Ga naar inhoud

tvm : 19 juli 2010 :Dr,. van Kooten : Cosmea


Gast tvm

Aanbevolen berichten

Hey tvm,

Nou, toch wel een opluchting dat je nog niet opnieuw onder het mes hoefde, hopelijk zal je lichaam in staat zijn het helemaal zelf op te lossen, duim voor je! Weer geduld hebben dus, pff niet altijd makkelijk hé! <_< Succes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben nu ook echt helemaal gaar

het was sinds gisteren ineens zo chaos, vanalles regelen, iedereen gevraagd rekening te houden met een operatie, opvang voor de kleine geregeld, hulp in huis geregeld voor volgende week. Vanaf vanmorgen nuchter gebleven, een reis ernaar toe van een uur, wachten in spanning en dan weer een uur terug naar huis ( ok en uitgebreid gedineerd bij de MacDonalds, want stond te tollen op mn benen, had bijna 24u bijna niet gegeten en gedronken ) daarna begint iedereen te bellen over hoe het is geweest ...kortom..je kunt me nu opvegen hoor. Al met al vind ik het wel fijn dat Cosmea het zekere voor het onzekere heeft genomen en vooral: mijn verhaal serieus neemt en daar tijd voor maakt, dat verzacht het leed wel weer een beetje.

Vanaf nu blijf ik positief: alles komt goed! En ik zeg altijd tegen mn dochtertje: gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. Dat geldt nu ook een beetje voor moeders ;-)

truste!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

He ladies

ben ivm vakantie en allerlei afspraken met familie er 2 weken tussenuit geweest maar ben er weer.

Ben ondertussen ook op controle geweest bij mn PC. Oh oh oh wat ben ik blij met hem zeg. Vorige week vrijdag moest ik er zijn en was gelijk aan de beurt. Hij zei meteen: ik ben zo benieuwd hoe het nu met je is. Hij had de foto's van mij bij de hand ( die ik had gemaild over het verschil in borst en de blauwe zwelling ) . Nog even doorgesproken hoe het bij zijn collega was geweest die mij misschien had moeten heroperen en toen heeft hij mn boobs bekeken. Hij vond het er goed uitzien maar links ( de vergrote borst ) zit dus nog steeds zwelling. De onderkant van die borst is ook wat 'slap'' omdat daar nog vocht zit welke naar beneden is gezakt. Ook bij de gehele bovenrand zit nog zwelling en ik moet beginnen met elke dag masseren om het vocht sneller af te voeren.

De dagen nadat ik toen zo'n zwelling heb gehad en ze ( nog steeds ) vermoeden dat ik toch iets van een nabloeding heb gehad had ik meteen gevraagd naar mogelijke kapselvorming etc. De pc had toen al aangegeven dat er wel een vergrote kans was maar daar nu nog niks over te zeggen was. Hij haalde dat in dit gesprek weer aan en dat hij even een en ander had uitgezocht en bij collega's had nagevraagd omdat hij nog maar weinig ervaring heeft mij onbehandelde nabloedingen. Het blijft natte vinger werk volgens hem, de kans dat ik het niet krijg is altijd nog groter danwel. Door dit alles wil hij me over 2 maanden terug zien om ''een deur open te houden'' Toen ik vroeg wat jij ermee bedoelde zei hij meteen dat hij deze borst goed in de gaten gaat houden de komende maanden en daar waar nodig op tijd in te grijpen. Hij gaf aan dat hij van de assistentes had begrepen dat ik me zorgen had gemaakt over extra kosten maar dat dat echt niet van toepassing was.

Best was voor nu deze borst gewoon de tijd geven volledig te herstellen en vooral het vocht af te voeren en daarna verder te bezien hoe of wat. Helaas adviseerde hij me wel 2 weken langer mn sportbh aan te houden omdat ik nu die borst met vocht nog moet gaan masseren en deze zich weer een beetje anders zal gaan zetten. Mag overdag wel een gewone bh aan maar het lieft zoveel mogelijk nog mn sportbh.

Zo he, dat was weer een heel verhaal ;-) maar al met al ben ik heel erg blij met de manier waarop mn PC en zn assistentes met me omgaan zeg. Super!

grtjs

T

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey tvm,

Wat fijn dat je zo goed werd opgevangen, toch een hele geruststelling en ook mocht er later nog een probleem zijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over de financiële kant, heel goede service! :35: En tja, nog maar weer een beetje geduld en 2 extra weekjes sportbh dragen, 't is voor een goed doel hé, en op een mensenleven is dat ook weer niet zo lang toch?! Hoop dat alles voor je in orde komt!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi TVM,

we hebben elkaar al gesproken in de pb maar wil toch nog even ook via deze weg,je eigen topic zeggen dat je je supergoed houd,vind het toch dapper,het is tenslotte niet niks en alles behalve leuk is een zorgenborstje,je bent er toch steeds maar mee bezig,ipv genieten.

maar ik denk toch ondanks je zorgenkindje,dat je probeerd te genieten van je boobs,en groot gelijk hoor,terecht!

hoop dat het allemaal nog goed komt,hoe dan ook is het een heel prettig idee dat de deur voor je open staat idd bij je arts/kliniek,geeft een goed gevoel,toch?

sterkte en tot spreeks :71::6:

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag wezen lingerieshoppen...van sportbh had ik nog 75C maar in de winkel waren de gewone setjes aan de band te los dusssss jawel ik heb 3 setjes 70D! Past me prima! Jippieeee :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.