Ga naar inhoud

Mabu : 10 augustus 2016 :


Mabu

Aanbevolen berichten

Goedemiddag Dames,

 

Ik ben vandaag precies 14 dagen geleden geopereerd.

nu is het alleen dat mijn rechterborst hoger zit dan de linker, zijn er meiden die hier ook last van hebben of hebben gehad?

en is dit nog gaan zakken?

ik hoor graag jullie meningen, volgens de kliniek zakt het nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik ben Mandy een jonge meid van 27, moeder van een zoontje Daley (9,5 maand oud) en al bijna 12 jaar een hele lieve vriend.

Ik ben altijd al onzeker geweest over mijn borsten, en afgelopen Juli de keus gemaakt om  een consult in te plannen bij Diana Gabriels.

Dit verliep allemaal prima en heb de keus gemaakt om een operatie in te plannen, dit gebeurde op 10 augustus j.l.

ook dit verliep allemaal prima, heb niks te klagen  gehad.

het enige waar ik nu na 2 weken tegen aan loop is dat mijn ene borst hoger zit dan de ander, vandaar mijn vraag op dit forum of hier meer meiden last van hebben of hebben gehad en of dit nog goed gekomen is.

 

ik hoop jullie op deze manier een beetje te hebben geinformeerd, bij vragen kan je altijd een berichtje sturen ;)

 

Groetjes,

Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Tittie83:

Heb precies hetzelfde probleem:22:

Ook rechter hoger dan linker. Linker is mooi aan 't zakken maar rechter lijkt niet mee te willen doen.. 11 dagen po

Xxx

Ja raar he, loop bij jou rechts ook veel boller boven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei best_boobie:

OH meiden, jullie zijn nog zo kort po :)
Meestal trekt dit allemaal nog bij hoor, probeer je geen zorgen te maken!!

Met een week of 10 - 12 po, zitten ze pas zoals ze blijven zitten :)

xxx BB

Ja heb t eigenlijk ook al 100x gelezen hier dat t meestal wel goed komt en je vooral geduld moet hebben. Maar op de een of andere manier blijf je je er toch druk om maken:22:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tittie83:

Ja heb t eigenlijk ook al 100x gelezen hier dat t meestal wel goed komt en je vooral geduld moet hebben. Maar op de een of andere manier blijf je je er toch druk om maken:22:

Xxx

Ja hier precies hetzelfde bang dat als je te lang wacht het niet meer goed komt! Maarja ze zeggen niet voor niks dat je geduld moet hebben..xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

OH meiden, jullie zijn nog zo kort po :)
Meestal trekt dit allemaal nog bij hoor, probeer je geen zorgen te maken!!

Met een week of 10 - 12 po, zitten ze pas zoals ze blijven zitten :)

xxx BB

Ik weet het maar ben zo bang dat het zo blijft.. Het is wel een geruststelling dat meerdere er hetZelfde voor staan..ik ben alleen nog niemand gehoord die het ook had en die nu aangeeft dat het goed is gekomen..xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik wel.. het is ook niet niks, zo een bv.
Heb zelf ook de nodige twijfels gehad toen, maar neem het van me aan, er gaat nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel veranderen.

Ik zit al 4,5 jaar op dit forum, heb zelf mijn prothesen al meer dan 4 jaar en heb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel borsten voorbij zien komen ;)
De meesten zakken echt op hun plekje.

Stress is niet goed voor je herstel.. Probeer erin te berusten en geduldig te wachten tot ook jullie zo ver zijn dat jullie het kunnen beoordelen bij jezelf ;)

Het helpt om elke week een foto te maken, vanuit dezelfde stand en afstand. Beste is om die foto zowel van voor te nemen, als van beide zijkanten. Dan zie je het beste (na verschillende weken) hoe het veranderd is.. Oh ja.. dezelfde belichting is ook beter, met flits is not done, dat geeft rare borstenfoto's

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik ben nu 5 maanden na mijn operatie, vanaf het begin al gehad dat mijn linkerborst minder gevoel had dan de rechter en dat ik daar de prothese voelde zitten. Nu heb ik sinds vannacht een erg zeurende pijn aan die borst vooral rondom de tepel.

meer mensen hier last van? Ik maak me een beetje zorgen.. kleding er tegen aan doet al pijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mabu!

 

Zou het niet kunnen zijn dat je gevoel in je linkerborst nu pas terug aan het komen is? Ik heb van mijn linkerborst ook veel last gehad. Lange tijd gevoelloos, pas recent weer enigszins terug. Ik ben ook bijna 5 maanden po.

Daarnaast voelde ik links ook vaker bewegen, zeker toen ik na 3 maanden het sporten ging oppakken, een heel naar gevoel, maar ik moet zeggen.. dat is nu weg.

 

Helpt het misschien om een watje of iets dergelijks in je bh te stoppen om het schuren te voorkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt geen idee voelt zo eng momenteel omdat ik dit echt sinds vannacht in 1x heb. Ik kijk het even een paar dagen aan en anders maandag toch even na laten kijken, borst is verder niet rood ofzo daar let ik nu wel extra op.@chasingmydreams

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mabu

 

Hey, zou best kunnen dat idd je gevoel terugkomt en je zenuwen weer actiever worden daar. ( denk ook aan je menstruatie periode, kun je ook weer gaan voelen)  Kan soms ook liggen aan je bh, teveel gesport of zwaar getilt de afgelopen periode? Je kunt het beste effe de sportbh voorlopig aanhouden en kijken of de pijn afneemt. 

 

Sommige pijntjes kun je nog wel hebben hoor binnen het jaar! Hou het in de gaten en anders is een controle bij je PC niet overbodig.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei BrownieG:

@Mabu

 

Hey, zou best kunnen dat idd je gevoel terugkomt en je zenuwen weer actiever worden daar. ( denk ook aan je menstruatie periode, kun je ook weer gaan voelen)  Kan soms ook liggen aan je bh, teveel gesport of zwaar getilt de afgelopen periode? Je kunt het beste effe de sportbh voorlopig aanhouden en kijken of de pijn afneemt. 

 

Sommige pijntjes kun je nog wel hebben hoor binnen het jaar! Hou het in de gaten en anders is een controle bij je PC niet overbodig.

 

xx

Hoi bedankt voor je berichtje, ik vind het allemaal maar eng, ik heb gister inderdaad de sportbh weer aangedaan en kijk het nu even aan tot maandag, is het dan nog niet minder dan ga ik zeker even terug.

voor nu is het in ieder geval niet minder dan gister,

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mabu:

Hoi bedankt voor je berichtje, ik vind het allemaal maar eng, ik heb gister inderdaad de sportbh weer aangedaan en kijk het nu even aan tot maandag, is het dan nog niet minder dan ga ik zeker even terug.

voor nu is het in ieder geval niet minder dan gister,

 

en soms kan de prothese nog wat indalen en dat voelen sommige ook nog wel eens in combinatie met de spier. Sterkte en hopelijk is het gezeur snel weg. Hou ons maar op de hoogte als het weg is of op controle bent geweest. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb echt geen idee, wel het idee dat het iets minder is vanaf vandaag! Volgende week dinsdag had ik sowieso al een afspraak staan bij de pc dus ik hoop dat het vanaf nu alleen maar beter gaat en dat ik het er volgende week over kan hebben. Ik hou je op de hoogte! Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.