Ga naar inhoud

MrsToBe : 25 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Het ziet er super mooi uit . Gefeliciteerd! 

Heb je de 2 dag echt zo een pijnieuwe gehad ? Nu maak ik me zorgen :o wat voor pijn is het??? Ik ben net geopereerd en de pijn valt voorlopig heel goed mee.. alleen moeilijk ademen met dat martelband inderdaad. Waarom moet ik dat band eigenlijk 2 weken aanhouden.  Wil ook liever een sport bh .. -_-

 

Het ziet er in ieder geval mooi uit .heel succes nog ! Dikke kus xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Polli : Hoi Meid!  Proficiat met jou nieuwe tweeling!  Is het allemaam wat meegevallen ? 

De 2de dag was voor mij (persoonlijk)  een rotdag ja.  De verdoving is dan helemaal uitgewerkt en moet je verder op de sterkte van de pijnstillers. Die hielpen wel tegen steken enzo,  maar het gevoel dat er een enorm dikke olifant op je zit en Je tegelijkertijd ook nogeens tussen 2 muren wordt geperst,  kon een pijnstiller niet Wegnemen bij mij.  Vooral het rechtkomen was een hel bij mij.  Om het even plastisch te zeggen , was het precies of de prothese wou er langs de snee terug uit.  Maar,  zoals ik al zei,  was dit voor mij zo.  Ik heb al bij meiden gelezen dat het enorm goed meevalt bij hun!  Dat ze wel iets voelen maar niet liggen te creperen.  Neem zeker goed je pijnstillers. Probeer zelfs de pijn voor te zijn.  Als het al een 5 à 6 uur is geleden dat je de laatste hebt ingenomen,  mag je de volgende al nemen.  

Die borstband is inderdaad iets vervelend.  Onthoud wel dat deze moet aanpassen,  maar niet moet spannen zoals een spanband.  Het is de bedoeling het wat tegendruk geeft voor als je borstspier de prothese naar boven wilt duwen.  Zo zakken ze mooi uit zoals bij een natuurlijke borst.  

Ik duim voor je dat je een goed herstel hebt!  Hou me op de hoogte!  

Veel liefs x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MrsToBe:

Hallo iedereen!  

 

Ik ben juist bh's gaan kopen omdat het verband mij aanhoudende irritatie op mijn rug gaf.  Ik had er gisteren al gekocht,  maar kwam ineens tot de conclusie dat ze toch niet goed zijn.  Nu heb ik deze gekocht : 

Zijn die goed?  Helemaal geen vulling en sportbh.  

 

Liefs xx 

Ziet er leuk uit! Ook al lijkt die band me niet prettig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er leuk uit, maar ik ben bang dat deze niet de juiste steun gaat geven die je nodig hebt in het begin.

Het lijkt er ook op dat je deze over je hoofd aan moet, en dat is ook niet goed,aangezien je je ellebogen niet boven je schouders mag doen.

Je kunt echt beter even kijken voor of een Triumph Tri Action workout, of de hema heavy unpadded,een ander merk kun je ook voor kijken, maar let er even op dat je minstens een level 3 sport bh nodig hebt.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi.

 

Hema heavy suport is prima. Mij ook aangeraden.  De band heb ik nog niet.  Ik krijg volgende week de.band. De eerste 1.5 week  nog niet. 

Ik ben maandag geopereerd  en nog pijn ja...slaap ook slecht. IK probeer  optijd mijn medicijnen  in te nemen. 

Ik heb moeite met ademen als ik weer overeind kom. Hebben jullie daar ook last van gehad? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.