Ga naar inhoud

happy_dreamer : 1 oktober 2016 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

@EHjohanna Van mijn rechterborst heb ik helemaal geen last, daar heb ik ook bijna overal gevoel in rondom. Maar mijn linkerborst is nog wat harder en meer gespannen en de onderkant van die borst is nog gevoelloos. Ook mijn tepel is daarvan af en toe pijnlijk. Ja ik vind het ook lastig om niet te veel te doen. Vooral omdat ik niet echt last heb, dan pak je misschien te veel dingen op. Ik ben dan ook gelijk bang voor kapselvorming.. Ik merk dat als ik wat meer doe dat ik wat kleine steekjes voel in mijn linkerborst en een klein beetje bij het litteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja al die pijntjes horen er bij ... ook de onzekerheid ... nu na 4 weken gaat t goed met me ... heb nachtmerrie's gehad , paniekaanvallen huilbuien ... was dat t allemaal waard ? Ik heb het zwaar onderschat ... ook geestelijk .. maar weet zeker dat als ik n paar maanden verder ben dat ik ziels gelukkig ben met m'n borsten ... vind ze nog wel te groot maar dat slinkt allemaal nog ..in m'n kleding zie je niks maar als ik bloot ben denk ik .. jee wat heb ik grote borsten .. maar kom ook van cup a..ik ga volgende week full time werken .. horeca ...doe het rustig aan en hoop dat t goed gaat ... ik slaap ook weer op m'n zij ... wel met kussen tussen m'n borsten :) en over 2 weken die sport bh snachts eindelijk uit ...maar elke dag is er weer 1 verder ..x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 30-10-2016 om 16:42 zei EHjohanna:

Ja al die pijntjes horen er bij ... ook de onzekerheid ... nu na 4 weken gaat t goed met me ... heb nachtmerrie's gehad , paniekaanvallen huilbuien ... was dat t allemaal waard ? Ik heb het zwaar onderschat ... ook geestelijk .. maar weet zeker dat als ik n paar maanden verder ben dat ik ziels gelukkig ben met m'n borsten ... vind ze nog wel te groot maar dat slinkt allemaal nog ..in m'n kleding zie je niks maar als ik bloot ben denk ik .. jee wat heb ik grote borsten .. maar kom ook van cup a..ik ga volgende week full time werken .. horeca ...doe het rustig aan en hoop dat t goed gaat ... ik slaap ook weer op m'n zij ... wel met kussen tussen m'n borsten :) en over 2 weken die sport bh snachts eindelijk uit ...maar elke dag is er weer 1 verder ..x

@EHjohanna jeejtje wel vervelend dat je het op deze manier hebt ervaren. Hoe gaat het nu na 6 weken? En hoe gaat het met werken? Ik hoop dat je al meer tevreden bent over de grootte van je borsten.

Ik heb geen last van steken oid meer. Sinds zaterdag draag ik ook een gewone bh en in de nacht geen sport bh meer. Wel vind ik dat de beugels niet lekker zitten, maar dat komt ook door het borstbeen wat bij mij uitsteekt. Daarom heb ik de beugels uit de bh gehaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.