Ga naar inhoud

Loeloe : 26 augustus 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel @Susannah

Ik ben in vlaardingen geopereerd door dokter hupkens heb 375 cc dual plane gekregen.

Pijn valt me echt 100% mee. Voel me nu wel iets meer brak dan gisteren.

Ik ben hartstikke gelukkig..ik voel me af.

Heb ze net bekeken en ik vind ze mooi. Echt blij en opgelucht.

 

Groet loeloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel @Desert-Rose.

Ik voel me prima. Wel iedere dag een ander soort pijn. Klopt dat. Voel het nu vooral bovenin mm borsten. Voelt als erge spierpijn. En ietwat een druk op mm borst.

Maar ik ben zo blij joh. Ik voel me af! Ze zijn niet mega maar ze zijn niet meer leeg. Ik kan mn ogen nog steeds niet geloven als ik ernaar kijk.

Ik hoop maar dat de genezing goed gaat en er verder niks raars gebeurt.

Groet loeloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

De verschillende soorten pijn hoort er allemaal bij, een soort spierpijn komt doordat er iets half achter de borstspier is geplaatst, en dat geeft pijn en ongemak, ook zit er nog heel veel vocht en dit kan de druk geven, kijk er ook niet raar van op als je dadelijk steken gaat voelen, dit is ook normaal, maar als jij goed op tijd je pijnstilling neemt, dan is het over het algemeen goed te doen.

En we gaan er gewoon vanuit dat je herstel onder gekken dingen verloopt.

Heerlijk he zo gevoel, eindelijk je helemaal vrouw kunnen voelen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan hoor meis,

Ja die onzekerheid kennen we allemaal, maar hoe verder je herstel komt, des te minder die onzekerheid word, en is er iets waar je over twijfelt, gewoon hier je vraag stellen.

Nu lekker goed je rust pakken,en nu helemaal met dit warme weer goed drinken,zo raak je ook eerder het vocht kwijt, en zul je ook merken dat de druk af gaat nemen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis. 

 

Zo'n dag heb ik ook gehad hoor. Was ook niets charmant aan toen ;) 

met mij gaat het lekker. 

Ik ga zometeen m'n hechtingen eruit laten halen. 

En weer nieuwe foto's maken van m'n borsten maar ook m'n hechtingen.  

Ik hoop dat gisteren je dieptepunt was en dat het nu alleen maar beter gaat en anders heb ik een luisterend oor :53: 

xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis, 

Steken en allerlei andere pijnen is in het begin echt normaal, er is iets half achter de spier geplaatst, en die spier is nu een beetje aan het tegensputteren, maar de pijn gaat vanzelf afnemen.

Hou er ook rekening mee dat je sommige bewegingen niet mag maken he ? dus niet tillen, bukken, met je ellebogen boven de schouders,niet stofzuigen,dweilen etc.

Ook zit er nog een hoop vocht in je borsten en dit geeft ook een onaangename pijn,een stuwing gevoel, daarom moet je goed drinken, des te eerder is het vocht weg.

Blijf wel nog even goed op tijd je pijnstilling nemen, en probeer echt zoveel mogelijk je rust te nemen, wel af en toe een stukje rondlopen, anders verkrampen je spieren en heb je er een ander probleem bij.

Zolang je borsten niet rood of heel warm zijn ( echt gloeien) en je geen koorts hebt, hoort de pijn er helaas bij.

Komt goed meid, je bent nog maar zo kort po.

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey loeloe. Hoe is het met je?

met mij gaat het prima ik kan eigenlijk alles al. Bahalven opstaan als ik echt plat in bed lig. Nouja dat gaat eigenlijk wel maar dat doe ik met me buikspieren zo trek ik me op.. Maar daar heb ik nu behoorlijke spierpijn in. Bh gaat zelfstandig aan en uit. Me handen boven me hoofd om een staard te maken gaat wel maar is niet zo verstandig voor het litteken. En slapen doe ik van af dag2 super goed. Maar daar gebruik ik een slaap pil voor. Verder nog geen pil die ik van de kliniek mee kreeg aan geraakt. Verder ga ik netjes in bad met me benen  en doe ik de bovenkant met een washandje

 

 

Ik blijf ook goed bewegen en water drinken gezond eten heb gisteren zelf een maaltijd gemaakt. De makkelijkste ooit. Griekse saladen en kipdrumstick in braadzak. Een kind kan de was doen

En hupkens is goed is meisjes blij maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eigenlijk niet van pijn kunnen spreken. Alleen een onaangename druk en denk een paar steken hier en daar! Deze week nog vrij en volgende week aan het werk! En kan niet wachten tot ik weer mag sporten. Ik heb 24 sep een feestje en laat nou net ik dat meisje zijn die het hards los gaat op de dans vloer ben heel erg benieuwd! Rustig aan rennen is nog een soort van ongemakkelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.