Jump to content

Lieka : 6 mei 2009 : Dr. Laban : Bergman Kliniek

Guest lieka

Recommended Posts

Guest lieka

hallo ik ben lieka

ik zat ook eerst op de andere site maar die ligt er meer uit dan dat hij werkt en dat is erg vervelend

ik heb vandaag de consult gehad en ben 6 mei aan de beurt eindelijk na jaren wikken en wegen

ben erg blij met me keuze

maar het gaat allemaal erg snel maar dat wou ik dan ook het komt denk nu wel dicht bij de werkelijkheid hihihihi

nou ik ga me maar even inlezen

gr lieka

• Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Nina32

Hoi Lieka,

Wij zijn zo'n beetje allemaal van het andere forum, dus vast veel bekende verhalen hier voor jou!

Wat spannend dat je een datum hebt nu! 6 mei is al best snel, 4 weekjes geduld nog...

Ik ben zelf bijna 8 weken geleden geopereerd en heb er echt geen seconde spijt van, ben zo blij om nu gewoon borsten te hebben, geen vulling meer nodig, geen onzekerheid, het past gewoon bij me. Ik hoop dat jij het ook zo gaat ervaren! :D

Veel succes alvast en veel plezier met lezen hier!!!

Guest lieka

*nina32*ze zijn erg mooi geworden als de mijne er ook zo uit gaan zien ben ik heel tevreden hoor

ik heb de datum door gegeven aan de mensen die me huishouden even overnemen

vanacht niet zo goed geslapen erg veel liggen dromen zullen de spanningen wel zijn geweest

gr lieka

Guest Nina32

Thx! Ben er ook echt blij mee! :D

Ik moest vannacht nog aan je denken vanwege je datum. Ik dacht wat is er dan ook alweer met 6 mei?

En eureka, ik weet 't weer! Vorig jaar werden op 6 mei mijn ogen gelaserd! Ook een supergoede beslissing trouwens! Hahaha, het lijkt wel of ik in de revisie ben! :3:

Guest lieka

ben nog lang niet aan de buurt maar ,maak hem maar vast aan

ik word 6 mei geholpen door dr laban in bergman kliniek

heb gister me consult gehad en het mag nu onderhand wel gaan gebeuren loop er al jaren mee dat er iets moet gebeuren

na drie kindjes word het allemaal wat minder dus nu gaat het dan eindelijk gebeuren we gaan van 27 april tot 1 mei nog even met de kindjes op vakantie even de alle aandacht naar hun en dan mag het jippie

ik ga van een 65 a naar een mooie volle c hij had het over 300 tot 325 cc

vandaag worden de papieren opgestuurd

lees veel hier en zie veel mooie vriendinnetjes

Hoi Lieka,

6 Mei, dat is al zo!! Tja, na het krijgen van kinderen wordt het er met de borstjes niet beter op he?! Ik weet er alles van! En eerst zag ik het niet zo. Maar ik heb wat vakantie foto's van vroeger terug gezien, nou ik kan je vertellen dat het er toen toch echt wel anders uit zag en nu weet ik dat als je ouder wordt de boel ook wel wst veranderd maar door die zwangerschappen (2 kids) is het er zeker niet beter op geworden!!

wat vind je partner er van?

liefs Patricia

Guest lieka

voor mijn kinderen had ik een d cup weg foetsie verdwenen

mijn man staat er helemaal achter

hij is gister ook mee geweest en vind het maar al te leuk dat het gaat gebeuren

ik ben al zo lang aan het leuren dat hij uiteindelijk zei doe het gewoon je wilt dit graag dus wat let je

ook deze winter zei ik misschien moet ik het maar niet doen hij zei alleen maar en de zomer dan o ja de zomer

daar had ik niet meer aangedacht niet naar het zwembad met de kids is geen optie dus heb de knoop door gehakt

ach ja het gaat snel genoeg allemaal ben erg benieuwd hoe het eruit gaat zien

gr

Hey Lieka(mooie naam trouwens)

Gaaf joh dat je zo snel aan de beurt bent.

De tijd is voorbij voor je er erg in hebt.

Ik ben morgen aan de beurt zoals je weet.

dus vast postieve verhalen om te vertellen(moed in praten he,hihi)

kan je in elke geval tot die tijd lekker op deze site rond neuzen.

liefs van Linda

Guest Smoothie

Hoi hoi Lieka!!

6 mei is ook al gauw, 2 weekjes eerder dan mij ;)

Wel een verschil zeg van D na A hoop voor je dat je weer een mooie volle boezem krijgt.

Las in het andere topic van patricia dat je ook pds hebt, heb ik helaas ook... echt verrot is dat he

Groetjes Rianne.

Guest lieka

ja dat is het zeker op het ogenblik is het redelijk rustig alleen heel veel misselijk

moest ook wel zeggen welke medicijnen ik slik daarvoor

ik kan namelijk niet goed tegen paracetamol als ik teveel krijg heb ik zo migane

ja hoop echt dat ik me boobies weer een beetje terug krijg hihi

gr

Guest Smoothie

Ik heb dan altijd heel erg last van een opgezette buik en buik pijn, nu is het een stuk minder omdat ik ook medicijnen heb voor Crohn, maarja weg gaat het nooit meer dus moet er gewoon mee leren leven ;)

Guest lieka

dat is ook zo je moet ermee leren leven maar dat heeft niet te zeggen dat het leuk is en zeker niet bij jou je hebt dubbel op

heb ook vaak opgezetten buik en buikkrampen maar moet zeggen dat het wel een beetje went maar het niet geen continu pijn zijn dan niet hoor

Guest Smoothie

Nee leuk is het niet, maar zoals je zegt het went wel.

Heb ook niet continue buikpijn gelukkig en het scheelt nu al heel veel door mn medicijnen dus als het niet erger word dan dit dan kan ik er wel mee leven ;)

Guest lieka

vandaag de papieren binnen gehad het is nu echt echt

heel spannend ik kan niet wachten tot het zover is

dinsdag even betalen en dan maar wachten en aftellen ach het gaat sneller dan we denken

gr

Guest lieka

zo vandaag is alles definitief geworden

ik heb het betaald en alle papieren opgestuurd

kreeg het wel even benauwd ervan omdat het nu echt definitief is

nu alleen nog maar wachten en proberen te stoppen met roken want dat wil nog niet echt lukken

ik wil het wel maar het lukt niet echt dus we gaan wat strenger doen

gr lieka

Hey Lieka,

spannend he....

Voor je het weet is het zover,die voorpret is ook wel weer erg leuk.

Kijken naar leuke bh's die je straks weer aan kan,mega leuk toch, :4:

je ik elk geval tot die tijd lekker kletsen hier,ook errug leuk natuurlijk,hihi.

liefs van Lin

Guest Smoothie

Leuk zeg dat alles nu echt definitief is!

Hoop voor je dat je kunt stoppen met roken, waar een wil is is een weg ;)

Haha wijze woorden.

Guest lieka

hadden jullie dat ook ik ben niet bang en vind het onwijs leuk dat het gaat gebeuren maar heb het af en toe best benauwd als ik eraan denk

ik ga ook echt proberen te stoppen maar vind het wel moeilijk maar inderdaad waar een wil is is een weg

gr lieka

Guest suffie

Hoi Lieka, ik ben nu 24 uur gestopt.... voel op de één of andere manier dat ik weer een goede reden heb om te stoppen (net als tijdens mijn zwangerschappen).... eerste dag ging best aardig. Op mijn werk af en toe een paar moeilijke momenten maar verder best ok. Heb je het boek van Alan Carr gelezen? Helpt best wel!! Misschien kunnen we elkaar er doorheen helpen? Het is echt beter niet te roken, zowel voor de operatie zelf (minder kans op bloedingen) maar zeker ook voor het genezingsproces naderhand!!! Ik blijf maar denken; ik zou het mezelf echt mega kwalijk nemen als er wat gebeurt en ik had het kunnen voorkomen door niet te roken..... en daarbij je kleding en haren stinken niet meer, weet niet of je kinderen hebt maar ik ben heel blij als ik niet meer het verkeerde voorbeeld geef, het scheelt een hoop centen..... kan nog wel meer redenen bedenken maar dit zijn degene die mij moed geven!

Dus....gewoon doen! Niet proberen te stoppen maar gewoon stoppen! (zei ze nog heel strijdvol......)

Guest lieka

ja ik heb ook kinderen 3 en ik geef zeker de verkeerde voorbeeld en ja de centjes zijn ook al een grote reden

ik ga met je mee doen ik ga vanaf morgen stoppen maar heb wel je steun nodig

ben ook een echte stress roker en op het ogenblik loopt het niet echt lekker veel gezeur om me heen

maar ik ga het echt proberen

want wil dit al een tijdje maar zet me er niet echt aan toe

gr lieka

Guest lieka

hoi hoi suffie

het is me gelukt hoor heb vandaag niet gerookt en het viel me reuzen mee alleen net na het eten had ik het even moeilijk

gr lieka

Guest suffie

Super goed!! ja ik heb dat ook op bepaalde momenten.... vooral wat anders gaan doen dan.... afleiding zoeken. Bij mij werkt een glas water drinken ook!! Mijn moeilijke momenten zijn vooral als ik zit te kletsen met iemand die ook rookt. Gisterenavond had ik een vriendin op bezoek waarmee ik de hele avond heb zitten kletsen terwijl zij rookt. Ik heb het goed vol kunnen houden en vooral toen ik naar bed ging was ik super trots op mezelf dat ik ook niet "maar één sigaret" heb gepakt....

En het is gewoon ook echt beter voor de operatie!!!!

WE GAAN HET GEWOON VOLHOUDEN!!!

Guest lieka

zo suffie dat is dag twee

hij gaat lekker ik vind het eigenlijk helemaal niet moeilijk me moeder heeft gewoon naast me gerookt en had er geen last van

ja ik hou wel van spanning hihihi maar het gaat goed hoe gaat het bij jou hou je het ook vol

gr lieka

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.