Ga naar inhoud

Hallo! 22 jaar en interesse in borstlift (Bonheiden)


Jessica06

Aanbevolen berichten

Hallo! Ik moet toegeven dat ik al enkele dagen op het forum aan het meelezen ben, maar nu stel ik me dus graag voor zodat jullie weten wie ik ben :D 

Ik ben een laatstejaarsstudent verpleegkunde van 22 jaar. Zo'n 3-4 jaar geleden ben ik 30kg afgevallen door een veranderde levensstijl en ziekte. Ik ben helemaal in orde nu, ga geregeld sporten en ben over het algemeen tevreden met mijn "nieuwe" lichaam. Enkel mijn borsten maken me erg onzeker terwijl ze vroeger mijn trots waren. Ik ben van een 80F/G naar een 80D gegaan en nu hangen ze, naar mijn gevoel, te hard door voor iemand van mijn leeftijd. Plunge bh's draag ik niet meer doordat het vel over de rand komt piepen en een maat groter krijg ik niet meer opgevuld. De bovenkant is zo leeg dan... Nu draag ik full cup bh's, maar de mooie, niet-pikante, modellen lijken hier redelijk beperkt. Een bikini zoeken is al helemaal een ramp! Ik overweeg dus een borstlift, maar ik weet niet goed of dit aan te raden is bij jonge vrouwen? Of zijn er nog andere opties beter geschikt (misschien een minimale BVK)? Ik zou echt super graag opnieuw stevige borsten hebben en leuke bh's en bikini's dragen! Volgens mij is een C/D cup ideaal voor mij. Groter dan een D heb ik ze liever niet meer o.w.v. rug- en nekklachten waar ik in het verleden last van had. Een vriend en plannen voor kinderen in de nabije toekomst heb ik niet. Ohja... het is misschien handig om te weten dat ik op consult zou willen gaan bij dr Anne Missotten (verbonden aan het Imeldaziekenhuis in Bonheiden). Als er mensen zijn die ervaring hebben met haar of het ziekenhuis hoor ik het graag ^_^ Of ervaringen/advies over een borstlift mogen ook altijd!

Bedankt om mijn berichtje te lezen! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jessica,