Ga naar inhoud

Lisaah : 12 januari 2011 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Volgens mij zitten we allemaal in hetzelfde soort 'schuitje' en dat voelt heel prettig.

Want ik ben best zenuwachtig voor mijn toekomstige bv en ik ben nu alles heel kritsch én dubbel & dwars aan het afwegen, voordat ik een definitieve afspraak maak!

Het heeft ook zo lang geduurd eer ik er echt 'klaar voor was'...

Gelukkig kan ik veel ervaringen en reacties ezen op dit forum.

Ik wens iedereen veel succes, plezier (en weinig pijn na de operatie) toe met haar verandering. :35:

Groetjes,

Lisa

ps. Als je naar mijn profiel gaat vind je nog wat meer info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lisaah,

Welkom!

Als ik het goed las heb je dus al 2 consulten achter de rug en ga je nu nog voor een 3e consult bij dr. Stevens. Denk dat die je wel ronde zal aanraden, zag eens één van z'n filmpjes op youtube. Spannend allemaal hé, ben benieuwd naar het verder verloop en je uiteindelijke keuze! Veel lees- en postplezier alvast hier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ik heb eerst ook van alles afwegen, maar kwam tot de conclusie dat dit mijn enige oplossing is,

het blijft toch altijd aan je knagen als je er niets aan laat doen.

En trek je van niemand niets aan, doe ik nu ook niet meer:P

suc6 met alles

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hey Lisaah!

Las dat je de knoop hebt doorgehakt en je een datum hebt! Gefeliciteerd!!! :64: Goed moment om je topic op te poetsen hihi, lag al een dikke laag stof op! :viannen_81:

Als je even laat weten bij wie je gaat en wanneer precies zal ik je titel aanpassen en je topic verhuizen naar de operatieverslagen! SPANNEND allemaal hé!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Lisaah,

Las dat je morgen aan de beurt bent, blijkbaar ben je het bestaan van je topic vergeten hihi, dus even hier je nog succes wensen voor morgen! Hoop dat je hier je verslagje komt posten! Slaap nog goed in je favoriete houding vannacht!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik was idd deze topic vergeten en lees nu pas alle reacties. Bedankt hiervoor!! Ikben afgelopen dagen heel zenuwachtig geweest maarr vandaag zeer gelaten, bijna ontspannen... Meiden, ik ga proberen jullie op de hoogte tehouden. Groetjes, lisa. Ps vannacht nog lekker op mijn buik geslapen, wel elk uur even wakker haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, gelukkig heb je hem nu teruggevonden! :35: Zie uit naar je verslagje straks! :62: Zal je topic nu maar vlug bij de operatieverslagen gaan zetten hihi, alleen je arts en kliniek nog even doorgeven misschien, dan is je titel ook compleet! :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag dames! ...dat zeg ik tegen jullie én tegen mijzelf ;-)

De operatie (dual plane) is achter de rug, woe 12 jan, in het Amphia ziekenhuis door dr. Kolkman.

Wat een goede ervaring heb ik gehad! Mogelijk dat ik mezelf op het ergste had voorbereid,kon het alleen nog maar meevallen...

Ik ben heel blij dat ik voor een ziekenhuis gekozen heb. De nazorg was geweldig.

Bij de narcose kreeg ik extra middelen tegen misselijkheid (had ik preventief om gevraagd) en na afloop was ik eigenlijk alleen wat draaierig vd honger: omdat ik niet voldoende durfde te eten uit angst dat het er alsnog uit zou komen. Na een paar beschuitjes was het in orde.

De pijn viel reuze mee. De arts had een verdovingsvloeistof in de borst achter gelaten dat nog een tijd door zou werken en heel langzaam afneemt. Ook heb ik behalve paracetamol extra sterke pijnstillers gehad tot op het moment dat ik het ziekenhuis verliet.

De eerste nacht (ik zou zowiezo 1 nacht blijven omdat ik drains kreeg: standaard procedure) heb ik beetje bij beetje geslapen. Dat het geen normale nachtrust was kwam meer door de andere omgeving en opwinding, dan door een helse pijn. De pijn vond ik goed te dragen (wellicht dankzij die pijnstillers?)

Omdat mijn rechterborst vrij veel wondvocht aanmaakte ben ik uiteindelijk nog een extra nacht in het ziekenhuis gebleven, hoewel ik denk dat dit bij uitzondering was.

Ik wil mijn complimenten voor het personeel maken, allen zeer hulpvaardig, geduldig en begripvol. Van de intakeverpleger, de narcoseassistentes t/m de afdelingsverpleging toe.

Nu zit ik thuis op de bank en ben toch benieuwd wat ik ga voelen als straks die sterke pijnstiller uitgewerkt is. Ik heb het vermoeden dat nu (na 48 uur) de paracetamol wel zal volstaan.

Ook het verlangen naar 2 grotere borsten en de blijdschap na de operatie, maakt dat ik deze hele situatie ervaar met een big smile, ook al is het gezonder om uit een ziekenhuis/kliniek weg te blijven uiteraard.

En tenslotte: alle lof voor dr. Kolkman! Vooraf hebben we nog even over de maat gesproken, waarbij ik aangaf toch best 320 ipv 280 te willen, mocht dit mogelijk zijn...

Toen ik wakker uit de narcose werd voelde ik aan de band (korset) om mijn borsten en dacht: ojee, het is vast 280 cc.

Maar de chirurg kwam al spoedig vertellen dat de operatie heel goed verlopen was en dat het dus toch 320 cc (McGhan 410mm) geworden is.

Ook de volgende dag bij zijn controle bezoek aan mijn ziekenhuisbed was het leuk om te zien hoe trots hij op zijn werk was: mijn borsten zijn prachtig geworden..en ze worden schijnbaar alleen nog maar mooier!!

ps. zodra ik bijgekomen van de operatie was en kon spieken onder de band en mijn nieuwe borsten zag, heb ik ze meteen geaccpeteerd als 'van mij'. Nu de siliconen in mijn lijf zitten zijn het mijn 'eigen' nieuwe borsten!

Oh, en ik heb nog steeds het fijne gevoel in mijn linkertepel zoals voorheen.

Dus eindconclusie:

Ik heb een zeer goede ervaring achter de rug tot zover en ben héééél blij dat ik voor een borstvergroting in het ziekenhuis gekozen heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lisaah,

Gefeliciteerd!!! :64: Wat fijn dat je zo'n goede ervaring achter de rug hebt! Denk ook wel dat nu paracetamol alleen wel zal volstaan. Leuk ook te lezen dat je zo blij bent met je nieuwe geaccepteerde aanwinsten! :55: Laat je maar lekker verwennen en geniet van je dames hihi!

Liefs, :54:

Ps: ik zet zo de dokter in je titel, als je ook nog doorgeeft welk ziekenhuis je geweest bent zullen we dat ook nog effe bijzetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu moet ik mijn geduld op de proef gaan stellen, want ik moet de strakke wikkel continue om laten, en mijn borsten zijn nu nog bol van boven, maar ik ga er van uit dat ze nog zullen 'indalen'.

Mijn borsten zijn met McGhan 410mm 320cc meer gevuld in de breedte dan naar voren (projectie), maar dat is op zich prima, want past bij mijn bouw (want ik ben van boven (schouders) vrij breed).

Ik ben in het Amphia ziekenhuis (Breda) geweest voor mijn BV.

Heb t/m gisteren pijnstillers geslikt, vandaag helemaal zonder (ook geen paracetamol). :)

Het is heel leuk om thuis op het borstenforum actief te zijn en ook ervaringen van anderen te lezen!

Veel groetjes, Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag ontdekte ik dat de wond waar mijn rechterdrain gezeten heeft nog navloeide. Ik kon meteennaar het ziekenhuis komen om het te laten verschonen. Zojuist toch weer 2 paracetamol genomen omdat het drukkende gevoel wat toeneemt, maar ik doe het gewoon lekker rustig aan zo.

Fijne avond meiden!!

Groetjes lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn borsten zijn nu nog bol van boven, maar ik ga er van uit dat ze nog zullen 'indalen'.

Mijn borsten zijn met McGhan 410mm 320cc meer gevuld in de breedte dan naar voren (projectie), maar dat is op zich prima, want past bij mijn bouw (want ik ben van boven (schouders) vrij breed).

Heb t/m gisteren pijnstillers geslikt, vandaag helemaal zonder (ook geen paracetamol). :)

Ze gaan zeker nog indalen hoor, en die bolling boven zal zeker minderen aangezien je anatomische prothesen hebt! Straks loopt het mooi natuurlijk af naar de tepel. Je voelt zelf of je nog pijnstillers nodig hebt, ben ook normaal geen pijnstillerslikker maar na je bv is het toch wel nodig om niet verkrampt rond te gaan lopen. Fijn herstel nog! En geniet van ze! :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren terug nar het ziekenhuis geweest om de wond wr de rechterdrain heeft gezeten te laten verschonen. Deze lekt nml nog steedss na.

Vannacht slecht geslapen, want plat op mijn rug liggen gaat niet.

Ben halverwege de nacht op de bank in zithouding in slaap gevallen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze gaan zeker nog indalen hoor, en die bolling boven zal zeker minderen aangezien je anatomische prothesen hebt! Straks loopt het mooi natuurlijk af naar de tepel. Je voelt zelf of je nog pijnstillers nodig hebt, ben ook normaal geen pijnstillerslikker maar na je bv is het toch wel nodig om niet verkrampt rond te gaan lopen. Fijn herstel nog! En geniet van ze! :01:

Bedankt voor je reactie. Ik loop inderdaad verkrampt rond...weliswaar zonder pijnstillers, maar een goede houding is wel belangrijk ja... Ik ga er nu extra op letten. Liefs lisa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.