Ga naar inhoud

Proud mama : 25 augustus 2016 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo,

Aangezien ik hier helemaal nieuw ben weet ik totaal nog niet goed hoe het in zijn werk gaat maar hoop op jullie hulp! 

Na jaren twijfelen nu de knoop doorgehakt! !

In augustus gaat het gebeuren. Vind het allemaal spannend en eng!! Maar zal helemaal goed komen. 

Iemand ervaring bij de belgian brest cliniek?? Daar gaat het voor mij gebeuren!

Krijg mentor protheses 325cc achter de borstspier

Hoop op ervaring te kunnen uitwisselen! 

En tips qua sportbh en dergelijke zijn meer dan welkom! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LaVieGeef je een tip.

Schrijf je alles op wat je wilt weten! Ik ben Door de zenuw de helft vergeten te vragen! Heb nog een  consult gepland voor mijn overige vragen.

Ben ook nog aan het twijfelen. .. Wil zelf graag druppelvorm maar hij adviseerde rond omdat ze achter de borstspier geplaatst worden. 

Wat heb jij zelf in gedachten qua cupe en vorm?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr. Verdonck maakt hele mooie borsten! Ik ben zeer tevreden met m'n boobies :D 

Qua sportbh: neem een met een verstelbare onderband. Omdat je 'm 24/7 draagt en vocht verliest na tijdje, is het fijn om 'm strakker te kunnen doen. Carefix anna vond ik een fijne, bij de Hunkemoller hebben ze ook goede (level 3 nemen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de tip, ik zat zelf aan rond te denken en dan een c of d cup. Maar ik wil het heel graag zien, zo lastig om zo uit het hoofd wat te zeggen. Ik ben 1.70m en weeg 56 kg. Wat gaat het bij jou worden? Ik ben nog niet helemaal thuis in de volumes en soorten protheses vrees ik.. Heb nog wel flink wat uitzoekwerk voor de boeg ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LaVie het is ook moeilijk om er zo over te oordelen. 

Ik zelf heb voor de mentor gekozen en krijg 325cc erbij. Was nog aan het twijfelen voor de 375 maar zou onnatuurlijk worden zei verdonck en dat wil ik niet....

Zal nu op een  goede gevulde d uitkomen! Duurd me nu gewoon echt te lang! ! Maar aangezien de zomervakantie eraan komt heb ik besloten om het op het einde ervan te doen. Dit ook ivm mijn dochter. Moet natuurlijk wel iets aan mama hebben!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb monobloc softone 350 cc dual plane gekregen, waarmee ik van een 70B naar een 70E/F ging :43:

Linkje naar mijn topic, dan lees je precies hoe en wat bij mij. 

Deze bh heb ik hij zit heel fijn! En hij gaat tot een F-cup, wat bij andere sportbh's lastig te vinden is.

Oja, zolang ik het verband had, heb ik gewone T-shirts gedragen, omdat het verband anders zichtbaar was :blush:
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap helemaal wat je bedoelt, je wilt ook nog wat tijd en aandacht aan je kleintje geven voor de operatie. Herken dat gevoel maar al te goed. Slim dat je de operatie dan niet aan het begin van je vakantie gezet hebt. Maar het wachten duurt nu vast ontzettend lang nu de knoop eenmaal is doorgehakt. Spannend hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het duurd heersers lang aangezien ik in april!! De datum heb vast gezet!! Maar ben single mama dus moet toch het een en ander plannen! Laatste 2 weken is ze bij haar papa dus dan kan ik ff opknappen en is het ergste achter de rug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Hey,

hele liev man is hij! Ik heb sebbin 255 cc high profile dual plane.

ik heb daar 2 sportbh's gekocht van Anita voorsluiting, vond deze er fijn zitten.

ik kom van kleine b naar 70d ben heel tevreden of maat en vorm!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

April duurt inderdaad nog heel erg lang. Voor mij zit het er dit jaar ook niet meer in hoor. Onze vakantie begint maandag en daarna kan ik er niet meer tussenuit. Ging de afspraak regelen bij jou wel soepel? Ik heb nu al 2 keer gehad dat ze terug contact op zouden nemen, 1e X om te kijken of er nog een gaatje was volgende week en toen heb ik zelf terug contact op moeten nemen. Afspraak ingepland en ik zou via mail een bevestiging krijgen eergisteren of gisteren maar ook die nog niet gehad.. Het is dat ik hier zoveel positieve dingen lees anders had ik alweer flink de kriebels hiervan gekregen.. Dat passen, werd dat ik je eigen bh gedaan? Ik ben echt zo benieuwd!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ik dit topic gevonden heb!! Wil ook n afspraak maken bij Verdonck. Ik was benieuwt met welke prothese hij werkt.. Maar zo te zien allemaal verschillende boobs in het vooruitzicht hier!

Blij om het verhaal van Jits te lezen. Ik heb nu ook n schrale 70b. Ik dacht steeds dan past er niet veel bij.. Dus echt mooi groot zal wel niet lukken. Maar toch nog 70 E /F! Dat klinkt goed..^_^ Zal haar topic eens lezen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

43 minuten geleden zei MeisjemetAcup:

Ik heb straks een afspraak bij dokter Verdonck en ik ga op van de stress! :D

Ben nu nog meer aan het twijfelen of het wel allemaal waard is, de pijn, etc..
Maar dan denk ik aan mijn borsten en wil ik zooo graag grotere boobies :D 

Oohhh  je iets doen voor mij?? Vraag eens tot wnr je nog mag veranderen van cc.. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei LaVie:

April duurt inderdaad nog heel erg lang. Voor mij zit het er dit jaar ook niet meer in hoor. Onze vakantie begint maandag en daarna kan ik er niet meer tussenuit. Ging de afspraak regelen bij jou wel soepel? Ik heb nu al 2 keer gehad dat ze terug contact op zouden nemen, 1e X om te kijken of er nog een gaatje was volgende week en toen heb ik zelf terug contact op moeten nemen. Afspraak ingepland en ik zou via mail een bevestiging krijgen eergisteren of gisteren maar ook die nog niet gehad.. Het is dat ik hier zoveel positieve dingen lees anders had ik alweer flink de kriebels hiervan gekregen.. Dat passen, werd dat ik je eigen bh gedaan? Ik ben echt zo benieuwd!! 

Heb in april de datum voor de bv in augustus  vast gezet/gekocht.  Dus gelukkig wel dit jaar nog aan de beurt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Hallo allemaal, 

Vandaag 2 weken p.o  Nou wat zal ik zeggen... dacht deze operatie doe ik wel even maar heb me er best in vergist! Toch echt een heftige operatie geweest!!

25 augustus was de grote dag!! Na jaren erover te hebben gedroomd was dan nu de dag dat ik mijn bv kreeg!! Moest om half negen in de kliniek zijn in zolder. Stephanie had gezegd dat ik mocht kiezen qua tijd en aangezien we een stukje moesten rijden vond ik half 9 vroeg genoeg! Nou aangekomen en toen ging het snel!! Mee naar beneden, infuus erin en hop het bedje op. Ff 5 minuten wachten en toen word ik gehaald. En geloof me ik was op van de zenuwen!! eindelijk was het zo ver!!! Dr verdonck vroeg nog of ik zeker was over de prothese en de maat. Ja hoor dacht ik begin nu maar!! Haha. Nou narcose en voor dat ik het wist was ik alweer wakker om mijn nieuwe boobies te aanschouwen!!! En wat was mijn reactie.... Ohh ist al klaar maar ik vind ze nog klein!! Met een flinke glimlach zei verdonck dat ze echt niet klein zijn. En voordat ik het wist sliep ik weer omdat de narcose nog niet helemaal was uitgewerkt. Eenmaal uitgeslapen en al mocht ik naar huis.

Thuis ging het de eerste dag goed. Had nergens last van en sliep veel. Tot de dag erna... Boh pijn niet normaal!! Inwendige verdoving was uitgewerkt en dar voelde ik enorm!! En geloof me de hittegolf wat er op dat moment was werkte ook niet echt mee... Door de hitte was de tape op mijn rug los aan het laten en rolde hierdoor enorm op! Na een telefoontje met verdonck het advies gekregen dat ik het moest vastplakken tot zwz na het weekend. Zo gezegd zo gedaan. En toen kwam de nacht. .  Ik logeerde bij mijn ouders aangezien ik een single mama ben en ik niks kon. De pijn werd heftig, niet normaal! !  En geloof me, heb al aardig wat mee gemaakt qua pijn,heb een hoge pijngrens, maar dit was niet te doen!! Mijn borsten stonden in vuur en vlam!! Ongelooflijk hoe het aanvoelde!! Was alsof de vlammen eruit kwamen!! Na een lange zware nacht uiteindelijk opgestaan en wat zag ik,allemaal vochtblaasjes rond de tape!! Meteen verdonck gebeld en wat bleek ik had een allergische reactie van de tape. Moest de tape meteen verwijderen. Weer zo gezegd, zo gedaan en tegen de middag ging het beter!

Maar het moment van de tape verwijderen.... Ik was op van de zenuwen want ik ging mijn boobies zien!! Zou ik ze wel mooi vinden,wat als ik ze niet mooi vind,vindt ik ze wel groot genoeg?  En daar was dan moment supreme... Raar was het, heel raar!!! Ik kon niet zeggen dat ik enthousiast was maar ook niet teleurgesteld. Ik moest wennen. Wel zeg ik heel eerlijk dat ik ze te klein vond.. (Iedereen verklaard me voor gek en vind ze wel groot) maar je weet wat ze zeggen, geduld ze moeten nog gaan vormen! 

Mijn nadeel was dan ook dat ik bond en blauw was/ben!! Was een en al bloeduitstorting! Op een gegeven moment waren er gewoon zwarte plekken. Toch voor zekerheid ff met Stephanie gebeld en foto gemaild en zei zei ook dat ik daarin gewoon een beetje pech had en dat sommige mensen daar wat meer last van hadden. Maar dit zou van zelf weg trekken. Had gewoon flinke inwendige hematomen.

En zo verstrekken de dagen en dan voel ik een knobbel in mijn linkerborst. .. En aangezien deze ook nog erg gespannen was tegenover de rechter toch maar WEER ff contact op genomen met verdonck.  Hij zei dat ik me niet echt zorgen hoefde te maken omdat ik geen koorts had en mijn borst niet 3x verdubbeld was. Mocht ik langs willen komen was dat geen probleem. Toch vond ik het niet fijn aanvoelen en ben toch maar ff langs gegaan. Dit was gisteren. blijkt dat ik echt flink last heb van inwendige hematomen of het zou een kleine kieste kunnen zijn. Ff in de gaten houden maar verder zag alles er prima uit!  Zitten alleen nog erg hoog en flink op spanning maar was normaal zei hij. Zodra het knobbeltje groter of dikker zou worden moet ik ff contact opnemen en maakt hij een echo.

Mijn algehele mening /ervaring is dat ik het flink onderschat heb en niet snel nog een keer zal doen... Denk dar dit komt omdat het genezingsproces niet zo soepel verloopt. En ben ik tevreden over de grote...euhhhh niet helemaal.... Ze hadden voor mij toch iets groter gemogen! Hihi. Maar volgens verdonck paste er ook echt niet meer in. Maar goed ze zijn iig wel stukken groter als voorheen! Maximazer bh's hoeven niet meer!! Haha. Wel een tip voor andere meiden,ga voor het maximale want ik heb het al tig x hier op het forum gelezen en het klopt ook echt,je hebt erna spijt dat je niet groter hebt genomen!! Ben benieuwd hoe ze nog gaan vormen en welke maat ik uiteindelijk in een bh zal gaan hebben! Denk dat ik op een d zal gaan uitkomen. Nog 4 weken en dan kunnen we gaan shoppen! !

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.