Ga naar inhoud

BVK door Drs. Rysavy Bernhoven ZKH Veghel


Gast sirenja

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Sinds begin van de maand heb ik besloten mijn borsten nu echt te laten verkleinen. Een paar jaar geleden heb ik ook al een poging gewaagd, verwijzing ha, consult pc, goedkeuring verzekering, wachtlijst van 1,5jr doorstaan en op het moment suprême... besloten eerst mijn gezin compleet te maken met nog 2 kindjes.

Ditmaal binnen 2 weken de verwijzing, het consult en de goedkeuring! Wauw wat is er veel veranderd. Oké andere ha en andere pc (in ander zkh) maar dan nog. Een paar jaar geleden zou ik trouwens 4 nachten moeten blijven in het zkh en nu maar 1.

Afijn, het consult met de pc was prettig. Hij gaat van mijn e-cup een c-cup maken, en zelfs dat vind ik groot. Het liefst zou ik een b-cup willen, maar volgens de pc moet hij ook rekening houden met de breedte van de borsten.. Hopen op een klein c-tje dan maar.

Zijn er dames hier die ervaring met een bvk van Drs. Rysavy hebben?? Bvg's zie ik wel.

Voorlopig eerst maar eens naar de anesthesist op 10 aug en daarna mss wel al een datum.

Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Sirenja

welkom :)

ik kan je niet helpen aan de arts die je noemde qua ervaringen,wat je even zou kunnen doen,is naar operatie verslagen borstverkleiningen gaan en daar lees je ervaringen van anderen,en mischien dus ook jou genoemde arts.

spannend joh,net als een borstvergroting is een verkleining ook spannend.

sucses met aftellen tot je datum 10augustus :6:

veel lees en post plezier

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje,

Ik ga zeker de verslagen lezen. Ik zie zoveel hier wat ik nog lezen wil :3: dus ik heb het nog druk. Is maar goed ook, kan ik me een beetje voorbereiden.

Groetjess!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.