Ga naar inhoud

Chan09 : 26 september 2016 : Dr. van der Lei : Bergmankliniek


Aanbevolen berichten

Hé ladys, 

 

Volgende week krijg ik een prothesewissel, helaas mijn tweede binnen een jaar.  December heb ik een wissel gehad, maar deze blijkt te klein en draaid. Nu ga ik van 335cc anatomisch, naar 485cc rechts en 525cc rond (onder de spier.  Wie heeft hier ervaring mee? Ook met deze maat. Ben nl erg benieuwd wat ik kan/mag verwachten. 

 

Groetjes,

Chan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Oh wat vreselijk balen dit zeg\!!
Had je de eerste bv ook anatomisch?

Mag ik vragen van welk merk de anatomische is die je nu hebt, en welk profile? Dan kan ik misschien eens de projectie vergelijken met de prohtese die je nu gaat krijgen. Die je gaat krijgen, is dat Natrelle?
Misschien dat het helpt als je ziet hoe de verhouding in breedte en projectie gaat zijn tov nu?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Lovely,

Jij dus ook weinig decolleté met anatomisch? Ik kreeg vorig jaar 335cc anatomisch, onder de spier. Hoop idd, net als jij, nu wel op een mooie resultaat.  500cc is ongeveer gelijk aan wat ik volgende week krijg.  Maar twijfel blijft of het wel voldoende zal zijn, heb jij dat ook?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei best_boobie:

Maar je krijgt nu ook Natrelle?

Citeer me ff als je reageert, of tag me, anders is het toevalstreffer als ik het lees hihi

14 minuten geleden zei best_boobie:

Had je mijn berichtje gemist? :) 

Haha ja, moet echt uitvogelen hoe dit werkt.  Krijg idd weer natrelle. Maar dan 485cc en 525cc rond 

xxx

Hoop dat het zo wel goed gaat.  Ben een echte digibeet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chan09 Yep, zo ging ie goed, min of meer dan :lol: 

Zie je de mededeling hierboven, dus boven de topics? Met als titel: Hoe lees je alle berichten in een topic? Lees dat ff ;) Dan mis je geen enkel bericht meer :) 
Hm.. krijg je dan nu in 1 borst een high profile en in de andere borst een extra high profile? (sorry voor de vele vragen, maar zie in de catalogus dat er een profileverschil is, tussen deze twee maten) Maar misschien is het wel zo dat je ongeveer een cupmaat verschil hebt tussen links en rechts? Anders zou ik denken dat het de 485 en de 520 is... Sorry, laat me dat nog ff weten, anders ga ik hier dingen zeggen die onzeker maken....


De 335 anatomisch bestaat in MF en in FF
Als het goed is heb je destijds een kaartje meegekregen met de info over je prothesen erop. Wat staat daar op? MF of FF?
Er zit namelijk ongeveer een halve cupmaat verschil in, qua projectie.

De ene is 5,1 cm projectie, de andere 5,6 cm

De 485 high profile rond heeft 5,4 cm projectie en de 520 high profile heeft 5,5 cm projectie
Die 525 extra high profile (die bestaat niet in high profile) heeft 6,3 cm projectie.. dat scheelt dus tussen de 520 en de 525 bijna een cupmaat...

Vandaar dat ik het nog even vraag :)

xxx


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Chan09:

Hé Lovely,

Jij dus ook weinig decolleté met anatomisch? Ik kreeg vorig jaar 335cc anatomisch, onder de spier. Hoop idd, net als jij, nu wel op een mooie resultaat.  500cc is ongeveer gelijk aan wat ik volgende week krijg.  Maar twijfel blijft of het wel voldoende zal zijn, heb jij dat ook?

 

 

22 uur geleden zei Chan09:

Hé Lovely,

Jij dus ook weinig decolleté met anatomisch? Ik kreeg vorig jaar 335cc anatomisch, onder de spier. Hoop idd, net als jij, nu wel op een mooie resultaat.  500cc is ongeveer gelijk aan wat ik volgende week krijg.  Maar twijfel blijft of het wel voldoende zal zijn, heb jij dat ook?

 

Hahah ik heb dat dus ook.. Maargoed als ik hier de foto's zie van 500 cc rond... Dan ziet dat er toch echt mooi uit!

ik denk dat de twijfel er altijd zal zijn... Je kunt helaas niet vooruit kijken.

heb jij nu ook geen volume aan de voorkant..en dus geen decolleté..?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Monday, September 19, 2016 om 15:01 zei Chan09:
Op Monday, September 19, 2016 om 15:15 zei Chan09:

 

 

@LovelyxXx,

Dat niet vooruit kunnen kijken is best jammer hè! Dus dan rest berusting haha. Ik heb uiteindelijk gekozen voor 525cc, beide zijden.  Dus nu hopen op een mooi decolleté, want dat is nu idd nogal matig. Aan de foto's te zien zal dat iig en mooier beeld gaan vormen.  Laat het maar snel maandag zijn. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 19-9-2016 om 20:13 zei best_boobie:

@Chan09 Yep, zo ging ie goed, min of meer dan :lol: 

Zie je de mededeling hierboven, dus boven de topics? Met als titel: Hoe lees je alle berichten in een topic? Lees dat ff ;) Dan mis je geen enkel bericht meer :) 
Hm.. krijg je dan nu in 1 borst een high profile en in de andere borst een extra high profile? (sorry voor de vele vragen, maar zie in de catalogus dat er een profileverschil is, tussen deze twee maten) Maar misschien is het wel zo dat je ongeveer een cupmaat verschil hebt tussen links en rechts? Anders zou ik denken dat het de 485 en de 520 is... Sorry, laat me dat nog ff weten, anders ga ik hier dingen zeggen die onzeker maken....


De 335 anatomisch bestaat in MF en in FF
Als het goed is heb je destijds een kaartje meegekregen met de info over je prothesen erop. Wat staat daar op? MF of FF?
Er zit namelijk ongeveer een halve cupmaat verschil in, qua projectie.

De ene is 5,1 cm projectie, de andere 5,6 cm

De 485 high profile rond heeft 5,4 cm projectie en de 520 high profile heeft 5,5 cm projectie
Die 525 extra high profile (die bestaat niet in high profile) heeft 6,3 cm projectie.. dat scheelt dus tussen de 520 en de 525 bijna een cupmaat...

Vandaar dat ik het nog even vraag :)

xxx


 

@Chan09

Heb je het nuttige advies al gelezen van @best_boobie:)

Succes met je wissel op maandag 26 september wat ik heb begrepen uit je berichten.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21 september 2016 om 09:18 zei Chan09:

@LovelyxXx,

Dat niet vooruit kunnen kijken is best jammer hè! Dus dan rest berusting haha. Ik heb uiteindelijk gekozen voor 525cc, beide zijden.  Dus nu hopen op een mooi decolleté, want dat is nu idd nogal matig. Aan de foto's te zien zal dat iig en mooier beeld gaan vormen.  Laat het maar snel maandag zijn. 

X

Nou wat spannend... 

Platen we maar positief zijn... Slechter kan niet!!!!

ben erg benieuwd naar je foto's 

heel veel succes meid x

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei LovelyxXx:

Nou wat spannend... 

Platen we maar positief zijn... Slechter kan niet!!!!

ben erg benieuwd naar je foto's 

heel veel succes meid X

48 minuten geleden zei LovelyxXx:

@LovelyxXx, zo sta ik er nu ook in.  Het kan alleen maar beter worden.  Bedankt! Zodra ik weer op de been ben post ik foto's. X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Ank:

 

@Chan09

Heb je het nuttige advies al gelezen van @best_boobie:)

Succes met je wissel op maandag 26 september wat ik heb begrepen uit je berichten.

xx Ank

Thanks ook voor de hint :45: 
Sorry, vond hem erg leuk, en subtiel ;) 

@Chan09 ik ga je topictitel eens aanpassen hihi
Weet alleen niet zeker of je nou in bergmankliniek geopereerd wordt of in UMCG. Laat me dat nog even weten aub :) 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Thanks ook voor de hint :45: 
Sorry, vond hem erg leuk, en subtiel ;) 

@Chan09 ik ga je topictitel eens aanpassen hihi
Weet alleen niet zeker of je nou in bergmankliniek geopereerd wordt of in UMCG. Laat me dat nog even weten aub :) 

xxxx

@best_boobie, hahaha jij bent scherp, en heerlijk subtiel.  Ik heb last van pre operatie stress, dus scherp ben ik niet :P Ik word bij Bergman, Heerenveen geopereerd.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, September 29, 2016 om 02:53 zei Ank:

Hoi @Chan09

Hoe is het met je wissel gegaan valt de pijn te doen voor je.

xx Ank

@Ank hé, de wissel is fantastisch gegaan, heb eigenlijk geen pijn gehad. Van der Lei is echt een kundige arts, zou zo weer voor hem kiezen. Gisteren belde hij, en zei me dat ik gewoon op mijn zij mag slapen. Heb dus een heerlijke nacht achter de rug. Al met al super blij. 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Chan09:

@Ank hé, de wissel is fantastisch gegaan, heb eigenlijk geen pijn gehad. Van der Lei is echt een kundige arts, zou zo weer voor hem kiezen. Gisteren belde hij, en zei me dat ik gewoon op mijn zij mag slapen. Heb dus een heerlijke nacht achter de rug. Al met al super blij. 

xxx

@Chan09

Wat fijn te lezen dat eigenlijk geen pijn hebt:) en dat je gewoon op je zij mag slapen.

Heeft Dr.van der Lei je hier meer uitleg over gegeven:141: als ik vragen mag.

XX Ank

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ank Op mijn zij slapen was gelijk de oplossing voor het ongemak dat "spierpijn" heet haha.

Om eerlijk te zijn heb ik niet om uitleg gevraagd. Hij belde me zelf, de dag na de bv, en vertelde mij dat het mocht. Herstel verliep daarna ook heel soepel. 

X Chan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.