Ga naar inhoud

Loeloe : 26 augustus 2016 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik heb na lang nadenken volgende week een intake gesprek bij diana gabriel's. 

Ik heb na mijn zwangerschappen echt twee theezakjes overgehouden. Echt lelijk...daarom denk ik erover een borstvergroting te laten doen.

Ben me bewust van de voor en nadelen. Ik denk dat ik me zelfbewuster zelfverzekerder en een stuk vrouwelijker voel als er iets aan mijn borsten gedaan kan worden.

Ik hoor graag van jullie of er ervaringen zijn met deze kliniek.

Groet loeloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Dankjewel voor je reactie @Sweetboobs16 mochten er mensen zijn met een goede tip wat betreft kliniekan of chirurg hoor ik dat heel graag!

En inderdaad reuze spannend. Aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant waar begin ik aan...is het het waard...krijg allemaal visioenen van tv programma's waar de operatie mislukt is..zal de spanning wel zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Loeloe:

Dankjewel voor je reactie @Sweetboobs16 mochten er mensen zijn met een goede tip wat betreft kliniekan of chirurg hoor ik dat heel graag!

En inderdaad reuze spannend. Aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant waar begin ik aan...is het het waard...krijg allemaal visioenen van tv programma's waar de operatie mislukt is..zal de spanning wel zijn..

Heb dat zelf ook gehad. Angst van wat kan er verkeerd gaan. Maar daar ben ik nu al een hele tijd overheen. De technieken van tegenwoordige tijd zijn zo goed dat er bijna nooit meer echt was misgaat bijvoorbeeld tijdens de operatie. 

Sinds de tijd dat ik hier op het forum zit heb ik al zoveel geleerd en informatie ingewonnen dat ik nu alleen nog maar denk: kom maar op, dit is wat ik wil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid.

Ik zelf raad je dr Nio aan! Echt super die man! En de prijs bij hem in het olvg-west is 3100 en hij is echt de boobman! Heb zelf ook ervaring opgedaan bij Diana Gabriels maar daar was ik niet zo blij mee. Het eerste consult ging goed, maar erna werd me een borstlift aangeraden.. Maar goed heb van afgelopen maandag mijn boobies gerkregen bij Nio en ik ben echt zeer tevreden, de wonden zien er netjes uit en hij luisterd heel goed naar je wensen! Heel veel succes meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij DG kan je wel snel terecht en snel geopereerd worden voor een bodemprijs. De consulten zijn wel vrij gehaast en kort. Dat is mijn ervaring. Ik denk wel dat ze samenwerken met goede pc-en. Wat me opvalt is dat het óf 325 cc is of 375 cc wat je kan passen. Persoonlijk vond ik dat best weinig keuze. Het leek mij fijner om van klein naar groter te gaan zónder te weten hoeveel cc het is en puur in de spiegel kijken wat je zelf mooi vindt. Zo doet dr Nio het. Voor hem heb ik uiteindelijk gekozen. Maar als je niet veel geld hebt is €2600 wel scherp geprijsd. Daar onderscheid DG zich van de rest. Bij Nio via het OLVG west heb ik €3100 betaald. 

Bij DG was ik al op consult én bij de pc geweest en er was zelfs al een operatiedatum gepland. Omdat ik iets daarna ook bij Nio op consult ging vroeg ik vantevoren tot hoever voor de operatie ik deze nog kon afzeggen. Dit kon dacht ik tot 14 dagen of zelfs korter. Dat vond ik wel heel fijn en flexibel. Toen ik ook daadwerkelijk afzegde, kreeg ik een professionele reactie van DG terug dat het prima was. Ik moet zeggen dat dat wel positief was. Ze calculeren afzeggers gewoon in kreeg ik de indruk. Klanten genoeg daar, want de wachtkamer zat barstensvol. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super spannend...morgen heb ik een afspraak in Barendrecht.

Geen idee alleen wat ik ervan kan verwachten. Ik weet wel precies wat ik wil.

Heb nu twee thee zakken...ik lijk gewoon op cow van cow en chicken....kent iemand dat...die heeft ook van die lubbertjes net als ik.

Gisteren een programma op tv met missers in de plastische chirurgie....goeie timing maar niet heus. Ik heb er maar niet naar gekeken.

ik hoop toch zo dat ze iets voor me kan betekenen...pijn gaat het doen maar dat kan me echt niks schelen. 

Zo dat wilde ik even kwijt...

 

Groet loeloe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Spannend, heb je alleen een gesprek bij DG of ook gelijk bij een pc? Want heel vaak gebeurt het toch wel dat DG een heel ander advies geeft qua protheses, cc etc dan de pc.

Ik heb even je topics samengevoegd, hier kun je nu verder al je updates, vragen etc in kwijt, en heb je alles bij elkaar staan, zo blijft het ook iets overzichtelijker.

Succes morgen

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal koppelt ze je inderdaad aan een bepaalde pc, maar ik weet niet of je zelf al een voorkeur hebt voor een pc,zo ja moet je dat wel duidelijk aangeven.

Mooi , zolang je inderdaad in je achterhoofd houd dat het gesprek met de pc uiteindelijk doorslaggevend is, dan komt het goed.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Loeloe ik ben ook erg nieuw hier en ik weet niet hoe het precies werkt.

Ik ben wel een verslag gestart, ik zal daar inzetten hoe het is gegaan en hoe ik me voel etc.

Ik heb de arts wel echt nagekeken bij DG.. De 1 is wel aangesloten bij de vereniging van PC en andere niet.
Ik ken zelf 8 meiden die bij dr. Schiettecatse zijn geweest en dat is allemaal positief en zeer prettig ervaren.

Diana Gabriels stelde een andere arts voor bij mij, maar ik wou perse deze arts.
En het advies van de arts is leidend.

 

XX

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor.. Ik word woensdag ook geopereerd via diana bij dokter schiettecate

 

ik kreeg ook een ander toegewezen maar ik kon over die arts niet zo veel vinden

dus ook geen prettig gevoel bij

ik koos toen ook voor schiettecate

en de resultaten die ik heb gezien van hem

vind ik er erg mooi er uit zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Jacky-M:

@lissie snap ik.. Ik was zo zenuwachtig en bang.. Tot erna haha.. Was echt een zielig schaapje van te voren.. 

Ik heb 425 CC en ben 1.79m

jij? En wat je bereiken?

nu begint pijn op te lopen maar is te behappen hoor! 

 

Haha ja is ook niet zomaar iets he... 

Er zijn voor mij 3 maten besteld de 400,425,450cc high profile

zijn advies was 450 waarmee ik op een D uit zou komen en in bh maat 70F 

ik ben 1,67 en 57 kilo

ik ga morgen nog even een gesprekje aan over de cc vind het een lastige keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Jacky-M:

@lissie ik heb nu sport BH 80 D. 

Bij mij valt een 425 minder groot uit als bij jou ivm lengte vaak.. Ik zou dat ook bespreken. Hij had het bij mij ook alle 3 besteld. Maar daar toch aangegeven dat ik geen 450 wou angst voor te groot. Laat je weten hoe het ging? Probeer te slapen! Xx 

hey ja ik moest ook kijken naar de maat 80D ik heb de anna carefix in de maat L besteld

klopt is ook zo alleen nu is het wel zo dat ik blijkbaar brede borsten heb en aangezien ze voorheen wat voller en groter zijn geweest heb ik genoeg ruimte... ik kon dus als ik zou willen tot de 600cc gaan maar dat heb ik lacherig afgewezen en dat begreep hij wel haha

ja ik wil niet te klein maar ook niet veelste groot... ik denk dat ik dus ook de middenweg ga nemen de 425 cc 

maar bespreek dat morgenochtend zeker nog even met hem

en ben je blij dat je toch niet voor de 450 bent gegaan en welk profiel heb jij ook high profile?

en mag ik vragen wat jou voorstituatie was?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lissie ik kom van een kleine b af. Brede borsten maar ook erg lang.. Ik ben blij met deze keuze denk ik. Ik wou het al vanaf me 15e ben nu 25. Ik wou een D maar tegen klein aan en absoluut geen dubbel D. Ik zou het bespreken morgen, hij luisterd goed vind ik en geeft je echt wel goed advies. 

Ik ga slapen.. Wens je ontzettend veel succes en Vergeet je paracetamol niet van te voren! 

Ik ben benieuwd maar komt vast goed! Was ook zo twijfelkont tot ik wakker werd. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Jacky-M:

@lissie ik kom van een kleine b af. Brede borsten maar ook erg lang.. Ik ben blij met deze keuze denk ik. Ik wou het al vanaf me 15e ben nu 25. Ik wou een D maar tegen klein aan en absoluut geen dubbel D. Ik zou het bespreken morgen, hij luisterd goed vind ik en geeft je echt wel goed advies. 

Ik ga slapen.. Wens je ontzettend veel succes en Vergeet je paracetamol niet van te voren! 

Ik ben benieuwd maar komt vast goed! Was ook zo twijfelkont tot ik wakker werd. 

 

Xx

ga ik morgen zeker doen... slaap lekker meid 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.