Ga naar inhoud

Neuscorrectie


boke

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

mijn borstvergroting is nu al aantal jaar geleden en nog altijd zooooo tevreden van.

Ik dacht al lang aan een neuscorrectie ook... 2 weken geleden ben ik geopereerd.

Ik heb een kaakoperatie gehad van boven en onderkaak, kincorrectie EN neuscorrectie. Allemaal in één keer dus was wel heftig maar nu 2 weken na de operatie zou ik het opnieuw doen. Ik moet nog wachten op eindresultaat want er is nog veel zwelling dus geduld... 

Als je vragen hebt. Shoot ;)

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dat klinkt erg heftig. Was de kaak en kin operatie medisch noodzakelijk of betreft dat ook echt een cosmetische ingreep?

kun je alweer een beetje normaal eten?

ik wens je in ieder geval een voorspoedig herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb, eigelijk nu had, een gummy smile. Dit is als je lacht dat je te veel tandvlees boven je bovenste tanden ziet. Ik ben hier serieus door gelest geweest dus had wel mentale littekens ervan. Foto's vond ik verschrikkelijk of in de spiegel kijken. Het was dus niet echt medisch nodig maar mentaal wel.

Bovenkaak is naar boven geplaatst. Ik had ook een lichte onderbeet (onderste tanden te veel naar achteren tov de bovenste tanden) dus dit was wel meer medisch. Mijn beet was ook niet zo goed als ik zelf eerst dacht dus dit is gecorrigeerd geweest.

Kin is iets naar voren geplaatst. Ook omdat ik mijn lippen niet gemakkelijk op elkaar kon krijgen. Moest altijd lippen op elkaar persen. 

Zowel kaak als kincorrectie wordt volledig terug betaald. 

Neus werd in eerste plaats gedaan omdat ik moeilijk kon ademen door de neus en door de kaakoperatie kon het nog iets slechter worden dus opening werd verbeterd. Terwijl ze dan toch bezig waren heb ik bultje op de neus laten weghalen en neustip iets "mooier" gemaakt want ik had een platte neustip. Nu is het iets meer wipneusje maar geen schans die afloopt :))

Het was idd heel heftig maar eigelijk vooral de eerste 3-4 dagen. Pijnstillers heb ik niet zo lang moeten nemen. Al bij al viel het dus goed mee als je bedenkt wat er allemaal is gehakt en gedaan :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.