Ga naar inhoud

Lieka : 6 mei 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Gast lieka

Aanbevolen berichten

Hoi Lieka! gefelciteerd met je boobies! Wat een fantastisch resultaat! Ik heb je verhalen nog eens goed gelezen en zag dat je 3 kids hebt! Lukt dat allemaal? Want je kan en mag zelf natuurlijk niet zoveel? Heb je behalve dat je last hebt van de hechtingen nog andere kwaaltjes....

Ik maak me zelf toch wel zorgen om de pijn... maar die ervaart iedereen natuurlijk weer anders. Nog 3 nachtjes en dan kan ik ook mee praten. Oei het komt steeds dichterbij...!

Rust maar lekker uit (voor zover dat dat kan met 3 kinderen die waarschijnlijk ook nog eens vakantie hebben) dan kan je lekker snel pijnloos genieten van je nieuwe borsten!

Liefs Patricia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Gast Nina32

Hey Lieka,

Ook van mij van harte met je nieuwe Boobs! Wat een mooi resultaat al! :D Moest enorm lachen om je wachtwoord, ik snapte het niet meteen (blond hè) en toen zag ik je eerste foto met omschrijving "mijn xxx-ies voor de bv". Ik zet xxx anders staat je wachtwoord alsnog hier op de pagina!

Doe lekker rustig aan en heel veel succes met je herstel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihihih nu is me andere borst weer groter ik lach me dood hierom

ik heb weer fotos geplaatst

het gaat weer goed geen pijn en heb vandaag voor het eerst weer even een stukie gewandelt heerlijk

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieka!

Kep je foto's bekeken en het ziet er toch al heel goed uit hoor, zo kort na de operatie!

En dat verschil, dat trekt allemaal nog wel bij, je ziet er strax niets meer van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dame

heb gisteren een rot dag gehad

was optijd op en ben eigenlijk meteen me bed uitgegaan heb even een bakkie op en heb me daarna rustig aangekleed

we moesten nog even een kado kopen voor me vriendin want die is donderdag bevallen en ik wou echt even langs

dus we hebben even een kado gekocht daarna hebben we nog even gelopen met de hond heb nog even een uurtje op de bank gezeten

om 3 uur zijn we op kraamvisite gegaan daarna naar me vader om te eten

nou kun je het wel raden had geen pijn maar was helemaal aan het tollen dus meteen na het eten zijn we naar huis gegaan want voelde me echt niet goed

ben thuis even onder de douche gaan zitten en daarna op de bank geploft zag de hele huiskamer draaien echt niet leuk

ben om half 8 in slaap gevallen tot 11 uur en voelde me al meteen een heel stuk beter heb daarna nog wel een hele tijd wakker geweest

heb ook veel last van me buik hij is heel erg opgezwollen ben nu aan de movicolon dus moeten even kijken wat dat doet ja denk dat me pds toch even opspeelt

maar vind me boobs steeds mooier worden

vanavond weer foto's maken

ps. wens de dames die morgen aan de buurt zijn heel veel succes op naar de nieuwe boobs

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieka,

Wat vervelend dat het nu weer iets minder gaat. Maar goed, waarschijnlijk is het over een weekje wel een heel stuk beter. Ik ben afgelopen zaterdag op consult geweest bij dr. Laban en heb een BV op 11 juni gepland staan. Dus ik kan nu gaan aftellen. Het enige waar ik nog een beetje aan twijfel is of ik met 200 cc ook aan de B-cup zal komen...

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieka,

Jeetje,hoe kan dat dat je zo duizelig was dan?

naweeen van de narcose ofzo.

Tis natuurlijk niet niks allemaal he,rustig aan blijven doen.

Vaak voel je je al heel wat,maar je hebt wel een operatie gehad he.

niet te gek doen he?hihi

ben benieuwd naar je nieuwe foto's

liefs vanLinda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieka,

Net ff foto's bekenen(dat je er helemaal op durft joh)

maar ziet er echt fan-tas-tisch uit hoor,en dat al na een paar dagen.

Je mag echt trots zijn hoor.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo lynn

ja ben niet zo geheimzinnig heb het gedaan voor mezelf en schaam me nergens voor waarom

ik weet nu ook hoe je eruit ziet je hebt een profiel foto van jezelf vind dat een beetje hetzelfde en je kan er alleen met ww naar kijken

ben daar denk makkelijk in ik ben tevreden met mezelf nu

ik heb die van jou ook eens even bekeken en daar mag je ook trots op wezen

het ziet er netjes uit hoor

liefs lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames

ik heb een vraag je

ik had nergens last van maar nu beginnen me ribben een zurende pijn :23: te geven en tussen me vriendjes

hadden jullie dat ook

en me plakkertje laten niet los ze zeiden dat ze vanzelf los lieten door het douche

wanneer gingen die bij jullie los

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lieka,

Van die zeurende pijn had ik ook,ik denk toch dat er best wel wat druk op je ribben is gezet

waardoor het beetje beurs is.

maar daar heb ik nu geen last meer van,op een steek na af toe,heel scherp soms in 1 keer.

maar dat heeft echt tijd nodig hoor Lieka,komt echt goed.

van die plakketjes weet ik niet.

mijn foto is zooooo onduidelijk,hahahaha...

je ziet niks,neeeee daar ben ik echt te onzeker voor.

Goed van je dat je zo trots ben op jezelf,helemaal top,wilde dat ik zo over mezelf dacht.

Je hebt ook een mooi hoofd,en lijf dus daar mag je ook tros op zijn.

liefs van Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

bloos bloos

ik doe me best om er goed uit te blijven zien

me drie kids hebben toch het een en ander beschadigt maar ja het zijt zo

nou voor zover als ik kon zien ben je een leuke meid niks om voor te schamen

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg te horen dat je voral moet doen at je prettig vindt zolang het goed voelt. Dus als je op je zij kan liggenzonder dat het pijn doet, vooral doen! En zelfs op je buik als je bijvoorbeeld een kussen onder je buik legt en één boven je borsten zodat je borsten "vrij" liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie berichtjes

moet wel zeggen dat ik het harnas nu wel zat word heb pijn aan me ribben en tepels

nog even volhouden nog 1 week

lig nu heel even zonder wat een verheldering hihihi me rechter is nu wel soepeler dan de linker maar het gaat de goede kant op het lijkt allemaal nu erg scheef

weet dat ik moet wachten maar ja

sorry voor het gezeug heb gewoon een off day

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallootje

het gaat goed hier ze beginnen lekker soepel te worden

en ik vind ze echt mooi

doe al veel zelf maar geen dingen die zaar zijn of hoog zijn

tot ergnis van me kids want we hebben de snoeppot hoog staan zodat hun er niet bij kunnen

want mijn zoontje mag niet te veel suiker ivm zijn medicijnen

en hoe gaat het met jullie

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te horen...na 9 dagen al soepeler!! Ik zit nu op dag 5 en vind ze super mooi maar inderdaad nog wel erg hard... maar ik heb geduld......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

zo vandaag nieuw setjes gekocht wat blijkt ik heb geen cup c maar cup e en aangezien er geen 65 e bestaat ga ik naar de 70 e

dat was wel even schrikken maar ben erg blij met mijn setjes voor me nieuwe vriendjes

veders gaat het allemaal erg goed met me bijna geen last meer nog wel gevoelige tepels

en doe eigenlijk alles zelf weer maar let wel op

gr lieka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lieka,

Wat fijn dat het zo goed gaat. Ik kan me voorstellen dat het even schrikken was tijdens het passen! Ik heb zelf vandaag mijn papieren en rekening binnen gekregen...

Groetjes,

Lieva

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.