Ga naar inhoud

Wat doen jullie met je Sexy setjes?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meissies,

Ik heb nu toch een vraag in mn hoofd :blush:

Ik vind het leuk om voor mn vriend leuke/sexy setjes te kopen.

Maar wanneer hij ze heeft gezien doe ik ze nooit meer aan.

Voor mijn idee is het dan niet leuk meer voor hem om m nog een keer aan te doen :blush:

Het ''spannende'' is er dan vanaf?

Maar eigenlijk wel zonde, 1 keer aan en daarna nooit meer.. :blush:

Wat doen jullie eigenlijk met je setjes?

Doen jullie hem gewoon vaker aan of hebben jullie ook zoiets van 1 keer en dan niet meer?

Vroeg het me eens af ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihi bedankt meiden :blush:

Hihi ja idd lesilla, gelukkig heb ik dat nog niet gehoord :P

En net wat je zegt op zon moment denk hij niet met zn verstand maar neemt iets anders het over :P

Het leek me voor hem dan minder leuk, mischien moet ik me niet zo proberen te verplaatsen in de mannen :blush:

Dit scheelt me in de portomenee :37:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja het word steeds leuker :P

Ja he butter dat idee heb ik dus ook! Verrassen blijft gewoon leuk :D

Maar wisselen lijkt me een erg leuk idee! Maar jij hebt toch wel grotere boobies hihi.

Dan gaat niet passen denk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja het word steeds leuker :P

Ja he butter dat idee heb ik dus ook! Verrassen blijft gewoon leuk :D

Maar wisselen lijkt me een erg leuk idee! Maar jij hebt toch wel grotere boobies hihi.

Dan gaat niet passen denk :P

Ik heb gewoon ook dingetjes in one size,en past best hoor,hihi.

Misschien moeten we wat fotos plaatsen hier en dan eventueel ruilen /verkopen,weet ik veel..

ik heb gewoon 38 en van boven ,mja zolang er geen beugel in zt lukt t wel hoor,beetje te klein is niet erg hihi.

ja ik kan helaas geen fotos toevoegen ,moet ik ze eerst weer verkleinen ....zucht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL,laatst zei me man zelfs: jeetje,heb je nu onderhand je hele kast al niet vol met van die setjes? hahaha,dan zeg ik nee joh,ik had die nog niet ..deze is heeeeeeeeeeel anders dan derest,ghehe.

mja hij vind t geweldig hoor allemaal,daar niet van hihi.:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi go vlinder :37:

Het blijft leuk he!

Tot nu toe heb ik nog niet zo heel veel setjes ( ja ja moet alles nu opnieuw gaan kopen)

Maar lijkt me leuk hoor om te ruilen :3:

Heb meestal broekjes 36 en boven net wat je zegt zonder beugel past het lekker allemaal :P

Hmm ja rot he eerst moeten verkleinen... :79:

Ben wel benieuwd heb je ook foto's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oe I like that one :blush:

Je hebt echt wel een mm stoute smaak hihi dat vind ik ook wel wat!

Helaas omdat ik nog thuis woon kan ik dat soort dingen nooit bestellen :unsure:

Ja lijkt me leuk zou ik je ww mogen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, mijn eerste sexy setje moet nog besteld worden ;) ben natuurlijk nog niet zo heel lang po en al hebben we wel al sex gehad (nooit gedacht dit al na 4 dagen te kunnen) een sexy outfit moet ik nog scoren! Op pabo.nl versturen ze st een etage envelop en bij christin le duc hebben ze in de winkel ook heel leuke dingen!

Wel voor vandaag een sexy truitje gekocht, mijn man en ik zijn 2 jaar getrouwd en gaan vanavond uit eten en ik mag van mezelf even spijbelen van mijn sportbh haha

vroeger kocht ik ook wel eens iets en ja, ook ik trok het meestal maar 1 keer aan al is dat natuurlijk volslagen onzin hehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

O sorry meid mn inbox is vol :rolleyes:

Zal m even legen :3:

Oe heb je hier wel eens opgekeken? www.bronprixsecure.com

Vond dat ze best leuke dingen hadden.. ;)

Ben benieuwd naar je foto's!

En heel veel plezier natuurlijk nog maar 2 daagjes :D

En boobstone nog gefeliciteerd :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wel kei leuk dat jullie mannen van sexy lingerie houden zeg. Hmm mijn vriend helaas niet. Die wil je gewoon helemaal bloot. Ik zelf vind die sexy setjes ook zo leuk he. Had zoveel mooie setjes. Na de bv moet ik toch weer nieuwe dingen aanschaffen en dan koop ik hoe dan ook toch sexy setjes want ik vind dat wel leuk en mooi.

Gr. Cinta.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.