Ga naar inhoud

bvm : 29 juni 2016 : Dr. Bauland : Sanavisie : Mill


Aanbevolen berichten

Het zou kunnen.. ligt eraan, als jij tenger bent en je gaat van niets naar heel veel kan ik me voorstellen dat je last kan krijgen van je rug. Ik ben zelf van een slappe 75E naar een volle 75H (tot nu toe) gegaan en tot nu toe geen last gehad van mijn rug.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hooi,

Naar lang wachten mocht ik eindelijk een borst vergroting laten doen. Zelf had ik een 75b en omdat ik wat voller ben vond ik het ook niet mooi in verhouding. 

Omdat ik voor een litteken correctie al door Dr. Bauland ben geopereerd heb ik naar veel rond vraag besloten om daar een consult in te plannen. Ze luisteren erg goed naar je eigen wensen en daarna zijn we uitgekomen op 350cc rond van mentor. 

Op de dag van de operatie was ik erg zenuwachtig maar ze hebben ontzettend lief personeel die je gerust stelde. Ik ben van een andere operatie veel vroeger heel erg ziek geweest van de medicijnen. Dit heb ik besproken en ze hebben mij andere medicijnen gegeven en ze stoppen ook al iets in het infuus tegen de misselijk heid. 

Deze operatie ben ik gelukkig helemaal niet misselijk geweest en de pijn is ontzettend mee gevallen naar de 2e dag werd de spierpijn een stuk minder en de derde dag ben ik zelfs al even naar een verjaardag geweest. 

De littekens zijn heel dun en klein en het resultaat is al erg mooi!:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.