Ga naar inhoud

Chan09 : 26 september 2016 : Dr. van der Lei : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Op Friday, September 30, 2016 om 14:12 zei Gab2402:

Redelijke nacht achter de rug gelukkig! Wel op de bank geslapen maar opzich prima gelegen.. Vandaag de pijn wel wat erger.. Vooral de rechterkant lijkt pijnlijker.

Voor ik wakker was had ik al een drukhes aangekregen, dus helaas mijn boobies nog niet gezien.. In de brief die ik had meegekregen staat dat ik na 24 uur mag douchen en eventueel verband mag verwijderen. Maar nu werd ik net gebeld door de kliniek van Diana Gabriels en die zeggen dat ik de eerste 2 weken absoluut niet mag douchen en het drukhes moet aanhouden... Toch weer het ziekenhuis gebeld en die zeggen dat ik hem af mag en wel mag douchen.. Heel tegenstrijdig dus!

Wat zijn jullie ervaringen met douche na de borstvergroting? 

 

Op Friday, September 30, 2016 om 21:37 zei Luckynaomi:

Hi! Ik las op het forum dat je een wissel hebt gedaan! Mag ik vragen waarom? 

Ik ben zelf woensdag geopereerd, 275cc maar. Zit nu op een 75c sportbh. En had er zo veel meer van verwacht. Het lijkt net alsof ik plat ben, heb mp profile. En had achteraf gezien heel graag high profile gehad. Dus nu het verschrikkelijke, een wissel spookt al door m'n hoofd. Omdat dit gewoon niet het resultaat is geworden wat ik wenste. 

Ook vroeg ik me nog af hoe duur jou wissel was?

 

Lieve groetjes en ik hoop dat je een goed herstel hebt! 

@Boobie24Hé, was benieuwd hoe het nu met je is? Wat een verschil met een week geleden hè. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chan09 ik vond het al gek dat ik niets van je hoorde maar zie nu dat ik wel een tekst hier had getypt maar niet op verzenden had gedrukt hahahaha. Hoer gaat het goed, wel nog een enorme druk zeker aan de rechterkant.

Hoe is het met jou? Groot verschil als met je vorige protheses? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chan09 oh nee zie nu wel mijn bericht en jou reactie maar heb de melding gemist denk ik! Fijn dat je zo tevreden bent! Heb je nog een foto van voor deze wissel? Ben toch wel erg benieuwd wat het verschil tussen anatomisch en rond doet...

ik moet gewoon afwachten wat het gaat doen. Het is al beter als hoe het op het begin was dus hopelijk trekt de rest ook nog bij. Nu zijn mijn borsten vooral nog erg puntig:ohoop dat het nog een beetje rond trekt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.