Ga naar inhoud

Aam : 19 september 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Gast Aam

Aanbevolen berichten

Haai,

Gefeliciteerd met je NIO's :43:en jeetje 10 dagen een drain is pittig :( Kan mij enigzins voorstellen dat je niet lekker erbij lag de afgelopen dagen! Het is voor een goed doel want anders had je lichaam dubbel zo hard moeten werken om het vocht af te voeren!  Blij dat je er nu vanaf bent en beter voelt!!

In het begin hebben de meeste een beeld dat ze te klein zijn maar er verandert echt nog een hoop hoor. De protheses moeten echt nog op hun plaats dalen. Wacht maar af!! Tip: maak iedere week een voor/zijfoto zodat je het proces kunt volgen :) 

Tja, naakt ogen ze bij mij ook groter dan in losse kleding maar als ik iets straks aandoe...kiekeboe..zitten ze er weer! Het is net wat je aandoet en moet zeggen dat ik andere soort kleding nu in de kast erbij heb hangen wat ik voorheen niet droeg ;) Je moet straks er weer in weg in vinden. Gaat ook goed komen!! 

Die tieten kosten een hoop geduld!!!

Fijn herstel xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je @Lashorty. Ik weet niet of het DP is. Ik heb alleen maar te horen gekregen dat het achter de spier is.

Nio zei dat hij veel werk had moeten doen. De rechterborst lag helemaal open, zoveel kapsel moest hij verwijderen (bikken noemde hij het zelf). Ik denk dat het daarom de drains erin moesten. Volgens Nio was het een zeer zware operatie.

@BrownieG Yep 10 dagen was echt geen pretje. Je kunt echt weinig met twee slangen uit je lichaam

Hierbij wat foto's

2 dag PO

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 dagen PO

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 dagen PO. De linkerborst is nog wat hoog.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2016 om 19:41 zei Aam:

Bedankt voor de tip.

Vandaag ben ik nog gebeld door het ziekenhuis. Ze zijn aan het onderzoeken hoe ze in de toekomst kapselvorming kunnen voorkomen. Daarvoor zijn ze op zoek naar vrouwen die last hebben van (extreme) kapselvorming. Ze denken dat er een eiwit is dat zorgt voor de kapselvorming. Ze vroegen aan mij om mijn bloed daarop te testen en het kapsel die ze straks verwijderen op kweek te zetten. Ik zelf heb hier nu niets aan, maar het kan anderen in de toekomst wel helpen. Prima, wil ik zeker aan meedoen.

He meis, 

Oh maar dit ziet er al goed uit, en dat kan alleen nog maar mooier gaan worden,Als de protheses dadelijk netjes op hun plekkie zitten,dan mag je echt super trots zijn.

En wat goed dat ze willen onderzoeken waar overmatige kapselvorming door kan komen, en super dat jij aan dit onderzoek hebt mee willen werken, ondanks dat je er nu zelf niets aan hebt,kunnen heel veel andere vrouwen blij zijn met de dames die hieraan meewerken.

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aam Jeetje, als Nio zegt dat hij daarbinnen heeft zitten bikkelen, is het echt een zware operatie geweest :( Gelukkig kan deze tietengoeroe heel veel met zn gouden handjes en heeft hij er prachtige boobs van gemaakt. Littekens ook mooi? Zijn serieus geen kleintjes en die worden nog wel voller zodra de protheses zijn gedaald en je weefsel op zn plek zit :) Tijd lekker zn werk laten doen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zijn echt prachtig :D

ik moet ook binnen kort. zijn beetje lief en zorgzaam in het ziekenhuis? ik kom zelf uit Den Haag en gaat speciaal naar Amsterdam voor dr Nio maar ik vind het ziekenhuis beetje rommelig ivm onze ziekenhuis in Den Haag vandaar mijn vraag :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@suzy het is geen moderne ziekenhuis maar de verpleegsters zijn wel aardig. Maar ze hebben het erg druk. Dus als je iets nodig hebt dan kan het even duren voordat ze bij je zijn.

Gisteren eindelijk de pleisters af en de wond geneest goed. Bijna 3 weken nu. Nog 3 weken thuis om te herstellen daarna weer aan het werk.

@Desert-Rose @BrownieG ja inderdaag GEDULD is het sleutelwoord, dus maar braaf de tijd zijn werk laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag voor een bijna 6 weken (5 en halve week om precies te zijn) check geweest bij Nio. Zijn eerste reactie : "Prrrrrachtig" :D. Maar goed hij kan ook niets anders dan dat zeggen, het is zijn meesterwerk. Alles was goed en ik hoef niet meer terug te komen. Wel nog steeds last van steekjes en branderige gevoel. Maar dat was normaal aldus Nio en dat kon wel een jaar duren.

Wel even aangegeven dat er wel een verschil is tussen de passessie en het uiteindelijke resultaat. Nio zei: wil je groter dan had je deze moeten nemen en liet een maatje groter zien (hij zei + 200 cc, dus 1000 of 1050 cc). Wel een beetje balen, als ik dat had geweten dan was ik echt wel voor 1050cc gegaan. Maar goed ik ga echt niet meer zonder medische indicatie onder het mes. Ik ben wel tevreden hoor, ze zijn mooi vol en rond. 1000 keer mooier dan wat het eerst was. Ik las op het www, dat er PC's zijn (amerikaanse fora) die tegen hun patienten zeggen dat als ze tevreden zijn met de passessie  de PC er standaard 10% er boven op 'gooit', zodat het uiteindelijke resultaat ook daadwerkelijk overeenkomt met de passessie. Ik geef dit maar als tip mee.

Nio raadde mij wel aan om nog 2 weken rust te nemen. Gisteren druk in de weer geweest om ramen te wassen, maar dat had ik achteraf beter dus niet kunnen doen :140:. Vandaag best wel last daarvan gehad. Aanstaande dinsdag naar de bedrijfsarts dan bespreek ik dit ook. Ook moet ik nog 2 weken 24 uur per dag de Anna Carfix dragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alles goed laten opmeten bij Livera blijkt dat mijn maat 80 is en niet 85. dus altijd verkeerde maat gedragen. dus heb nu 80F en gelijk 3 BH 's gekocht. Maar moet nog wel 1 week de sportbh dragen. Nog eventjes en ben ik daarvan verlost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.