Ga naar inhoud

khaleesii : 8 november 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden zei khaleesii:

560 cc sow hey dat is echt een mooie maat!! Ja snap ik dat je niet op 2 plekken littekens wilt hebben. Hoe voel jij je verder? Heel veel last of valt het te doen ?

Als t niet via de tepel pastte, zou het alsnog via de borstplooi moeten, maar dat was gelukkig niet nodig :) 

hmm het ene moment voel ik me best goed en het andere moment heb ik echt pijn.. en jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Dee_x:

Als t niet via de tepel pastte, zou het alsnog via de borstplooi moeten, maar dat was gelukkig niet nodig :) 

hmm het ene moment voel ik me best goed en het andere moment heb ik echt pijn.. en jij? 

Ik heb alleen last gehad van die druk die op me borsten stond. Er zit nu nog wel wat verschil in me borsten eentje kijkt een beetje scheel noem ik het maar haha ik hoop wel dat dat nog wegtrekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei khaleesii:

Ik heb alleen last gehad van die druk die op me borsten stond. Er zit nu nog wel wat verschil in me borsten eentje kijkt een beetje scheel noem ik het maar haha ik hoop wel dat dat nog wegtrekt

Er kan nog veel veranderen he :) zal vast wel recht trekken :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames! Even een snel vraagje tussendoor.. betekent dit dat de bh te groot is ?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Nee hoor, is niet te groot, de rest sluit netjes aan,en als de band ook goed zit, waar je eigenlijk de meeste steun uit haalt is het goed,je zult dadelijk gaan merken als de protheses in gaan dalen dat het gedeelte bij de tepel ook meer recht trekt.

xx

Dankjewel voor je antwoord xx ben zo paniekerig op dit gebied he haha ben zo bang dat ik iets verkeerds doe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei khaleesii:

Dankjewel voor je antwoord xx ben zo paniekerig op dit gebied he haha ben zo bang dat ik iets verkeerds doe. 

Geen dank, en snap ik wel, is allemaal hartstikke nieuw zo'n bv,, en dan weet je gewoon niet of het zo hoort, of dat je iets verkeerd doet, en dat geeft ook niet, daar kunnen wij bij helpen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Desert-Rose:

Geen dank, en snap ik wel, is allemaal hartstikke nieuw zo'n bv,, en dan weet je gewoon niet of het zo hoort, of dat je iets verkeerd doet, en dat geeft ook niet, daar kunnen wij bij helpen.

xx

Vind ik ook hartstikke fijn dat jullie zo goed helpen

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.