Ga naar inhoud

DaisyDaisy : 5 juli 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo!

Gisteren ben ik geopereerd door Schiettecatte in Kliniek Amstelveen. Door de operatie kan en mag ik natuurlijk niet veel doen. Vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen. 

Schiettecatte heeft 250 en 275 cc geplaatst. Niet veel, maar ik ben dan ook klein van stuk (1.60m en 47kg). Door de zwelling zijn ze nu alsnog enorm! Ik ben erg benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet.

Is er hier iemand met een vergelijkbaar aantal cc/lengte/gewicht?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Enige wat je kunt doen is een paar keer per dag koelen, niet langer dan 15 a 20 minuten per keer, en goed blijven drinken, water, groene en brandnetel thee, en verder is fruit en komkommer ook vochtafdrijvend.

Na een aantal dagen zal de zwelling gaan afnemen, is allemaal vocht.

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik :D ik ben 1,60 en 46 kilo. Had aa en ben met 300cc naar een c gegaan en bh maat een d cup, maar neppers hebben maatje meer nodig. Leuk hoor!! Ben ook door schiettecatte geholpen in amstelveen. Ik vind de mijne nu best klein en had liever 350 gehad. Dan was het net iets voller. Maar dat kon volgens hem niet. Had ik maar geweten dat ik ze daarna te klein vond dan was ik naar een andere geweest die wat meer durft te plaatsen hahah :4: maar wel heel tevreden hoor!! 

Ik wens je heel veel beterschap. Niet teveel doen en lekker uitrusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Summer2:

Ja ik :D ik ben 1,60 en 46 kilo. Had aa en ben met 300cc naar een c gegaan en bh maat een d cup, maar neppers hebben maatje meer nodig. Leuk hoor!! Ben ook door schiettecatte geholpen in amstelveen. Ik vind de mijne nu best klein en had liever 350 gehad. Dan was het net iets voller. Maar dat kon volgens hem niet. Had ik maar geweten dat ik ze daarna te klein vond dan was ik naar een andere geweest die wat meer durft te plaatsen hahah :4: maar wel heel tevreden hoor!! 

Ik wens je heel veel beterschap. Niet teveel doen en lekker uitrusten.

Leuk! Hoe lang geleden ben je geopereerd? Mijn voorsituatie was een grote a/kleine b. Dus ik denk dat ik ongeveer gelijk uit zal komen?

Schiettecatte wilde bij mij in eerste instantie iets meer plaatsen, 300cc en 325cc i.v.m. een borstverschil. Ik vond dit toch te aanwezig dus heb gekozen voor een maatje kleiner. 

Hier lees ik inderdaad dat veel mensen achteraf groter hadden gewild. Ik vind ze voor nu vooral heel groot!! Haha even afwachten hoe het eruit ziet als de zwelling is verminderd.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei DaisyDaisy:

Leuk! Hoe lang geleden ben je geopereerd? Mijn voorsituatie was een grote a/kleine b. Dus ik denk dat ik ongeveer gelijk uit zal komen?

Schiettecatte wilde bij mij in eerste instantie iets meer plaatsen, 300cc en 325cc i.v.m. een borstverschil. Ik vond dit toch te aanwezig dus heb gekozen voor een maatje kleiner. 

Hier lees ik inderdaad dat veel mensen achteraf groter hadden gewild. Ik vind ze voor nu vooral heel groot!! Haha even afwachten hoe het eruit ziet als de zwelling is verminderd.

Xx

Ja als je al een borst hebt komt het er nog bij inderdaad. Dan kom je inderdaad misschien wel op hetzelfde uit!  Ik ben 7 weken geleden geopereerd. Nou fijn dat je ze wel al groot genoeg vind. Is helemaal niet fijn als ze toch kleiner zijn dan je had verwacht. Ik heb een beeld in mijn hoofd, slank en mooie d cup aan borsten. Ik zit er niet ver vandaan dus ben alsnog heel blij met mijn borsten. 

Hopelijk wordt de zwelling wat minder haha. Het wordt steeds leuker als het steeds mooier wordt en vorm begint te krijgen! Ga je foto's plaatsen? Ben benieuwd! Ik heb ook foto's prive staan dus als je in mijn album wil dan hoor ik het wel en voeg ik je toe. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Summer2:

Ja als je al een borst hebt komt het er nog bij inderdaad. Dan kom je inderdaad misschien wel op hetzelfde uit!  Ik ben 7 weken geleden geopereerd. Nou fijn dat je ze wel al groot genoeg vind. Is helemaal niet fijn als ze toch kleiner zijn dan je had verwacht. Ik heb een beeld in mijn hoofd, slank en mooie d cup aan borsten. Ik zit er niet ver vandaan dus ben alsnog heel blij met mijn borsten. 

Hopelijk wordt de zwelling wat minder haha. Het wordt steeds leuker als het steeds mooier wordt en vorm begint te krijgen! Ga je foto's plaatsen? Ben benieuwd! Ik heb ook foto's prive staan dus als je in mijn album wil dan hoor ik het wel en voeg ik je toe. 

Ja heel graag! Ben erg benieuwd naar de foto's! Aan je profielfoto te zien is het erg mooi geworden. Ik begrijp dat het jammer is als het plaatje net niet aan je verwachtingen voldoet. Al denk en verwacht ik dat je heel tevreden mag zijn!

Pff ik hoop ook dat de zwelling snel minder wordt. Het zijn nu twee halve voetballen. Ik ben nu ook 2(!) kilo zwaarder dan voor de operatie, ik hoop allemaal vocht haha. Ik zal over een paar dagen foto's maken. Als de tape eraf is en het beeld een beetje klopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei DaisyDaisy:

Ja heel graag! Ben erg benieuwd naar de foto's! Aan je profielfoto te zien is het erg mooi geworden. Ik begrijp dat het jammer is als het plaatje net niet aan je verwachtingen voldoet. Al denk en verwacht ik dat je heel tevreden mag zijn!

Pff ik hoop ook dat de zwelling snel minder wordt. Het zijn nu twee halve voetballen. Ik ben nu ook 2(!) kilo zwaarder dan voor de operatie, ik hoop allemaal vocht haha. Ik zal over een paar dagen foto's maken. Als de tape eraf is en het beeld een beetje klopt!

Ja hoor ik voeg je toe! Die zwelling duurt eventjes. Las dat iemand er na 8 weken ook nog last van had (een beetje dan). Wordt steeds minder en minder. Als je voor jezelf foto's bij houd 1 keer per week dan zie je het verschil het makkelijkste :) heb ik ook gedaan en op de pc naast elkaar gezet. Spannend weer als de tape eraf mag. Steeds een beetje meer zicht :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Summer2:

Ja hoor ik voeg je toe! Die zwelling duurt eventjes. Las dat iemand er na 8 weken ook nog last van had (een beetje dan). Wordt steeds minder en minder. Als je voor jezelf foto's bij houd 1 keer per week dan zie je het verschil het makkelijkste :) heb ik ook gedaan en op de pc naast elkaar gezet. Spannend weer als de tape eraf mag. Steeds een beetje meer zicht :D 

Wauw wat mooi!!! Mag je zeker trots op zijn! Ik hoop dat het bij mij ongeveer hetzelfde eruit komt te zien haha. Nu word ik alleen nog maar ongeduldiger :21:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei DaisyDaisy:

Wauw wat mooi!!! Mag je zeker trots op zijn! Ik hoop dat het bij mij ongeveer hetzelfde eruit komt te zien haha. Nu word ik alleen nog maar ongeduldiger :21:

Hahaa erg he dat wachten! Maar voor je het weet zijn ze soepel en zacht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels een week PO. Vandaag ben ik voor de tweede dag aan het werk (thuis achter de computer) en dat gaat goed. Werken gaat mij beter af dan het huis uit gaan. Lange stukken lopen, autorijden etc is nog niet prettig. Na een tijdje loop ik dan met mijn handen op mijn borsten zodat niks beweegt. Maar ik mag niet klagen over het herstel! Lichte huishoudelijke taken gaan ook goed. Een paar dagen geleden heb ik stiekem toch even een foto gemaakt met een shirtje, zonder sportbeha, om te kijken hoe het eruit ziet!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pinkylicious Oh wat vervelend dat slapen nog niet goed gaat! Dat gaat bij mij gelukkig wel goed. Ik merk dat ik zo aan het eind van mijn tweede werkdag wel wat meer pijntjes krijg. Morgen toch tussendoor wat meer rust pakken!

Ik heb over een week mijn eerste controle, twee weken na de operatie. Fijn dat jij je controle al na een week hebt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat ook wel prettig had gevonden. Je wil toch graag horen of alles goed is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.