Ga naar inhoud

Giraffe... : 5 augustus 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Goedenavond allemaal,

ik zit al een tijdje op dit forum als stille lezer en vandaag na mijn tweede consult bij Dokter van der Weij (Boerhaave) heb ik eindelijk de moed bij elkaar verzameld om mij voor te stellen... 

Ben een dame van 35 jaar die al zeker 10 jaar ontevreden is over haar borsten. 

Heb een cup D van mezelf alleen zijn dat volledige lege theezakjes... ;)

2 maanden geleden eindelijk de stap gezet voor een eerste consult. Meteen een operatiedatum gepland op 5 augustus en vandaag mijn tweede (en hopelijk laatste als de paniek niet toeslaat) consult gehad voor een extra pas-sessie. 

Ik krijg 380cc Mentor voor de spier en tijdens beide pas sessies erg tevreden over de omvang en grootte. Alle succes verhalen op dit forum geven mij de nodige steun als ik er even doorheen zit. De minder succes verhalen scroll ik wat sneller doorheen ;)

Ondanks dat ik jullie (nog) niet ken en jullie mij niet, wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor het delen van jullie ervaringen. Heb er erg veel aan gehad! 

Liefs... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Wat goed voor je, kan je ook al niet meer wachten? 

Hoe was het bij dr van der weij, hoe vond je het gesprek gaan? Luisterde hij echt naar jou wensen? En krijg je ronde of anatomische prothese?

Zelf ga ik maandag op consult bij dr van der weij. Ik ben 160 en weeg slechts 48 kg. Hoop op ronde prothese rond de 300cc. Zodat ik uit kom op een c. Hoe lang en zwaar ben jij precies?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Luckynaomi:

Hi! Wat goed voor je, kan je ook al niet meer wachten? 

Hoe was het bij dr van der weij, hoe vond je het gesprek gaan? Luisterde hij echt naar jou wensen? En krijg je ronde of anatomische prothese?

Zelf ga ik maandag op consult bij dr van der weij. Ik ben 160 en weeg slechts 48 kg. Hoop op ronde prothese rond de 300cc. Zodat ik uit kom op een c. Hoe lang en zwaar ben jij precies?

X

Hey meis, 

Wat spannend dat je maandag aan de beurt bent... 

Kan aan de ene kant niet meer wachten maar hoe dichterbij de datum komt, hoe meer ik m knijp. :)Heb ik op t laatste consult ook aangegeven bij dokter van der Weij. Hij gaf aan dat dit normaal was en adviseerde nog een keer langs te komen, nog een keer te passen zodat ik gerustgesteld op de operatietafel kon liggen. Erg fijne en sympathieke man moet ik zeggen die vragen stelt over je eigen wensen en ook eerlijk is in zijn advies. Heeft mij echt wel t gevoel gegeven dat ik zelf een keuze kon maken en was totaal niet opdringerig in zijn advies. Heeft me meegenomen in de verschillende protheses zowel van Natrelle als Mentor en het verschil tussen ronde en anatomische. Nam enorm de tijd voor mij en mijn vragen. Kon me ook goed ontzorgen over mijn zorgen en angsten van de ingreep en de nazorg. 

Ik heb uiteindelijk voor anatomische prothese gekozen (terwijl ik vind dat mijn borsten nu hangen en ik daar heen ging met ronde prothese in gedachten). Ben zelf 1,64 en 57kg. Hebben t eigenlijk niet gehad over wat mijn mogelijke maat kan worden na mijn bv. Heb nu een cup D die wat leger is aan de bovenkant. 

Wat is jouw beweegreden om een ronde prothese te nemen? Ben wel benieuwd. 

Super veel succes aankomende maandag en laat even weten hoe het is gegaan! 

Liefs... 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en je nu een datum hebt voor je bv.

Ik heb gelijk daarom even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, in dit topic kun je nu ook verder al je updates, eventuele vragen en na je operatie ook je verslag neer zetten,zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

Nu lekker aftellen en voor je het weet is het zover.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis,

Fijn dat je de knoop hebt doorgehakt en je nu een datum hebt voor je bv.

Ik heb gelijk daarom even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, in dit topic kun je nu ook verder al je updates, eventuele vragen en na je operatie ook je verslag neer zetten,zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

Nu lekker aftellen en voor je het weet is het zover.

xx

Thxs lieverd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28 juli 2016 om 23:38 zei Luckynaomi:

Hi! Wat goed voor je, kan je ook al niet meer wachten? 

Hoe was het bij dr van der weij, hoe vond je het gesprek gaan? Luisterde hij echt naar jou wensen? En krijg je ronde of anatomische prothese?

Zelf ga ik maandag op consult bij dr van der weij. Ik ben 160 en weeg slechts 48 kg. Hoop op ronde prothese rond de 300cc. Zodat ik uit kom op een c. Hoe lang en zwaar ben jij precies?

X

Succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ! Ik ben erg blij dat ik naar dr van der weij ben gegaan. Een uiterst vriendelijke arts die uitgebreid luistert naar je wensen. Hij heeft zelfs bekeken of ik geen knobbeltjes had. Hoe het er nu voor staat, word ik 28 september geopereerd. Ik krijg dan 300cc, ronde prothese en voor de spier. 

Ik heb foto's laten zien van wat ik erg mooi vind, en dat zijn toch meestal ronde prothese/borsten. Ook ben ik angstig dat ze gaan draaien of hangen. Ik krijg mentor co1. Wat inhoud dat ze voor 85%  gevuld zijn. Waardoor het alsnog een beetje lijkt op anatomische.

Voor jou is het natuurlijk nog maar een paar nachtjes slapen. Hoe voel je je? En kijk je er al naar uit?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Luckynaomi:

 

 Ik krijg mentor co1. Wat inhoud dat ze voor 85%  gevuld zijn. Waardoor het alsnog een beetje lijkt op anatomische.

 

Sorry dat ik even zo binnen val, maar zei van der weij dat de Cohesive 1 van mentor voor 85%gevuld is?

Ik heb hier namelijk mailcontact over gehad met de importeuren deze kan dat niet bevestigen omdat hij het niet kan achterhalen.

Als van der weij dit idd gezegd heeft, zou je hem dan eens willen vragen hoe hij dit weet en of hij hier documentatie over heeft? Misschien stomme vraag...

Heb zelf ook mentor cohesive 1 en heb altijd,  van meerder artsen gehoorde,  dat deze gewoon volledig gevuld zijn

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei Luckynaomi:

Thanks ! Ik ben erg blij dat ik naar dr van der weij ben gegaan. Een uiterst vriendelijke arts die uitgebreid luistert naar je wensen. Hij heeft zelfs bekeken of ik geen knobbeltjes had. Hoe het er nu voor staat, word ik 28 september geopereerd. Ik krijg dan 300cc, ronde prothese en voor de spier. 

Ik heb foto's laten zien van wat ik erg mooi vind, en dat zijn toch meestal ronde prothese/borsten. Ook ben ik angstig dat ze gaan draaien of hangen. Ik krijg mentor co1. Wat inhoud dat ze voor 85%  gevuld zijn. Waardoor het alsnog een beetje lijkt op anatomische.

Voor jou is het natuurlijk nog maar een paar nachtjes slapen. Hoe voel je je? En kijk je er al naar uit?

X

Hey meis, 

Wat fijn dat je gesprek goed is gegaan en je met n goed gevoel en zelfs als n operatiedatum ben weggegaan. 

Voor mij is t inderdaad nog 4 nachtjes slapen. Heb al wel de nodige paniekmomenten gehad maar die gaan gelukkig net zo snel weer weg als dat ze komen. :o Hopen dat dit zo blijft tot vrijdag. 

Kijk er nog steeds erg naar uit en ben vooral benieuwd naar t herstel aangezien ik ze ook voor de spier krijg. Je leest zo veel verschillende verhalen (logisch ook) waardoor je ook niet echt een richtlijn hebt. Dus ik laat me verrassen. 

Nou voor je t weet is t ook al weer 28 sept dus ik blijf je lekker volgen meis...! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei best_boobie:

Sorry dat ik even zo binnen val, maar zei van der weij dat de Cohesive 1 van mentor voor 85%gevuld is?

Ik heb hier namelijk mailcontact over gehad met de importeuren deze kan dat niet bevestigen omdat hij het niet kan achterhalen.

Als van der weij dit idd gezegd heeft, zou je hem dan eens willen vragen hoe hij dit weet en of hij hier documentatie over heeft? Misschien stomme vraag...

Heb zelf ook mentor cohesive 1 en heb altijd,  van meerder artsen gehoorde,  dat deze gewoon volledig gevuld zijn

Xxx BB 

Nee idd. Ik schrijf het hier fout. Het staat voor de dichtheid van de substantie. 1 voelt soepeler aan dan 2. Maar beide zijn geheel gevuld. Omdat ik vrij dun ben, heeft hij voor 1 gekozen omdat deze een iets minder harde rand zou hebben aan de bovenkant. Zelf heb ik de prothese ook mogen voelen. Hij is geheel gevuld, alleen staat niet zo bol als 2, waarbij de dichtheid van de substantie dus groter Is.  Ik ga volledig uit van de mening van mijn pc. En vertrouw hem hier in dat dit de beste implantaaten voor mij zullen zijn.

 

Hoe lang heb je implantaten zelf al? En ben je hier tevreden over? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Luckynaomi:

Nee idd. Ik schrijf het hier fout. Het staat voor de dichtheid van de substantie. 1 voelt soepeler aan dan 2. Maar beide zijn geheel gevuld. Omdat ik vrij dun ben, heeft hij voor 1 gekozen omdat deze een iets minder harde rand zou hebben aan de bovenkant. Zelf heb ik de prothese ook mogen voelen. Hij is geheel gevuld, alleen staat niet zo bol als 2, waarbij de dichtheid van de substantie dus groter Is.  Ik ga volledig uit van de mening van mijn pc. En vertrouw hem hier in dat dit de beste implantaaten voor mij zullen zijn.

 

Hoe lang heb je implantaten zelf al? En ben je hier tevreden over? 

 

X

Ah oké,  dan is het goed. Gaat idd om de stevigheid van de gel, maar omdat er laatst een pc beweerde dat de mentor 85%gevuld is en de importeur dat niet kon geloven waar dat vandaan kwam, vond ik het apart dat er nu een tweede pc zou zijn geweest haha

Ik heb mijn mentortjes al 4 jaar en ben er erg tevreden over. Heb de Cohesive 1. Voel wel op de dunnere plekken van m'n huid, een beetje wat 'rimpels' maar zie ze niet. Vind dit ook geen enkel probleem,  er is tenslotte toch iets niet-natuurlijks in geimplanteerd.

Ze zijn erg lekker zacht :)

Xxx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, July 27, 2016 om 23:27 zei Giraffe...:

Goedenavond allemaal,

ik zit al een tijdje op dit forum als stille lezer en vandaag na mijn tweede consult bij Dokter van der Weij (Boerhaave) heb ik eindelijk de moed bij elkaar verzameld om mij voor te stellen... 

Ben een dame van 35 jaar die al zeker 10 jaar ontevreden is over haar borsten. 

Heb een cup D van mezelf alleen zijn dat volledige lege theezakjes... ;)

2 maanden geleden eindelijk de stap gezet voor een eerste consult. Meteen een operatiedatum gepland op 5 augustus en vandaag mijn tweede (en hopelijk laatste als de paniek niet toeslaat) consult gehad voor een extra pas-sessie. 

Ik krijg 380cc Mentor voor de spier en tijdens beide pas sessies erg tevreden over de omvang en grootte. Alle succes verhalen op dit forum geven mij de nodige steun als ik er even doorheen zit. De minder succes verhalen scroll ik wat sneller doorheen ;)

Ondanks dat ik jullie (nog) niet ken en jullie mij niet, wil ik jullie alvast hartelijk bedanken voor het delen van jullie ervaringen. Heb er erg veel aan gehad! 

Liefs... 

Hi there! Hoe is de openratie gegaan! Ik ben mega benieuwd! Hopelijk voel je je goed en ben je blij met je nieuwe boobies haha! Ik ben benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Luckynaomi:

Hi there! Hoe is de openratie gegaan! Ik ben mega benieuwd! Hopelijk voel je je goed en ben je blij met je nieuwe boobies haha! Ik ben benieuwd! 

Morning! 

Wat lief dat je er naar vraagt! Operatie is super goed gegaan... Voel me ook goed, soms te goed waardoor t lastiger is om stil te zitten en niets te doen. ;)

Eerste dag schrok ik wel van mijn borsten omdat ik had aangegeven dat ik ze niet groter wil maar alleen opgevuld. Heb nl al een lege D. 

Sinds gisteren een sportbeha van de Hunkemöller aan waarbij t lijkt dat het vocht/zwelling sneller aan t verdwijnen is en ze zijn in ieder geval al een stuk geslonken! :D

Zoals het er nu uit ziet ben ik blij met het resultaat en ook qua herstel niets te klagen. Wil vandaag beginnen met de pijnstillers (1000mg) afbouwen en hopen dat dit ook goed gaat! Vrijdag mogen de hechtingen en zo rommelen we lekker wat aan de aankomende weken hahha. Ben nog wel een beetje voorzichtig met uitspreken dat t allemaal zo voorspoedig gaat. Lees nl wel vaker hier dat het elke week ineens anders kan zijn. 

Ga 1 deze dagen wel een foto maken om het resultaat te laten zien! 

 Je bent natuurlijk 28 sept aan de beurt! 

Hoe gaat t met de aanloop er na toe? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.