Ga naar inhoud

Lisaah : 12 januari 2011 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

Vandaag bij pc op controle gewwest. Alles is in orde, pleisters eraf, hechting ziet er goed uit.

Ik mag:

- douchen

- op mijn zij slapen

- overdag een sportbh aan

- over 6 wkn terug komen

Volgens de pc gaat de bolling boven nog minderen, de prothese nog expanderen en dus zullen mijn borsten nog iets groter worden en aan de onderkant meer gaan bollen.

Ik ben héél benieuwd...

Zojuist nog een paar foto's geupload, gemaakt met een niet al te beste camera, maar ok.

Groetjes,

Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen (dag 8) de sportbh gepast (80C) die ik had gekocht om te oefenen met rijstzakjes.

De bh is me net iets te groot, want ik heb niet voldoende projectie naar voren.

Maar desondanks ben ik heel tevreden over mijn nieuwe borsten, alleen al om het verschil met voorheen.

Toen gisteren de pelisters eraf waren gehaald en ik eindelijk weer mocht douchen heb ik naakt voor de spiegel gestaan en ik vond de verhouding perfect.

Tijdens het douchen kwam mijn man ook nog even om de hoek gluren, hij vindt de dames ook erg mooi... :32:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lisaah,

Ja ze gaan nog veel van vorm veranderen hoor de komende weken, boven wordt minder bol en onder juist boller, komt helemaal goed hoor!

Ziet er ook goed uit op je foto's hoor, mag je zeker trots op zijn! :136: Leuk te lezen dat je man de dames ook mooi vind hihi! :3:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Lotus en Eefje,

ik vergeet soms dat deze topic ook geupdate wordt, daarom kijk ik er zelf zelden op. Nu zie ik dus pas weer jullie commentaren. Lotus, superfijn dat je pleister er inmiddels af zijn. Dat heeft best lang geduurd vergeleken met mij, na 1 week gingen ze er al af in het ziekehuis bij de controle. Hechtingen zijn vanzelf opgelost.

De littekens zien er goed uit, bij de ene borst ietsje breder dan bij de andere, maar dit trekt vast nog wel wat bij. Littekens hebben gewoon tijd nodig en ach, al zou je ze kunnen blijven zien, ze vallen toch altijd onder de borst en in de bikin of bh, nietwaar?

En jullie hebben gelijk, ik zie ook verschil tussen enkele dagen po, 1 week, 2 weken of 3 weken po. Ze zijn al veel meer ingedaald.

Enne Eefje, mijn man vind het geweldig dat ze niet naar opzij zakken in bed, maar fier en stevig bovenop mijn lichaam blijven. Haha, toch weer een mooi voordeel van mijn nieuwe borsten met het helpende handje vd chirurg!

Groetjes, Lisa

ps... Eefje, heb jij ook een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lisaah,

Fijn dat je nog eens komt posten in je topic hihi, als je bovenaan op 'volg dit topic' klikt, zul je voortaan een berichtje in je mailbox krijgen zodra er iemand iets post in je topic, heel handig en zo mis je niets meer! :101:

Ja, littekens hebben inderdaad tijd nodig en zie je toch niet door je bh of bikini hihi, ben nog effe gaan spieken naar je picjes, mooi hoor!!! :126: Mag je trots op zijn! Leuk dat je man ze ook helemaal geweldig vind hahaha

Ja, ik heb ook een album, de link vind je onder m'n postje terug en m'n ww ligt zo dadelijk in je inbox! :38:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.