Ga naar inhoud

Iemand ervaring met dokter De Frene / dokter Casaer of dokter Myny?


YDB07

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

Ongeveer een 3tal jaar geleden heb ben ik geopereerd aan een Gastric Bypass. Ik ben hierdoor 50kg vermagerd (ben 1m76 groot en weeg 68kg). Een groot jaar geleden heb ik een buikwandcorrectie laten uitvoeren waar ik heel tevreden over ben. Jammergenoeg zijn mijn borsten van een grote C-cup naar een zielig mini A-cupje gegaan. Hierover heb ik enorme complexen en wil hier nu ook graag iets aan veranderen. Na wat rondneuzen op internet ivm een borstvergroting ben ik bij Dokter De Frene / Dokter Casaer uitgekomen (die opereren blijkbaar beiden in het AZ Sint Jan Brugge waar ik ook mijn 2 vorige operaties heb ondergaan). Dokter Myny opereert in het Jan Palfijn in Gent of zijn privékliniek.

Zijn er dames die ervaring hebben met 1 van deze chirurgen? Ik heb gelezen dat bij Dokter De Frene het €3600 zou kosten? Ik weet wel dat de prijs niet het belangrijkste is, het moet vooral goed gedaan worden maar is toch ook niet onbelangrijk :)

Ik ben alvast reuze benieuwd naar jullie reacties!!

Alvast bedankt!

Groetjes

Amber

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey welkom !

Jammer dat door af te vallen je boobs er onder moeten lijden ! En toch leuk dat je de stap zet om een bv te ondergaan ;) 

Dr de Frene komt hier op het forum wel voor. Je moet de zoekbalk rechtsboven maar eens proberen ;)Dan vind je hem zeker en vast! 

Succes met je zoektocht :) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.