Ga naar inhoud

MrsToBe : 25 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!  

 

Ik ben 26 jaar en heb vandaag een afspraak bij dr.  Verdonck voor een eerste intake-gesprek.  Ik kijk er enorm naar uit!  

Ik heb altijd wel wat onzeker geweest over de grote van mijn buste.  Op mij 20ste dacht ik "Moeder Natuur komt bij mij nog wel... aangezien mijn zus en mama toch een heel stukje meer hebben dan mij. "  Maar jammer genoeg heeft Moeder Natuur mij overgeslagen. Ik ben er altijd al mee blijven lopen en , op zich,  doen push-up bh's al een heel mooi werk.  Maar ik ben op een leeftijd gekomen dat ik beu ben alles op te vullen en het effectief wil hébben!  

Laatst zijn we op vakantie geweest en telkens Mijn bikini aandoen gaf een onzekerheidsmomentje en al zeker als je aan het zwembad vrouwen ziet die juist datgene hebben dat ik al zolang wil.  

Het is niet dat ik helemaal niet heb ( ik schommel tussen een A en kleine B ) maar iets meer mag zeker wel. Soms twijfel ik nog of ik het wel zou laten doen , maar zoals ik al zei : ik ben het beu altijd alles op te vullen . Mijn vriend heeft mij laatstleden ten huwelijk gevraagd en ik zou dus graag een mooie buste hebben in een trouwkleed. Mijn vriend steunt mij trouwens zoizo,  welke beslissing ik ook neem.  't Is een schatje!  

Ik zou graag gaan voor een grote B ( of misschien een kleine C ) . Ik wil zeker nog in proportie zijn met de rest van mijn lichaam aangezien ik een redelijk fijne ben. 

Hebben jullie nog bepaalde tips of raadgevingen ? Ik ben vooral bang voor het inkapselen en dat de cup  groter uitvalt dan verwacht. Dat zijn toch wel mijn grootste angsten. 

 

Groetjes, 

MrsToBe

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Welkom en gefeliciteerd met je aankomend huwelijk, is ook heerlijk om daar naar uit te gaan kijken.

Spannend vandaag,schrijf vragen op die je wilt stellen,want tijdens een consult vergeet je meestal de helft, neem foto's mee van wat jij mooi vind, en vraag of dit bij jou haalbaar is.

Overmatige kapselvorming kan soms gebeuren, en dat is iets wat je niet volledig in de hand hebt, maar als je je de eerste weken aan de regels houd, dan weet je in ieder geval dat je er zelf alles aan gedaan hebt,om complicaties te voorkomen.

Het te groot uitvallen hoor ik bijna nooit, meestal is het andersom, spijt dat er niet is gekozen voor iets groter,want prothese borsten ogen altijd kleiner dat echte borsten, dus dat moet je even in je achterhoofd houden, en de bh maat is dan ook altijd groter als dat de borsten er uit zien in je nakie.

Maar ik zou je zeker niet tegen laten houden door deze angsten.

Heel veel succes vandaag.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hallo Iedereen ! 

 

25 augustus is mijn grote dag bij dr. Verdonck ! Ik ben 25 jaar en heb al jaren complexen over het "gebrek aan Moeder Natuur". Na onze laatste vakantie heb ik er enorm veel met mijn vriend over gesproken, een afspraak gemaakt bij de chirurg en wat we daar gezien en gehoord hebben , gaf ons het groen licht ! Een hele fijne, rustige mens met goede raad, eerlijke mening en veel geduld ! 

Ik twijfel nog wat over de maat. Ik ben 1m60, weeg 50kg en heb nu een A-cup. Ik ga zoizo de Motiva prothese nemen maar de twijfel tussen 255cc en 275cc is er nog. Aangezien ik er niet uit geraak, heb ik mijn vriend hierbij carte-blanche gegeven en zijn voorkeur gaat uit naar 275cc. Dus op zich is de beslissing al zo goed als gemaakt. 

Ik kijk er enorm naar uit, alleen heb ik nog wat vraagjes zoals ' Hoe kan je 's nacht slapen? Moet je een maand op je rug slapen ?' alsook het pijn-gehalte (maar dit hangt natuurlijk van persoon tot persoon af). Het meeste zie ik wel op tegen het dag en nacht een verband en daarna een sportbh dragen voor 2 maanden . 's Avonds is toch altijd het gelukzalige moment er dat je die bh kan uitdoen en vrij kan slapen . Maar het hoort erbij natuurlijk. 

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met mijn slaap-vraagje. 

 

Alvast bedankt iedereen ! Het is hier een super-forum !! 

 

Groetjes ! 

 

Mrs To Be

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

Gefeliciteerd met je datum.

Ik heb gelijk even je topics samengevoegd, je titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu ook na je operatie je verslag neer zetten als je het leuk vind en uiteraard ook je overige updates en eventuele vragen, zodat je alles netjes in 1 topic bij elkaar hebt staan.

Over het algemeen slaap je de eerste 2 weken op je rug,maar dit is ook heel erg afhankelijk van wat je pc zegt,het meest comfortabel is het dan om een aantal kussens te stapelen zodat je iets hoger komt te liggen, en dan bijv een kussen in de knieholte om je rug een beetje te ontzien, maar er zijn ook meiden die slapen de eerste tijd het liefste in een hoekje van de bank, maar dat is iets wat je gewoon uit moet gaan proberen wat lekker ligt.

Ook bijv een voedingskussens word vaak gebruikt.

Het verband hoor je inderdaad van de meeste dat dat niet prettig zit,heel vaak als strak word ervaren, maar het is voor een goed doel, en je moet dan maar denken, het is maar voor 2 weken.

Dadelijk is het 24/7 met een sport bh juist een veilig gevoel.

Nou meis, nu lekker af gaan tellen en alle voorbereidingen gaan treffen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

F straten van heyendaal kliniek geeft 3 jaar garantie mocht het gaan inkapselen misschien geeft je dat een zekerheidje? Ik vond dat wel erg netjes waardoor ik een keer bij hem op consult ga. En dan nog even extra ga vragen wat het allemaal inhoud wat de voordelen zijn en wanneer het onder 'garantie' valt je kent het wel de kleine lettertjes. 

Ow sorry, lees nu pas dat je al een datum hebt!
Super leuk! Ik ben wel benieuwd ik ben ook klein maar kan weinig mensen vinden met 250/275cc wat ik ook wil. 
Ben benieuwd hoe het wordt bij je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je aanzoek, wat ontzettend leuk! 

Ik ben 2 weken geleden geopereerd door frans van straten in kliniek heyendeal 345 anatomische heb ik.

Heb de eerste 3 dagen veel pijn gehad dat geef ik wel eerlijk toe.. de rest vd week ook.. na mijn eerste week ging het steeds beter. Kan mijn eigen nu ook zelf aankleden en douchen etc.

Mag ook alleen op mijn rug liggen maar met kussens eronder is het goed te doen.

Wat ik heel fijn vond was veel koelen dat zorgde voor minder pijn. En wat belangrijk is veel slapen en je medicatie op de aangegeven tijden innemen. Houd wel rekening mee dat je iemand heb die voor je kan zorgen sowieso de eerste week. 

Spannend voor je!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel iedereen voor de reacties ! 

 

Ik vind het zoooo spannend ! Ik heb er enorm veel zin in ! Alleen bang voor de pijn en (hopelijk) niet te groot gekozen. Aangezien enkel ouders en zus ervan weten , wil ik dat het niet TE hard opvalt voor de buitenwereld (vrienden/ collega's,...). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo ! 

Over 2 weken en 1 dag is het zover ! Ik begin al zenuwen te krijgen ... maar kan niet wachten tot de moment er is ! 

Ik heb hier al veel gelezen over het gebruik van een zwangerschapskussen net na de operatie. Mijn zus heeft dat van haar niet meer en buiten haar en mijn ouders, weet niemand af van mijn operatie. Hierdoor kan ik niet verder vragen om er 1 te lenen. Ik heb eens gekeken op het internet om er 1 te kopen maar vroeg me af : 

Geeft het écht een meerwaarde na je operatie of is het gewoon gemakkelijk maar even goed te doen met wat hoofdkussens? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose: Ik zie ineens dat ik helemaal de foute kliniek heb meegegeven voor in mijn topic-titel. Ik word namelijk geopereerd in de Belgian Breast Clinic in plaats van de Wellness kliniek. Oepsiieee.... Ik weet niet hoe ik dit moet aanpassen. Als je een momentje hebt, kan jij dit soms even aanpassen voor me ? :blush::36: Dankjewel ! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo spannend zeg! Ik ga je proces zeker opvolgen! :) ik zou ook voor de 275cc gaan.. Ik ben namelijk 2 keer gaan passen en de eerste keer leek 275 mega veel maar daarna begon ik een grote bh te dragen met van die ´kipfillekes' en ik was het al zooo gewoon die grootte.. de twijfel begon dan ook toe te slaà, zou ik niet voor 295 gaan?.. Dan nog een afspraak gemaakt om dus een 2de keer te passen en dan leek de 275 echt klein haha :P dus ik heb gekozen voor de 295 :D dus als je nog twijfelt zou ik wel de grootste kiezen :) alvast heel veel succes donderdag! :)

dikke kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo,  het is zover!  Ik ben zenuwachtiiiig!!  Om 10 voor 7 lag ik al met m'n ogen wagenwijd open ! :D

Had iemand soms ook last van een ENORME emotionele bui de avond voor de operatie?  Ik weet niet wat ik gisteren had maar ik ben beginnen huilen!  Niet normaal!  Ocharme mijn vriend!  :D

 

Om kwart voor 10 vertrekken we,  dan zijn we zeker op tijd.  

 

Aan iedereen die vandaag ook aan de beurt is,  HEEL VEEL SUCCES!!  let's get those boobie's together, he!  :wub:

 

Veel liefs!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei MrsToBe:

Zo,  het is zover!  Ik ben zenuwachtiiiig!!  Om 10 voor 7 lag ik al met m'n ogen wagenwijd open ! :D

Had iemand soms ook last van een ENORME emotionele bui de avond voor de operatie?  Ik weet niet wat ik gisteren had maar ik ben beginnen huilen!  Niet normaal!  Ocharme mijn vriend!  :D

 

Om kwart voor 10 vertrekken we,  dan zijn we zeker op tijd.  

 

Aan iedereen die vandaag ook aan de beurt is,  HEEL VEEL SUCCES!!  let's get those boobie's together, he!  :wub:

 

Veel liefs!  

Ooh wat spannend! Ik werd wakker en ik dacht aan jullie! :) ik was emotioneel net voor de operatie als ik afscheid nam van mijn mama en vriend en ook na de operatie heb ik traantjes gelaten :) is heel normaal hoor :P

Meid, ik wens je HEEL VEEL succes! Je zal zo blij zijn met je nieuwe boobies! :43:

Dikke dikke kus en veel succes meisje! :71::) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!  

Hier (eindelijk)  mijn verslagje!  

De operatie zelf ging allemaal heel snel.  We waren een halfuurtje te vroeg. Om kwart na 11 werd ik afgeroepen,  afscheid genomen van mijn vriend en mocht ik mee naar beneden.  Daar ging het allemaal heel snel.  Op een kwartier tijd was ik aangeprikt,  antibiotica gekregen,  papieren ondertekend en klaar om naar de operatiekamer te gaan.  Oooh wat was ik ineens zenuwachtig.  Ik had even enorme nood aan de geruststellende blik van mijn vriend.  Het ging eindelijk gebeuren : doodsbang,  maar blij dat ik binnenkort de opvul-bh's "door het raam" mag buiten gooien.  

Eenmaal in de operatiekamer werd ik nog afgetekend,  kennis gemaakt met de anesthesist,  een kort praatje en weg was ik.  

Het eerst volgende dat ik weet,  is dat ze zeiden " S., je bent klaar!  Wil je ze nog even zien? " Tja, heb ik een borst gezien? Waarschijnlijk wel,  maar ik was nog te ver weg!  :D

In de recovery had ik veel last van vzn de uitwerking.  Ik hzad namelijk een enorme bibber op mijn lijf en klappertanden.  Maar dat schudden deed echt niet goed aan de nieuwe tweeling!  

Na,  langer dan verwacht,  terug bij te komen, mocht ik eindelijk naar mijn vriend.  Hij was blijkbaar zelf ook wel zenuwachtig aangezien ik een uur langer ben weg geweest dan ze hadden gezegd.  

Eenmaal thuis meteen in bed gekropen en nog veel geslapen. Wat last van mijn maag maar gelukkig niet moeten overgeven.  M'n eerste nacht was niet echt enorm slecht,  maar heb wel in stukken geslapen.  

 

Gisteren ( de 2de dag) was een hel!  Alles deed 10 keer zo pijn,  ik heb veel gehuild,  ondanks ik niet teveel wou klagen nu ik eindelijk de meisjes heb.  Ik heb zelfs even op het punt gezeten : Het moet niet meer voor mij!  Waar ben ik aan begonnen!  

De ibuprofen en paracetamol hielpen niet echt. Maar ik moest en zou doorbijten.  

Vannacht heb ik goed geslapen.  Van 12u tot 5u,  dan heb ik mijn vriend wakker gemaakt om me echt te trekken ( want dat is NOT DONE om dat zelf te doen :o)  , heb dan iets gegeten , pijnstiller genomen en dan nog een 2,5u geslapen.  En vandaag voel ik me al een stuk beter.  Ik heb zeker nog pijn en ben heeeeeeeeel snel moe,  maar huilen zit er ( tot nu toe)  niet in.  :)

 

Al bij al : doet het pijn : ja!!  Enorm!!  ( bij mij toch),  maar het als je in de spiegel het ingepakte resultaat ziet,  glunderen de oogjes toch wel!  

En wat is dat trouwens met die borstband ? Ik kan heel goed begrijpen dat ze het ook de martelband noemen!  :D

Ik heb het getroffen met mijn vriend,  hij zorgt zo goed voor mij!  Ondanks het niet veel van de pijn verzacht,  is het leuk om te voelen dat je in zo een goede handen bent.  :wub:

 

Bedankt iedereen voor alle lieve berichtjes!  

 

Veel liefs!  xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje om te lezen! :) morgen moet het normaal al veel beter gaan :) ik herken de pijn.. Ik heb ook hard afgezien :( maar zoals je zegt: als je naar het resultaat kijkt ( voorlopig alleen nog het verband) dan vrolijk je meteen op! :)

spoedig herstel gewenst en dikke kus! Ik ga je proces volgen :) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pijn, jazeker maar het word alleen maar beter! Ik ben nu ook 8 dagen po. En het gaat heel goed eigenlijk. Ik slaap al wel 2 nachten beneden op de bank maar dat is alleen maar omdat het op de slaapkamer niet om uit te houden is en ik wil geen zweettieten wil geen risico lopen bij de hechtingen. 

Halleluja voor onze helpende mannen he!  

Heb je echt zon last van de band. Dat vind ik niet zo erg. Ik doe m eens pee dag wel een minuutje uit. Ff eens diep adem halen :D 

maar dan snel weer aan. 

Hoop dat je je snel weer goed voelt. 

Een super herstel gewenst! 

 

Xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lhien , ja,  ik vind het iets enorm vervelend.  Ik doe hem 2 keer per dag toch ook wel een minuutje uit.  Mijn vriend kijkt dan wel met de wijzende vinger "Je weet wat de chirurg heeft gezegd,  he! " , maar alle geluk helpen mijn puppy oogjes en mag ie even uit!  :D Hij is zo lief.  Hij vind het verband iets weghebben van Kerstmis : het cadeautje is ingepakt,  je weet wat erin zit,  maar je mag de strik er nog niet af doen.  :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei MrsToBe:

@Lhien , ja,  ik vind het iets enorm vervelend.  Ik doe hem 2 keer per dag toch ook wel een minuutje uit.  Mijn vriend kijkt dan wel met de wijzende vinger "Je weet wat de chirurg heeft gezegd,  he! " , maar alle geluk helpen mijn puppy oogjes en mag ie even uit!  :D Hij is zo lief.  Hij vind het verband iets weghebben van Kerstmis : het cadeautje is ingepakt,  je weet wat erin zit,  maar je mag de strik er nog niet af doen.  :D 

 

Aaah ja daar heeft hij helemaal gelijk in alleen hebben we nu praktisch een hittegolf ipv koele sneeuw :45: 

maar heel eerlijk ik heb liever zon! ;) 

xx Lien 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen!  

 

Ik ben juist bh's gaan kopen omdat het verband mij aanhoudende irritatie op mijn rug gaf.  Ik had er gisteren al gekocht,  maar kwam ineens tot de conclusie dat ze toch niet goed zijn.  Nu heb ik deze gekocht : 

Zijn die goed?  Helemaal geen vulling en sportbh.  

 

Liefs xx 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.