Ga naar inhoud

Borstvergroting zonder lift m.b.t. slappere/hangborsten


Aanbevolen berichten

Hallo meiden,

Kan mijn slaap niet zo goed pakken en ben aan het googlen geslagen. Puur toeval kwam ik dit stukje tegen wat ik graag met jullie wil delen. Ik lees vaak topic's van meiden die wel een borstvergroting wensen maar liever geen lift. Deze wens had ik zelf trouwens ook!

Hieruit blijkt dat de meeste ervaringen van hier toch kloppen, maar voor onze frisse nieuwe BF'ers misschien ook wel fijn om te weten.

Hier komt hij hoor:

Wel of geen borstlift?

Veel vrouwen hebben na zwangerschap, afvallen of ouder worden borsten die enigzins, of meer doorhangen. Vaak willen zij geen Borstlift met anker, maar wel meer volume in de borsten. Veel Artsen zullen direct een borstlift aanraden, maar ook zeker voor deze vrouwen, is het goed mogelijk weer prachtige borsten te krijgen met een implantaat. Vaak gaat het hier over grotere prothese. De dokters hieronder vermeld zijn zeer deskundig hierin.

- Dr Nio Slaz zieken huis Amsterdam en parkkliniek Rotterdam

- Dr Demeyere Artemedis Gent Belgie

- Dr Plovier Be clinic Overijsse Belgie

Deze dokters zullen ook eerder indien u wenst grotere prothese zetten!

Ik hoop dat ik hier meiden/vrouwen mee kan helpen om geen genoegen te nemen met een borstlift wanneer je dit niet wenst, tenzij alle opties echt op zijn.

Liefs Marietje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top van je meid. Ik heb het niet nodig maar er zijn er vast genoeg xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prisje81 beter maar gelijk naar de goede doorverwijzen he ;) ben zelf helaas een ervaringsdeskundige die de verkeerde keus gemaakt heeft. Niks ten nadele van mijn chirurg toendertijd maar dit is toch een vak apart.. de wat moeilijkere titties.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Marietje:

@prisje81 beter maar gelijk naar de goede doorverwijzen he ;) ben zelf helaas een ervaringsdeskundige die de verkeerde keus gemaakt heeft. Niks ten nadele van mijn chirurg toendertijd maar dit is toch een vak apart.. de wat moeilijkere titties.

Xx

Bedankt voor het delen Marietje!

Ik denk namelijk dat ze bij mij een lift zouden adviseren wat ik liever niet wil.

Weten jullie als ik een doorverwijzing heb van mijn huisarts voor dr Nio of het consult van mijn eigen risico afgaat?

Welke verkeerde keus heb jij gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Gabi:

Bedankt voor het delen Marietje!

Ik denk namelijk dat ze bij mij een lift zouden adviseren wat ik liever niet wil.

Weten jullie als ik een doorverwijzing heb van mijn huisarts voor dr Nio of het consult van mijn eigen risico afgaat?

Welke verkeerde keus heb jij gemaakt?

Hey meis,

Graag gedaan :) 

Voor het OLVG lees ik regelmatig hier dat je een doorverwijzing nodig hebt. Of dat ook is voor een consult durf ik niet te zeggen, zou je eventjes moeten bellen.

Ik ben 3 mei in het Park geopereerd door een pc (noem zijn naam liever niet want het is verder een goede pc alleen lagen mijn type borsten achteraf gezien niet in zijn straatje) Ik heb toen 700cc uhp boven de borstspier gekregen. Dual plane was volgens hem uit den boze, denk door kans op double bobble?

Met als gevolg na drie maanden dat mijn borsten alweer ontzettende hang hadden. Second opinion via de mail gevraagd bij Nio en kreeg als antwoord terug dat hij de protheses lager geplaatst had en zeker dual plane bij +500cc. 

Ik ben afgelopen dinsdag bij Nio geweest (alles is echt in een sneltreinvaart gegaan) in het Park, en heb zo'n fijn consult gehad. Bij de vorige was het even kijken voelen en klaar. Nio heeft echt zeer uitgebreid gevoeld en gekeken, toen heel duidelijk tekeningetjes gemaakt hoe het nu is en wat hij bij een wissel zou doen. Toen nogmaals mijn borsten bestudeerd en toen tot alle opluchting mij verteld dat hij mij mooie borsten kon geven zonder lift. Zo kundig. Je kan ook eens mijn topic bij borstprothesewissel lezen ;) En als klap op de vuurpijl hoef ik ook alleen mijn protheses te betalen, aangezien ik groter neem. Super van Nio!

Het is een lang verhaal geworden haha maar hoor regelmatig dat er een lift aangeraden word terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet nodig is en daarom jullie de pc's zo aan wil reiken die daar heel kundig in zijn. Scheelt toch weer aantal misschien wel teleurstellende consults ;) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Marietje:

Hey meis,

Graag gedaan :) 

Voor het OLVG lees ik regelmatig hier dat je een doorverwijzing nodig hebt. Of dat ook is voor een consult durf ik niet te zeggen, zou je eventjes moeten bellen.

Ik ben 3 mei in het Park geopereerd door een pc (noem zijn naam liever niet want het is verder een goede pc alleen lagen mijn type borsten achteraf gezien niet ib zijn straatje) Ik heb toen 700cc uhp boven de borstspier gekregen. Dual plane was volgens hem uit den boze, denk door kans op double bobble?

Met als gevolg na drie maanden dat mijn borsten alweer ontzettende hang hadden. Second opinion via de mail gevraagd bij Nio en kreeg als antwoord terug dat hij de protheses lager geplaatst had en zeker dual plane bij +500cc. 

Ik ben afgelopen dinsdag bij Nio geweest (alles is echt in een sneltreinvaart gegaan) in het Park, en heb zo'n fijn consult gehad. Bij de vorige was het even kijken voelen en klaar. Nio heeft echt zeer uitgebreid gevoeld en gekeken, toen heel duidelijk tekeningetjes gemaakt hoe het nu is en wat hij bij een wissel zou doen. Toen nogmaals mijn borsten gebestudeerd en toen tot alle opluchting mij verteld dat hij mij mooie borsten kon geven zonder lift. Zo kundig. Je kan ook eens mijn topic bij borstlift lezen ;) En als klap op de vuurpijl hoef ik ook alleen mijn protheses te betalen, aangezien ik groter neem. Super van Nio!

Het is een lang verhaal geworden haha maar hoor regelmatig dat er een lift aangeraden word terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet nodig is en daarom jullie de pc's zo aan wil reiken die daar heel kundig in zijn. Scheelt toch weer aantal misschien wel teleurstellende consults ;) 

Xx

Even een aanvulling voor het consult in het OLVG MOET je de verwijsbrief hebben. Is verplicht. 

:)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Sweetboobs16:

Even een aanvulling voor het consult in het OLVG MOET je de verwijsbrief hebben. Is verplicht. 

:)

xx

Weten we dat ook weer :) weer wat wijzer ;) 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor het delen van je verhaal @Marietje Blij mee!

Ah dat is niet niks meis! Wat super fijn dat dr Nio er wat moois van gaat maken. In het park? waar zit dat?

Mag ik vragen van welke maat je kwam? En hoe was je vorm van je borsten? Ik heb zelf op het moment een lege hangende c. Helaas gekomen na de zwangerschap. Ben een beetje opzoek naar vergelijking en hoe het na de operatie er uit ziet.

 By the way, ik heb net een afspraak gemaakt bij Dr Nio B) en idd met doorverwijzing. Die regel ik wel even van de week haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gabi Als je naar mijn profiel gaat en naar mijn albums zie je mijn voorsituatie.

Ik kwam van een lege cup e/f, na vele afvallen.Dus waarschijnlijk erger dan jouw situatie. Dus komt zeker goed bij jou! 

Jij bent ook van het snelle handelen, i love it!! Wanneer kun je terecht? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Marietje:

@Gabi Als je naar mijn profiel gaat en naar mijn albums zie je mijn voorsituatie.

Ik kwam van een lege cup e/f, na vele afvallen.Dus waarschijnlijk erger dan jouw situatie. Dus komt zeker goed bij jou! 

Jij bent ook van het snelle handelen, i love it!! Wanneer kun je terecht? 

 

Ik heb even gekeken. We hadden wel een beetje tieten zusjes kunnen zijn ;)

Jaaaaa, ik wil graag zo snel mogelijk informatie inwinnen hihi. Maandag 8 augustus heb ik de afspraak staan. Ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Gabi:

Ik heb even gekeken. We hadden wel een beetje tieten zusjes kunnen zijn ;)

Jaaaaa, ik wil graag zo snel mogelijk informatie inwinnen hihi. Maandag 8 augustus heb ik de afspraak staan. Ik ben benieuwd.

Haha tietenzusjes!! Altijd al willen hebben ;) 

Ah zo lekker snel!! Komt helemaal goed bij onze Nio :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.