Ga naar inhoud

Hechtingen


Gast Lizzy

Aanbevolen berichten

Hallo Dames,

Wanneer kun je het beste de hechtingen laten verwijderen. 10 of 14 dagen?

Ik wou eerst met 14 dagen doen maar merkt dat het nu wel iets gaat trekken bij de hechtingen. Misschien toch beter met 10 dagen ) = maandag) laten verwijderen?

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee?

Het lijkt me dat als er al hechtingen verwijderd worden met 6 dagen dat 10 of 14 dagen verder ook niet uitmaakt?

Bij mij gingen ze er pas met 15 dagen uit hij zei ik kan wat over het hoofd zien maar goed ze lossen uiteindelijk vanzelf op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het na precies 2 weken gedaan...

Is hier misschien ook geen verschil in tussen gewone hechtingen en oplosbare?

Ik had in eerste instantie geen last mijn hechtingen, maar toen ze er uit waren voelde het toch wel heel bevrijdend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is bij geen oplosbare hechtingen geen normale gang van zaken,in 6dagen is onmogelijk je huid geheelt

of er moet een wondermiddel opgespoten worden/zijn :wacko:

algemeen bekend,zeker na een operatie ,tussen de 10 en 14dagen(en de meeste artsen kiezen eerder rond de 14dgn dan al rond de 10dag ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vind het ook vrij vroeg.

Mijne zijn de 1e keer ook al na 8 dgn verwijderd, nu pas na 15 dagen.

Al deed het de 1e keer helemaal geen pijn om ze te verwijderen en nu wel.

Weet niet of dat er mee te maken heeft?

Toch zijn er best veel op t bf die ook al met 8 dagen zijn verwijderd.

Maar een dag of 10 lijkt mij ook het best :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je draadjes verwijderen op 8dagen doet zeker minder zeer,je huid en zo is nog week en zacht en niet geheelt,en na 15dagen wel,word je huid alweer stugger en strakker en daarom voel je dat beter/meer.

mijn eerste hechtingen werden ook op 15dagen verwijderd,en me wissel deed ik zelf,mocht tussen de 10 en 14dagen,en ik werd op dag 9 gebelt,of dat ik ze niet op dag 10 ging verwijderen,maar liever toch op dag 14.gewoon voor de zekerheid.

als je te vroeg draadjes vrwijderd,heb je ook nog eens kans dat je de helft of gedeelte open haalt,infectie bgevaar en lelijk helende wondjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht ook dat ze pas na 2 wkn eruit zouden gaan,maar ze waren oplosbaar en na 7 dagen werden de buitenste al weggehaald,derest loste vanzelf op.

Was zo opgelucht,want aan de ene kant was t een beetje gaan irriteren,dus mooi op tijd.werd gek van de jeuk ook toen,daarna was zo fijn!

lekker smeren met olie/creme.rolleyes.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mochten jullie de pleisters er al wel afhalen?

Ik wilde ze er afhalen, maar heb toch maar even gebeld met de kliniek.... mag het niet eens :huh:. Ik had het beter gewoon kunnen doen en dan achteraf zeggen dat ik het niet wist :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee die pleister is voor het beschermen tegen bacteriën en het water als je gaat douchen, volgens mij?

Mij lijkt het ook niks om die er af te halen, stel je voor dat je hechting aan je bh blijft haken, scheurt heel de boel dalijk open!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn de draadjes eruit gehaald op de 12e dag. De pleisters heb ik ook tot op die dag laten zitten..durfde er zelf ook niet zo goed aan te komen. Ben sinds de draadjes verwijderd zijn, aan het smeren met littekenolie (gekregen vd kliniek) en mn borsten zelf smeer ik in met Nivea Soft.

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht na 1 week het eraf halen, maar heb dat ook niet gedaan.

Mij te vast en dus te pijnlijk ;)

Maar goed ik had dus douchewater achter mijn pleister gekregen en dat is door de warmte gaan smetten.

Dus snap wel dat sommige hem wel weg mogen laten halen na 1 week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had oplosbare in me hand,in me voorhoofd,in me wenkbrauw,bij allen duurde het meer dan 3weken,en in me hand begon te stinken na 3de week,en ging na dokter ermee,bleek dat er een knoopje verkeerd was gelegt,en die kon dus daarom niet oplossen en was gaan rotten met een stukje vlees ertussen :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ieeuwww :unsure:.

Naja... die pleisters bij mij zitten al half los en kan het er gewoon afhalen zonder dat het pijn doet. Maar aan de andere kant, morgen worden ze al verwijderd.... die paar uur wacht ik nog wel even.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.