Ga naar inhoud

Met welke protheses werkt Dr. NIO?


Aanbevolen berichten

Beste dames,

Ik heb vaak gelezen dat Nio werkt met Eurosilicone en Natrelle. Eurosilicone is niet zo bekend volgens mij dus ik twijfel echt over die merk....

Ik heb ook weleens gelezen dat hij had Mentor bij een meisje geplaatst....maar dat heb ik alleen een keer gezien, en verder lees ik dat hij werkt met Eurosilicone.

Weet iemand iets over Eurosilicone protheses, of die een A-merk zijn, zoals Mentor. En werkt hij misschien nog steeds met Mentor soms??

Ik hoor graag jullie ervaringen:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor Eurosillicone is een A-merk.. net als Mentor, Natrelle e.d. heb ze zelf ook. 

Nio gaat echt niet met B merken werken ;) En ja hij werkt ook met Mentor.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dat de naam de silliconen geen eer aan doen..klinkt goedkoop..heb er toch flink voor neer moeten tellen :45: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het OLVG-west, werkt Nio meestal met Eurosilicone. In dat ziekenhuis kan er echter ook gewerkt worden met Natrelle, zover ik weet, want zijn collega; van Selms werkt regelmatig met Natrelle.
Ook kan er in dit ziekenhuis Monobloc hydrogel geplaatst worden, indien de cliënt dat graag wil.

In Parkkliniek, waar Nio ook werkt, maar waar een bv duurder is, is het mogelijk om een bv te krijgen met Eurosilicone, maar ook met Mentor.
 

xx BB (oh en ik verhuis je topic even naar de juiste categorie :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.