Ga naar inhoud

Nulke83 : 4 augustus 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast Nulke83

Aanbevolen berichten

Hallo lotgenoten!

Ik zal mezelf even kort voorstellen:

Ben een jonge mama en na de borstvoeding was mijn cup gezakt tot 75 A(A). Na lang beraad gekozen voor een borstvergroting (275 cc dual plane) en die heeft gisteren plaatsgevonden. Moet zeggen dat ik tot nu toe weinig last heb, natuurlijk wel wat spierpijn maar heb het idee dat dat komt door de tape die ontzettend strak om mijn borsten zitten. Het is natuurlijk voor een goed doel (over tien dagen mag het verwijderd worden) en de blauwe plekken neem ik voor lief maar de ene borst lijkt toch wel groter als de andere. Is dit normaal? Heb het forum al doorgespit maar kan niet zien dat er nog meer mensen ingetaped hebben gezeten.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even in mn profielalbum/ gallerij anders, bij mij was mn ene borst onder de tape ook veel groter dan de ander. Toen het tape eraf ging was deze borst duidelijk meer gezwollen dan de ander, het scheelde een volle cupmaat. Nu 17 dagen PO is het verschil er nog maar het trekt langzaam bij. Gewoon rustig afwachen en bij twijfel anders je PC contacten...

Grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nulke,

Welkom hier!

Zoals de dames al zeggen, het verschil in grootte kan door de zwelling komen, of als je al voor je bv ongelijke borsten had dan blijft dat na de bv ook zo, of je zou 2 verschillende cc's gehad moeten hebben. Maar dus als het enkel door de zwelling komt dan trekt het wel weer bij!

Als je even laat weten wie je heeft geopereerd en waar zal ik je titel een beetje aanpassen, zet er nu al effe je naam en je datum bij, das makkelijker voor degenen die je volgen en houd het forum een beetje overzichtelijk!

Als je op zoek bent naar dames die ingetaped geweest zijn moet je in de zoekfunctie eens dr. Damen intypen, al degenen die bij hem geweest zijn kregen nl. tape, dan kom je op een heleboel topics uit.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje ik ben zo druk met alle verslagen te lezen dat ik jouw reactie nog helemaal niet had gezien, haha...

Ik ben geopereerd door Dr Damen in de Wellnesskliniek.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik het forum interessant vind, zal proberen actief mee te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

ben sinds enkele dagen actief op het forum en vind het wel zo netjes mij even kort voor te stellen:

Ik ben 27 jaar, samenwonend en mama van twee kindjes en ook bij mij had de borstvoeding haar sporen achter gelaten! Had ik tijdens mijn zwangerschap een mooie volle 80C daarna waren ze volgens mij naar binnen gegroeid, allee, dat denk ik toch, zou niet weten waar ze anders zijn gebleven. Heb sinds enkele dagen een bv en ben er ontzettend blij mee. Heb weinig last ervan gehad, alleen op de dag zelf twee paracetamols genomen (naast de voorgeschreven medicatie). as Maandag mag de tape eraf en moet ik 4 weken een sportbeha dragen: hoop dat mijn borsten zich dan al mooi gaan vormen!

Ik heb nog geen album aangemaakt maar wil dit wel nog gaan doen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nulke,

Helemaal niet erg meid!

Zag dat je ook een voorsteltopic had geopend, heb deze samengevoegd met je operatieverslagtopic, is de bedoeling dat je je ofwel eerst voorstelt en als je dan een datum hebt wordt je voorsteltopic verhuisd naar de operatieverslagen of als je reeds een datum hebt, kun je direct je voorstelling beginnen in je operatieverslagtopic. Aangezien jij alles al achter de rug hebt en ook al een operatieverslagtopic hebt was het niet echt meer nodig. Maar is niet erg hoor, voeg alles samen zodat het overzichtelijk blijft op het forum. ^_^

Ben alvast benieuwd naar je album, als je hulp nodig hebt om er een aan te maken geef je maar een gilletje! Je kunt ofwel hier in de galerij je foto's plaatsen of bv. bij mijnalbum.nl.

Veel lees en postplezier nog hier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.