Ga naar inhoud

BVK : vraagtekens na consults ????!


Gast redhead

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

al enige tijd geleden heb ik mij ingeschreven op borsenforum...

Ik wil (denk ik??) een borstverkleiningg...heb 80G....Ik ben bij 2 artsen geweest (dokter lommen schiedam en dr jacquet zuiderziekenhuis)...ik had er over nagedacht en dacht dat ik beter kon wachten. ik ben 27 jaar...Stel dat ik binnen enkele jaren een kidnje wil, kan ik niet beter wachten tot na een zwangerschap?

Ik zou graag wat verhalen van anderen willen horen en foto's willen zien..

ik zit zelf nog in twijfel:

- moet ik wachten tot na een zwangerschap...(dit kan natuurlijk ook nog jaaaren duren)

- worden mn borsten minder mooi door de littekens?

- Zijn er dames die geen gevoel meer hebben in de tepel?

Ik ga 24 aug weer naar Sr Jacquet...zijn er dingen die belangrijk zijn om te vragen of waar ik rekening mee moet houden???

ben benieuwd naar jullie reacties!En hopelijk mag ik wat eindresultaten zien zodat ik weet wat ik kan verwachten!

bedankt,

redhead

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

al enige tijd geleden heb ik mij ingeschreven op borsenforum...

Ik wil (denk ik??) een borstverkleiningg...heb 80G....Ik ben bij 2 artsen geweest (dokter lommen schiedam en dr jacquet zuiderziekenhuis)...ik had er over nagedacht en dacht dat ik beter kon wachten. ik ben 27 jaar...Stel dat ik binnen enkele jaren een kidnje wil, kan ik niet beter wachten tot na een zwangerschap?

Ik zou graag wat verhalen van anderen willen horen en foto's willen zien..

ik zit zelf nog in twijfel:

- moet ik wachten tot na een zwangerschap...(dit kan natuurlijk ook nog jaaaren duren)

- worden mn borsten minder mooi door de littekens?

- Zijn er dames die geen gevoel meer hebben in de tepel?

Ik ga 24 aug weer naar Sr Jacquet...zijn er dingen die belangrijk zijn om te vragen of waar ik rekening mee moet houden???