Ga naar inhoud

Twijfel, verschillende adviezen


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi!

na jarenlang ontevreden geweest te zijn over mijn borsten, twee consults gepland bij verschillende artsen. Bij de Velthuis kliniek werd me aangeraden een borstlift te doen met 175cc ronde implantaten (borstlift wilde ik ook, want leeg van boven en hangend). Rond, achter de spier en lift met tepelverkleining zou het worden. Rond zou mooier staan bij een lift. Ik ging tevreden weg uit de kliniek.

 Bij Veldhovenkliniek raadde dr Koeijers me aan alleen implantaten te doen, van minstens 300cc, anatomisch. Hier schrok ik van, want wil absoluut geen grote borsten, want sport fanatiek. Heb nu 75b. Maar Koeijers zei dat ik dit moest doen, anders zou het niet mooi worden. Ronde raadde hij absoluut af, want dan zouden de borsten gaan hangen. Een lift zou eventueel wel kunnen, maar dan een kleine (met minstens 300cc dus).

en nu? Twee tegengestelde adviezen... Ik ben overigens 167 en 55 kg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad verschillend advies. Maar wat is je doel? Om weer mooie ronde stevige borsten te krijgen of wil je ze ook iets groter?

Overigens wat je zegt dat je kleine borsten wil ivm sport gaat er bij mij niet in. Ik heb 450cc en heb nergens last van. De plaatsing heeft meer effect dan het volume. Dus zou dat niet als reden gebruiken om je tegen te houden om voor een grotere maat te gaan.

En misschien idd een idee om naar een derde te gaan en kijken wat die zegt en of dat advies bij de andere twee in de buurt komen. Heb je voorbeeld foto's mee genomen van wat je wil?

En afhankelijk van hoe erg ze hangen. Als ze een beetje hangen zou ik ook eerder kiezen voor grotere protheses zonder lift.

Je geeft zelf al aan dat je graag bolling van boven wil, dan zou ik niet voor anatomisch gaan. Maar ik zou ook niet voor maar 175 cc gaan. :45: kortom ik zou voor geen van beide gaan. Maar daar heb je niks aan haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 300cc en ook geen last bij sporten hoor. Ik ben 1,60 en 46 kilo en ze zijn echt niet groot, vind ze zelfs te klein. Ik kom van aa af en heb voor het oog een c cup. 175 is echt niet veel. 300cc zal jou borsten vullen zonder dat een lift nodig is. Een lift geeft veel littekens. Als alles opgevuld kan worden dan is dat naar mijn idee veel mooier. Ik was vrij plat dus mijn huid is uitgrekt en staat wat strak, maar dat zal bij jou niet zo zijn omdat je al een b cup hebt.

Ik zou echt geen lift doen met zulke kleine protheses. Je bent stuk groter dan mij dus 300cc zal al zelfs in verhouding veel kleiner zijn dan bij mij. Denk er goed over na hoor. Ik weet zeker dat je zonder lift mooiere borsten krijgt, ook vanwege die littekens. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk. Maar je went zo snel aan de maat, 300cc is voor jou lichaam echt niet veel. Succes met je keuze en ga inderdaad naar een 3de. Of meer. Dan kan je zien wat de meeste artsen aanraden :) en dan zul je zien of er wel of een lift nodig is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi borstmeisje,

Het aantal cc s verschilt heel erg per persoon. Als je niks heb en je neemt 450cc of 300cc zal het kleiner uitvallen dan als je al borsten van je zelf hebt.

ik heb 4 jaar geleden een borstlift gehad. Wel zonder protheses. Maar als er protheses in zouden gaan was dat ook niet meer dan 200cc. Maar ze raadde protheses af. Dus heb dat niet gedaan. Je huid is al slapper als het hangt, dus als je daar veel cc in gaat doen gaat het nog meer hangen. En de litkens vallen echt wel mee hoor! Je kan beter voor landurig resultaat gaan toch? 

Ik ben toevallig een tijdje geleden ook naar dr vito koeriers geweest. Omdat ik ook meer volume boven in wil. Ik heb nu een D/E cup. Hij raadde mij precies hetzelfde aan. Of maximaal opvullen met anatomische 300 cc of meer. Of een borstlift met 300 cc. Ronde zouden m'n borst nie opvullen zei hij. Ik had daar niet de Zelfde gedachtes over.

ik ben daarna naar dr selms geweest. Hij raadde mij absoluut een lift af omdat ik die al heb gehad en alles op goede hoogte hangt. Hij zei dat hij met 175 cc ronde of max 200cc volume bovenin zou kunnen maken. En hij schrok dat er 300 cc of meer werd aangeraadde. Dan wordt het super zwaar als je zelf al borsten hebt. 

Ook ben ik bij dr nio geweest.

hij zei ook dat hij kon opvullen met 200cc of een lift met 200cc omdat ik mega bang ben dat het weer gaat hangen of te groot wordt!

weet dus ook niet wat ik moet doen! 

als je bang bent dat je weer hang borsten gaat krijgen zou ik lekker voor die lift gaan met protheses en ik zou voorbeelden zoeken en die mee nemen! Dan kunnen de artsen wel bedenken hoeveel cc er voor nodig is. En over dat sporten, daar denk ik het zelfde over. Ik sport ook veel. Blijft lastig! Ik ga binnenkort naar dr Frans straten. Kijken wat hij voor advies geeft.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben btw 1.60 en 55 kg. En ik wou dat ik jou schoenen stond! Ik had het graag over willen doen. Dus denk goed na en plan bij meer artsen een afspraak. Ik had achteraf een verkleining met kleine protheses gewild. Laat je niet gek maken door de artsen. Houd in je gedachten wat jij wilt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Bij Velthuis raadde de chirurg mij een lift af terwijl ik echt alleen maar lege zakken over had dus alleen anatomisch 310 cc gedaan en resultaat was dus borsten die nog steeds op m'n knieën hingen , jaar later alsnog lift gedaan en als het aan mij lag had ik eerste x lift en kleinere protheses gedaan . Vind losse huid opvullen met zware protheses maar niks dat gaat alleen maar hangen na een tijdje . Had ze nu liever wat kleiner 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.