Ga naar inhoud

Mandy : 10 september 2010 : Dr. Tan : Bronovo Ziekenhuis : Den Haag


Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Ik ben hier nieuw op het forum, ik zal me eerst even voorstellen.

Mijn naam is Mandy en ik ben 24 jaar. 10 september a.s. wordt ik geopereerd in het Bronovo Ziekenhuis

in Den Haag. Ik heb nu een mini B en krijg Eurosiliconen ongeveer 240 cc op de spier.

Ik hoop dat ik uitkom op een 75 a 80 c. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik zit bijna iedere dag op internet de operatie verslagen te bekijken VRESELIJK hahaha al die napijn... :20:

Maar het is voor een goed doel ;)

Groetjes,

Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyyyy.. lees nu pas je topic blush.gif

Gefeliciteerd met je datum!! IK word ook door hem geholpen.. SUUUUUUPER SPANNEND..

heb je ook voor foto's?

IK blijf je topic volgen :)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyyyyyy.. lees nu pas je topic blush.gif

Gefeliciteerd met je datum!! IK word ook door hem geholpen.. SUUUUUUPER SPANNEND..

heb je ook voor foto's?

IK blijf je topic volgen :)

X

Haiii,

Ja thanks!!! jij ook met je datum (duurt wel lang), zat hij vol?? wel heel toevallig want er wordt volgens mij bijna niemand hier op het forum door dr. Tan geopereerd...

ik blijf jou ook volgen wat krijg jij trouwens??? ik moet nog even foto's maken zodra ik die heb zal ik ze doorsturen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey mandy,

Welkom op BF, gefeliciteerd met je datum voordat je weet ben je al geweest.

Dokter Tan, hij is een lieve deskundige man hij doet meer BVK dan BV

Daarom lees je niet veel over hem, Maar Daarover hoef je je niet druk over te maken hij is goed in zijn vak.

Succes.

Liefs meloentje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mandy

fijn dat je nu eend atum hebt,en dat word aftellen maar dus :)

de napijn zal zeker meevallen als je voor de spier krijgt,ja geheel pijnloos zal het niet zijn uiteraard.

voor je het weet ben je weer als vanouds en ben je de gelukkigste dame op aarde :6:

sucses met aftellen...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haiii,

Ja thanks!!! jij ook met je datum (duurt wel lang), zat hij vol?? wel heel toevallig want er wordt volgens mij bijna niemand hier op het forum door dr. Tan geopereerd...

ik blijf jou ook volgen wat krijg jij trouwens??? ik moet nog even foto's maken zodra ik die heb zal ik ze doorsturen...

xx

Jaa ik weet het.. maar vroeg zelf of ik in november geholpen kon worden..113 dagen zijn zooooo voorbij..

Ik wilde gewoon een datum prikken zodat ik er naartoe kan leven (want ik ben echt bang voor de operatie, de narcose, drain ALLES, denk constant aan me nieuwe boobs (STRAKS VALLEN ZE TEGEN en zijn ze veel te klein, of juist heeeeeeel leijk gevorm, jaa echt soms droom ik er zelfs over)

Hoop niet dat nu als een freak klink maargoed..

Aan de andere kant.. kan ik niet wachten als ik hier al die verhalen lees en naar de voor en na foto's kijk...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mandy,

Welkom!

Zet je naam effe bij in je titel, dat is handiger voor degenen die je volgen.

Ik ben van 70A/AA naar 70C gegaan met 200cc voor de spier, dus zal wel lukken van je B naar een C met die 240cc, komt helemaal goed! Veel lees- en postplezier op het forum en succes met aftellen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mandy,

Welkom!

Zet je naam effe bij in je titel, dat is handiger voor degenen die je volgen.

Ik ben van 70A/AA naar 70C gegaan met 200cc voor de spier, dus zal wel lukken van je B naar een C met die 240cc, komt helemaal goed! Veel lees- en postplezier op het forum en succes met aftellen!

Liefs, :54:

Hoi Eefje,

Bedankt voor je berichtje.. ik moet even uitvogelen hoe dat werkt hihi blond :153:

oh echt waar kijk dan zit ik goed ;)

Groetjesss Mandy :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi Lady's,

Nou ik ben vandaag weer naar Dr Tan gegaan omdat ik me best druk maakte over de maat!! maaaar ik heb maar eens goed gepast en ga

gewoon voor 240 cc op de spier... :1big_boobs: 75 c moet haalbaar zijn volgens hem, misschien zelfs een kleine D.. :wub::blush: het begint nu wel heeeel erg spannend te worden, 3 weekjes en dan is het zover.. :101: maar eerst lekker op vakantie.. :43:

xxxx Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haaaaaaaaaai!!

nog 11 daagjes dan is het zover!!! spannend...

Je bent nu op vakantie..

Wil je heel veel succes wensen voor als ik je niet meer spreek..

Ben benieuwd 53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy!'

Wij kunnen samen aftellen want ik wordt ook 10 sept. geopereerd! Spannend allemaal he!

Ik krijg 325 cc op de spier en heb nu een a cup. Ik hoop op een mooie c uit te komen.

Ik blijf je volgen! Ben benieuwd hoe jou proces verloopt.

Groetjes Wendelin

Hoi Wendelin,

Nou dat idd spannend, ik ben eigenlijk nu al best zenuwachtig hahaha... maar meid nog een week en dan hebben wij ze.. :1bouncingboobs:

Groetjes,

Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd je laatste dag zonder boobs!!!!!

Morgen heb je ze!!! Ben benieud naar je verslag!!

Een spoedig herstel... 58.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Girls,

Nouuuu ik heb ze!!!! en zie hieronder mijn verslag.

Vannochtend op kwart voor 11 moest ik mij melden in het ziekenhuis. Superrrr zenuwachtig had Ik direct een gesprek met een dame die vroeg of nuchter was etc etc.

Ik zal om 12:00 uur geholpen worden maar dat is al 11:15 uur ik had niet eens mijn kalmeringspilletje en paracetamol op.. maar goed.

Ik werd de kamer ingereden waar het infuus werdt geplaatst door een super lieve dame.. daarna door naar de ok waar Dr Tan mijn borsten aftekende...

De lieve dame vroeg waar ik over ging dromen nou ik vertellen over mijn nieuwe chihuahua pup en mijn vriendje en pats boem weg was ik.. geen idee hoelaat het was! Wel weet ik dat ik heel snel weer bij mijn positieve was en me veeeeel drukker heb gemaakt dan nodig is. Om half 3 lag ik alweer op de afdeling lekker te kletsen met mijn lieve vriendje. Al snel stroomde de eerste bezoekers binnen paps en mams!!! De Broodjes en wat te drinken werden snel gebracht door de dames. Direct nadat ik wakker was moest ik gelijk plassen.. ik had een hele kleine dosis morfine gekregen maar daar wordt je flink dissy van.. bij het voor het eerst lopen :wacko: dat is eigenlijk het enige waar ik momenteel last van heb.. verder gaat het helemaal geweldig, ik heb absoluut geen hevige pijn wel met lopen voelt het heeeel erg gek... als of ze er uit vallen.. hahaha dus ik hou ze steeds vast.. maar wat ben ik er blij mee!!! Ben ook super blij al met de vorm en maat etc.. hoewel ze wel iets zullen slinken natuurlijk..

Ik was om 17:00 uur thuis, ga straks nog even lekker slapen maar voel me helemaal niet moe.. !!

Meiden super bedankt voor jullie support en wat heb ik veel aan het borstenforum gehad en nog steeds!!! helemaal TOP..

Veel liefs,

xxxxx Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.