Ga naar inhoud

Borstvergroting of borstlift????


Aanbevolen berichten

Hello Ladies,

Nou ik start maar even me eiegen tpoic want ik was dus aan het invallen op andere meiden der topics, omdat ik dus niet weet hoe het hier werkt hahah

Ik zal me even voorstellen, ik ben 26 jaar....en 30 kilo afgevallen. Nou heb ik van mezelf een 75d maar een lege 75d naar het afvallen zoals misschien enkele van jullie wel zullen begrijpen.....Ik stoor me hier al enige tijd aan aangezien ik 3 jaar gelden dat gewicht ben afgevallen en heb nu dus de knoop voor mezelf doorgehakt.

1 sept heb ik een afspraak in het catharine ziekenhuis bij dr Rappard. Hij zal me natuurlijk wel vertellen wat er allemaal nodig is maar ik hoop dat het alleen met een BV verholpen kan worden en dat er geen lift nodig is.....ben een beetje bang voor die littekens zeg maar.

Ook twijfel ik heel erg....deze dokter is een super goede arts maar de kosten in Belgie zijn natuurlijk aanzienlijk lager maar ik twijfel of ik het misschien verkeerde zuinigheid vind. Ik heb verschillende topics gelezen en ebn dus sinds twee dagen lid en zie dat er veel meiden ook erg positieve reactie hebben met klinieken in Belgie.

Graag jullie reactie op mijn twijfel

x Manon

oh jah meiden sorry als ik op jullie topics heb zitten klooien hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lift geeft vrij weinig litteken mits het goed gedaan is. En beter dat dan hangers of misvormde borsten.

Het is allemaal afhankelijk van hoe je borst er nu uitziet, sommige komen alleen weg met protheses en andere hebben lift nodig.

Ik vind een pc waar je goed bij voelt belangrijk, belangrijker dan zuinigheid. Gewoon afspraak maken en horen wat ze zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lesilla,

1 september is dus de eerste afspraak maar je snap natuurlijk wel dat ik het allemaal te lang vind duren nu ik voor mezelf de knoop heb doorgehakt. ben een enorme twijfelkont maar als ik eenmaal een beslissing heb genomen moet alles op stel en sprong hahaha.

Ik hoop dat ik 1 sept gewoon een goede klik heb met die man.....

en wat betreft de lift...ik bedoel eigenlijk meer dat het in mijn ogen een zwaardere operatie is maar idd ik wacht gewoon de comclusie vvan de arts af....ben alleen heel erg benieuwd naar de ervaringen. Heb jij zelf ook een operatie ondergaan of ben je aan het informeren??

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn 18de een borstverkleining gehad met liftlitteken dus, en nu een borstvergroting gehad en in september krijg ik de bijhorende lift.

Ik vind persoonlijk liftoperatie niet veel pijnlijker dan een gewone borstvergroting.

Ik herken het gevoel, eens je zover bent wil je dat alles vooruit gaat.

Als je wil kan ik mijn litteken laten zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Manon,

Welkom, het was de bedoeling dat je een voorsteltopic zou openen, maar zie dat je direkt een operatieverslagtopic hebt geopend, maar geeft niets hoor, ik laat je verslag nu gewoon hier staan, dan hoef je niet meer verhuisd te worden straks als je een datum hebt! :38:

Wens je veel succes met je consult! Benieuwd wat eruit zal komen, en vind het inderdaad zoals Lesilla zegt belangrijk dat je je goed voelt bij de arts, of die nu in Nederland of België is. Je zou natuurlijk altijd ook in België een consult kunnen plannen, maar vind persoonlijk het ook wel belangrijk dat het niet te ver van huis is. Maar ieder denkt daar natuurlijk ook anders over, dus gewoon eens op een rijtje zetten wat voor jou belangrijk is.

Succes met alles!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nogmaal van harte welkom Manon! 1bouncingboobs.gif

je hoeft niet zo snel een lift hoor,of ze moeten echt heel erg hangen,ik ben nu 40 en heb vorig jaar een bv genomen,en ook ik hoefde geen lift(je kan me fotos bekijke als je wilt,moet je me even een pb doen)

Bij mij waren ze ook leeg maar dan door de borstvoedingen van mn 2 kids.

Dus ik denk dat t nog wel mee zal vallen..succes met je beslissing iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey ladies,

nou na alle topics gehad te hebben hoef ik er dus niet meer bij te vertellen dat ik blond ben haha

@ Lesilla: Nou ik vind het al fijn om te horen dat je een lift en een vergroting qua pijn niet veel van elkaar vindt verschillen. . Ik zou graag eens zien hoe het bij jou uitgepakt heeft.... een vraagje, ben je wel tevreden nu en waar heb je je laten operenen?? Twee keer door dezelfde arts??

@ Eefje: Nou wat een gedoe allemaal he hahaha niet gewend aan forums maar haal hier echt wel heel veel informatie uit en vind het fijn om meningen te lezen. Als ik 1 sept het consult heb gehad zal ik er ook meteen een verslag van mijn gevoel erbij op zetten. Misschien is het inderdaad wel slim om ook een afspraak te maken in Belgie.... Iemand bekend met een goede PC???

@ Vlinder: Ik zou inderdaad de voor en na foto's wel eens willen bekijken maar dat kan ik dus pas vanavond doen, want ik zit op mijn werk....dus dan stuur ik je vanavond even een PB.

MIsschien is het een idee dat ik probeer foto's erop te zetten van hoe het er nu uitziet, misschien kunnen jullie dan even zeggen of jullie denken dat een lift nodig is of dat het via een BV zou kunnen....

TIPS hoe ik foto's niet al te openbaar erop kan zetten??? jullie merken wel dat ik niet al te handig ben met forums en alles hahahah

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vind ik een hele handige omschrijving!

BVK ben ik super tevreden over, van veel proffesionele heb ik te horen gekregen dat het mooiste ooit was.

Littekens waren ook al heel snel verdwenen. Nu kan ik pas oordelen na de lift.

Twee keer door erwin lemmens in het klina te belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thank you for the help ladies..... ik zal vanavond eens aan de slag gaan met het erop zetten van wat foto's hoe het nu is....ik weet echt niet erg de stand van zaken is hahaha omdat ik eraan gewend ben natuurlijk en omdat ik me er aan stoor.....

@ lesilla, je bent dus al aan het aftellen naar je lift??? ohhhh ik heb dan pas mijn consult.....n kan echt niet waqchten ben echt een heel ongeduldig persooontje geloof ik hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder vergeet niet dat jij best nog aardige borsten had voor je operatie ;)

Ik bedoel als je 30 kilo bent afgevallen kan ik me voorstellen dat ze flink hangen nu.

Als je in zo een slappe hangborst een 450/500cc gaat doen (dat is toch wel nodig in een hangende D nu) dat gaat hangen heen!

Dat wordt met 500cc in een D cup naar een f/g cup, dat gaat het huidje nooit redden ;)

Maar goed we moeten de fotos nog zien ;)

Mischien valt het inderdaad mee, en is opvullen voldoende.

Ik denk dat liften en dan een kleinere prothese een veeeeeel langdurige oplossing zal zijn.

Liften doet verder geen pijn hoor ;)

Niet zo erg als een borstvergroting.

Ook de littekens zie je haast niks meer van na 1 jaar.

Ik heb pas ook een lift gehad en mijn littekens vallen ook ontzettend mee nu al.

Vergeet ook niet dat zei door het afvallen mischien nog weinig vetweefsel heeft.

Ik weet niet hoe zwaar je bent?

Dan zouden ze al niet voor de spier kunnen, en krijg je toch met achter en ook met dual te maken met kans op doubble bubble.

Als je huid zo erg hangt, kan die op een gegeven moment over je prothese gaan hangen=4 borsten ;)

Maar goed hopelijk valt het mee en hoef je alleen een bv :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben echt al een stuk gerust gestelt dat ik hoor dat liften minder zeer doet als dat ik in gedachten had.....misschien omdat ze je op meerdere plaatsen open maken dat ik zo dacht ofzo.........ik weet het ook niet....ik zal in iedergeval even kijken of ik vanavond foto's kan maken en dan heb ik graag jullie eerlijk mening over wat jullie denken.

ik ben 1.60 en weeg 62 kilo nu........nog steeds iets teveel maar jah daar valt mee te leven. Moet toch altijd op blijven lettenm....

zat zelf inderdaad meer te denken aan naar de DD te gaan als naar een e of F cup maar jah ..... we zullen zien wat er nodig is en hoop dat ik jullie meningen hoor als ervaringsspecialitsen hahahaha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

DD is E :141:

Volledig met butter eens, grote prothese in hangende borst, ofwel direct lelijk, ofwel mooi voor x aantal tijd.

Of schrap het, zeg maar protheses in een hangende borst hahha welke grote ook.

Maar goed de ene noemt al snel leeg en hang, terwijl de andere echt hang heeft en het dan pas noemt. Moeilijk altijd om via internet te oordelen.

Vlinder ik vind jou wel een wonderkind, jij bent zo mooi uit je zwangerschap gekomen, ik wil jou genen hahaha :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahah jah nogmaals blond!

Nee inderdaad ik wil gewoon wel dat ik er voor eens en altijd vanaf ben. Het moet goed gedaan worden en niet voor een paar jaar. ik wil geen model worden voor mislukte platsche chirurgie hahaha....

daarom kijk ik of ik dus vanaaf even de foto's kan uploaden en dan graag een eerlijk mening.... of ik overdrijf dat ze hangen of juist niet......

vind het best moeilijk hooor.......alles wat met de4 bovenkant te maken heeft durf ik niet dus bijvoorbeeld sauna of topless zonnen heb ik nog nooit gedaan......zelfs mijn moeder heeft mijn borsten denk ik al 10 jaar niet meer gezien en woon tocvh nog echt thuis!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liften doet verder niet zo een pijn hoor, veel mensen willen het niet ivm littekens maar niet omdat het zeer zou doen.

Ja 1 cupmaat omhoog kan je wel vergeten omdat je dan een 150cc prothese in een d cup moet gaan doen.

Die verdwijnt in al die ruimte.

Een dd (e is hetzelfde) zal het dan ook niet worden denk toch echt de f/g kant op.

Dit zal dus ook van korte duur mooi zijn, dit gaat zakken in jou huid die zo is uitgerekt na het vele afvallen.

Een lift halen ze je teveel aan huid weg en kan er dus wel een kleinere prothese in, heb je veel langer plezier van :)

Eigenlijk zou jij die ene foto van pas moeten sturen lesil wat een 310 nu doet in te veel huid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

welkom in de gezelligheid hier!

Even over je kliniek keuze. Mijn eerste optie was ook belgie. Na wat zoekwerk kwam ik terrecht bij accz in zevenaar, vlak bij mij om de hoek notabene. Hun hanteren belgische prijzen (3400 euro bv). Zeer goede p.c's

Kijk anders even in het klinieken topic, word je ook veel wijzer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Manon,

Ik heb geen tijd om alles te lezen maar wil toch even reageren omdat ik hetzelfde probleem had.

Mijn borsten waren niet echt klein, maar wel slap en hangend, en dit is verholpen door een enkele vergroting.

Ik pm je mijn ww wel!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje: Nou wat een gedoe allemaal he hahaha niet gewend aan forums maar haal hier echt wel heel veel informatie uit en vind het fijn om meningen te lezen. Als ik 1 sept het consult heb gehad zal ik er ook meteen een verslag van mijn gevoel erbij op zetten. Misschien is het inderdaad wel slim om ook een afspraak te maken in Belgie.... Iemand bekend met een goede PC???

TIPS hoe ik foto's niet al te openbaar erop kan zetten??? jullie merken wel dat ik niet al te handig ben met forums en alles hahahah

xxx

Is helemaal niet erg hoor Manon, eens je het een beetje gewend bent hoe alles werkt loopt het wel los! Als je consult hebt gehad en eventueel een datum hebt voor de operatie, kun je het hier ook gewoon neerpennen en dan passen we je titel ook verder aan, je hoeft dan niet weer een nieuwe topic te openen.

Wat België betreft, velen zijn geholpen in de Wellnesskliniek, bij dr. Visser of dr. Damen, zelf ben ik bij dr. De Meyere geweest in Gent, en die durf ik zeker met een gerust hart aanbevelen.

Voor je foto's, kun je hier gewoon in de galerij zetten, maar als je ze minder openbaar wilt plaatsen kun je ook een album aanmaken bij mijnalbum.nl. Hier vind je uitgebreide info hoe je dat doet en hoe je je foto's beveiligd met een wachtwoord. Succes ermee!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEEY MEIDEN

Ik denk dat ik misschien toch ook een 2e consult ga plannen....om meerdere PC gesproken te hebben........Kijken wat voor een adviezen eruit komen. Misschien niet verkeerd.

Ik denk dat ik ook een afspraak ga maken bij de Quole kliniek in Waalre waar Livia dat heeft laten doen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Manon,

Ik reageer maar even in je topic ipv privé, misschien dat anderen er nog iets aan hebben.

Ik vind zeker niet dat je je aanstelt, je hebt inderdaad hangende borsten en ik zou er in jouw plaats ook iets aan laten doen.

Heb je de knoop al voor jezelf doorgehakt?

Ik ben geopereerd door dokter Fresow in de Quole kliniek in Waalre. Een fijne kliniek, een aardige dokter en een mooi resultaat. Ik kan je hem dan ook zeker aanraden! De behandeling zelf is me ook goed meegevallen. De eerste week ging het allemaal wat moeizaam maar na 1 week ging alles al weer prima. Paaldansen duurde wel wat langer, daar zou ik wel echt 6 weken mee wachten!

Dr. Fresow vond dat mijn borsten niet supererg hingen maar dat ik volume aan de bovenkant miste. Daarom was een lift niet nodig en was een borstvergroting met ronde protheses voldoende. Jouw borsten hangen wel iets meer dus ik weet niet of dit bij jou ook mogelijk is. Maar ik denk dat je beter een lift kan nemen dan dat je dalijk grote hangborsten krijgt..

Verder heb ik trouwens een prothese met laag profiel, dan zijn ze platter en breder, waardoor je borsten dichter bij elkaar komen te staan. Ik had namelijk een huge gat tussen mn borsten en ik zie dat jij dat ook een beetje hebt, dus misschien iets om op te letten? (een andere arts raadde me namelijk hoog profiel aan, maar volgens dr. Fresow zou dat de ruimte tussen m'n borsten alleen opvallender maken).

Veel succes met alles en al het uitzoekwerk, gedoe, geld en straks de pijn zijn het dubbel en dwars waard!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey die kliniek in Waalre daar heb ik nog nooit van gehoord wel lekker dichtbij voor mij ook nog :

alleen het is in Nederland en dan krijg je natuurlijk weer het prijsverschil met België .

Manon in mijn voorsteltopic heb ik een paar klinieken genoemd in België waar ik naar toe wil gaan .

Pfff ik moet echt aan dit forum wennen 'volgens mij antwoord ik op posts die al lang geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik moet echt aan dit forum wennen 'volgens mij antwoord ik op posts die al lang geweest zijn.

Je doet dat goed hoor ikook, maar als je graag bepaalde topics wilt opvolgen, kun je je aboneren op dat topic door bovenaan het topic op 'volg topic' te klikken, en dan krijg je een bericht in je mailbox als er nieuwe berichten gepost zijn in dat topic. Zeker handig voor je eigen topic! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.