Ga naar inhoud

its Plien


Plien

Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

ik ben Plien, 30 jaar, moeder van een geweldig kind. alleen zoals velen van jullie (waarschijnlijk) herkennen hebben mijn borsten de geest gegeven na het borstvoeden. In eerste instantie wilden wij wachten met nieuwe boobies na een tweede kindje, maar wegens planning kan dat nog een paar jaartjes duren. En om nou al die tijd met hangende thee zakjes te lopen, geen bh meer te passen...

Dus besloten we gaan ons oriënteren.

Maar hellup.. waar start je????

Kan iemand me op weg helpen?

liefs

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey welkom!!

Nou fijn dat je er voor gaat en er zijn zeker dames die je begrijpen. Ik zou zeggen , lees hier wat rond ;) zul je aan genoeg info komen :

Dr. Nio

Dr. Straten

Dr. Plovier

Dr. De Meyere

Zijn pc's die hoog aangeschreven staat op het forum. Naargelang waar je woont kun je bij een van hen eens op consult. Je kunt de zoekbalk gebruiken om ze te zoeken.

Om dr Nio tezoeken moet je zoeken op Slaz of olvg dacht ik @Desert-Rose klopt dit een beetje? :-)

Nou succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hi Ladys,

ik ben Plien, 30 jaar en trotse mama. Ik werk part-time bij de overheid (lang leven betaald ouderschapsverlof) en hobby bij als weddingplanner.

Al een paar jaar geleden me aangemeld op het forum omdat ik, ondanks mijn (toen nog) volle 70-D wel de wens heb gehad naar echt mooie borsten. De mijne hadden nl altijd wel een beetje de neiging naar het zuiden te gaan..:wacko: Maar uitgesteld wegens huisje/boompje/beestje/kindje. ^_^

Helaas heeft mijn kleine kanjer nu mijn boobies leeggedronken.. booooooeeeeehhhhh. In eerste aanleg wilde wij wachten tot na de 2e telg (wat we in de toekomst wel graag zouden willen) maar wegens onverwachte plannen gaat project 2.0 ;) een tijdje uitgesteld worden. En om nu nog een paar jaar te blijven lopen met lege, hangende, thee zakjes.. geen goed zittende bh meer aan te kunnen... neh! En je schijnt tegenwoordig gewoon borstvoeding te kunnen geven met mooie boobies.

Dus here i am, in oriënterende fase. Ik heb al de tip van dr Nio gekregen. Maar verder nog zo blue als een mooie zomer lucht. B)

Ik zag dat ik nog niet mee mag chatten in de groep en ook tot de foto album heb ik volgens mij geen toegang. Kan iemand me uitleggen hoe ik erbij zou kunnen komen.

Zin in het project! nu nog wel wat zoekende op het forum hoor.. :o

Alle tip/tops/ do's/ dont's zijn welkom!!!!!

 

voor de meiden die binnenkort hun  nieuwe boobies mogen verwelkomen, succes met de operatie.

liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.