Ga naar inhoud

Hallo! 22 jaar en interesse in borstlift (Bonheiden)


Jessica06

Aanbevolen berichten

Hallo! Ik moet toegeven dat ik al enkele dagen op het forum aan het meelezen ben, maar nu stel ik me dus graag voor zodat jullie weten wie ik ben :D 

Ik ben een laatstejaarsstudent verpleegkunde van 22 jaar. Zo'n 3-4 jaar geleden ben ik 30kg afgevallen door een veranderde levensstijl en ziekte. Ik ben helemaal in orde nu, ga geregeld sporten en ben over het algemeen tevreden met mijn "nieuwe" lichaam. Enkel mijn borsten maken me erg onzeker terwijl ze vroeger mijn trots waren. Ik ben van een 80F/G naar een 80D gegaan en nu hangen ze, naar mijn gevoel, te hard door voor iemand van mijn leeftijd. Plunge bh's draag ik niet meer doordat het vel over de rand komt piepen en een maat groter krijg ik niet meer opgevuld. De bovenkant is zo leeg dan... Nu draag ik full cup bh's, maar de mooie, niet-pikante, modellen lijken hier redelijk beperkt. Een bikini zoeken is al helemaal een ramp! Ik overweeg dus een borstlift, maar ik weet niet goed of dit aan te raden is bij jonge vrouwen? Of zijn er nog andere opties beter geschikt (misschien een minimale BVK)? Ik zou echt super graag opnieuw stevige borsten hebben en leuke bh's en bikini's dragen! Volgens mij is een C/D cup ideaal voor mij. Groter dan een D heb ik ze liever niet meer o.w.v. rug- en nekklachten waar ik in het verleden last van had. Een vriend en plannen voor kinderen in de nabije toekomst heb ik niet. Ohja... het is misschien handig om te weten dat ik op consult zou willen gaan bij dr Anne Missotten (verbonden aan het Imeldaziekenhuis in Bonheiden). Als er mensen zijn die ervaring hebben met haar of het ziekenhuis hoor ik het graag ^_^ Of ervaringen/advies over een borstlift mogen ook altijd!

Bedankt om mijn berichtje te lezen! Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jessica, 

mij heb onlangs een borstlift gehad, eigenlijk om dezelfde redenen als jij, jong, afgevallen, nieuw liggen compleet met hangtieten.. Ik heb wel al 2 kindjes, en weet wel dat er meiden hier op t forum een borstlift werd afgeraden omdat zij nog geen kinderen hadden (maar die wel wilde) Laat je door je pc daar goed over inlichten.

Ik ben in iedergeval heel erg tevreden met mijn lift.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Jessica06

Bij mij was het t zelfde verhaal: 27 kg afgevallen, prima tevreden met nieuwe lichaam maar die slappe, leeg geworden borsten bij 25 jaar... Ik heb een vergroting gehad en daarbij was geen lift nodig. Ben wel wat groter gegaan omdat ik dat mooi vind, had van tevoren een 75c/ lege 75d en het word nu ongeveer een G cup. Klinkt groot he, maar ze zien er meer uit als F ofzo. Ik denk, dat bij jou een vergroting en terug krijgen van stevigheid zonder lift ook mogelijk zou kunnen zijn, tenzij je ze klein wilt houden. Dan zul je waarschijnlijk wel een lift nodig hebben. 

 

Ik heb een privé album met foto's, ik zal je toevoegen dan kan je kijken en jezelf vergelijken met mijn voor situatie. Ik ben zelf door dr. Nio geopereerd. Heb ook een topic bij borstvergroting verslagen, daar kan je lezen hoe het voor mij is gegaan. Ik ben vorige week vrijdag geopereerd.

Heel veel succes net je keuze, kijk lekker rond op het forum en stel vragen, komt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 6-8-2016 om 09:57 zei Melonas:

Hoi @Jessica06

Bij mij was het t zelfde verhaal: 27 kg afgevallen, prima tevreden met nieuwe lichaam maar die slappe, leeg geworden borsten bij 25 jaar... Ik heb een vergroting gehad en daarbij was geen lift nodig. Ben wel wat groter gegaan omdat ik dat mooi vind, had van tevoren een 75c/ lege 75d en het word nu ongeveer een G cup. Klinkt groot he, maar ze zien er meer uit als F ofzo. Ik denk, dat bij jou een vergroting en terug krijgen van stevigheid zonder lift ook mogelijk zou kunnen zijn, tenzij je ze klein wilt houden. Dan zul je waarschijnlijk wel een lift nodig hebben. 

 

Ik heb een privé album met foto's, ik zal je toevoegen dan kan je kijken en jezelf vergelijken met mijn voor situatie. Ik ben zelf door dr. Nio geopereerd. Heb ook een topic bij borstvergroting verslagen, daar kan je lezen hoe het voor mij is gegaan. Ik ben vorige week vrijdag geopereerd.

Heel veel succes net je keuze, kijk lekker rond op het forum en stel vragen, komt goed! 

Hoi,

Ik heb 1 hangborst als ik deze zou liften zou die gelijk komen met mijn andere borst en ook dezelfde grootte (wat nu niet het geval is) alleen houd ik hier dan maar een kleine C aan over.. Dus zou ik ook graag 1 cup maat erbij willen zetten. Hoe was dit bij jou met de pijn en littekens? Lang moeten herstellen? En mag ik vragen wat de kosten waren?

Dankjewel

 

Groetjes, 

Britt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.