Ga naar inhoud

liekske1973 : 14 september 2016 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Desert-Rose:

@liekske1973 @BrownieG @Dee_x

Na heel wat knip en plak werk, staat alles uit het topic 2004/23 april 2014, dus ook het operatie verslag etc, hier in dit topic.

Ik heb de titel aangepast, en hier kunnen jullie dus nu verder gaan met schrijven :)

xx

 

@Desert-Rose 

Thnx!!!! Super.... overzichtelijk gelukkig!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei liekske1973:

@Desert-Rose 

Thnx!!!! Super.... overzichtelijk gelukkig!!

Xxx

Graag gedaan meis, ik dacht ik doe het gelijk maar even reorganiseren hahaha, is ook inderdaad nu overzichtelijker en makkelijker omdat je nu nog maar 1 topic hoeft bij te houden.

En inderdaad van het compressie vest de schouderbandjes losser werkt heel vaak heel goed, want je moet toch de meeste steun uit de band halen. als je dadelijk een sport bh nodig hebt, kun je of er een aantal bestellen, en welke niet goed zit terug sturen, of je gaat naar een winkel,en dan laat je het daar even goed opmeten. Het is maar net wat jij prettig vind, thuis passen of in een winkel.

Als dadelijk het vocht weg gaat trekken gaat alles ook weer iets soepeler zitten en krijg je ook weer iets ruimte in de compressie bh.

Dus ja advies is het vreselijke woord, geduld.

Maar ik moet zeggen dat het er al heel mooi uitziet, dat worden echt mooie Ploviertjes.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose 

Ja geduld geduld.... Maar komt goed want geduld heb ik wel. Je wil.alleen sneller vooruit dan mogelijk is maar dat wil iedereen natuurlijk. 

Ik hou m'n vest in de gaten, en zal volgende week is ff kijken voor de gewone sport bh's... Ik denk maar gwn bestellen en thuis spieken hoe of wat...

Nogmaals thnx!!!!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, we willen allemaal te snel, omdat je natuurlijk zo graag het eindresultaat wilt zien, maar geduld is inderdaad het beste voor een goed herstel, en aangezien jij natuurlijk ook een lift erbij hebt gehad duurt het iets langer eer vocht etc weg is, maar komt zeker helemaal goed.

Ja precies, zo kun je dan op je gemak thuis passen, en meestal voel je het heel goed aan hoe een bh zit.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei liekske1973:

@BrownieG

Geen idee wat ik aan moet schaffen... Bestel je er dan gwn een aantal een dan maar kijken of hoe doe ik dat?? Hoe heb jij dat gedaan?

Xxx

Oh nou mijn ervaring was niet veel soeps hahahaha... Dommie hier kocht gewoon een nieuwe sportbh zodra die niet lekker zat :P Gelukkig wel een betaalbare van de hema, heavy sport unpadded! Zat een beetje te kloten met de maten in het begin en had ook geen verlengstukje toen. Mijn borsten waren ook supergezwollen in het begin, nam daarna weer af...en nam toen weer toe pfff

advies van desert-rose aanhouden! Borsten laten opmeten en daarna bestellen en passen :) 

 xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heey! Hoe is het nu met jou en je nieuwe boobies? :) 

heb je al sportbh's gekocht? Ik ben volgende week dinsdag aan de beurt en was nog even aan het zoeken hoe dat nou zit met bh's in het begin.. als ik het goed begrijp, houden we dat compressievest 4 weken aan en mogen we daarna sportbh's aan? Vanaf wanneer mag je dan gewone bh's dragen? 

En hoe deed je dat als je dat compressievest moest wassen? Je hebt maar 1 compressievest toch? 

Sorry voor de vele vragen haha, begin langzaam zenuwachtig te worden!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.