Ga naar inhoud

HappyK : 29 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

De afgelopen weken een beetje twijfelachtig over mn nieuwe boobs.. zijn ze wel mooi? Zie je het verschil wel? Zijn ze wel groot genoeg? Worden ze nog wel mooi? Hoe lang duurt het nog? Etc ect en wellicht voor veel dames herkenbaar. Dr. Straten een mail gestuurd met deze vragen en foto en hij vond ze nu al heel mooi en zei dat ze alleen nog maar mooier zouden worden. Dat ik zeker 6 tot 12 maanden geduld moet hebben ivm strakke huid en spieren. Enigszins gerustgesteld. En soms moet je gewoon even terugkijken naar wat het was. I'm a happyK again ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6-10-2016 at 10:01 AM, HappyK said:

De afgelopen weken een beetje twijfelachtig over mn nieuwe boobs.. zijn ze wel mooi? Zie je het verschil wel? Zijn ze wel groot genoeg? Worden ze nog wel mooi? Hoe lang duurt het nog? Etc ect en wellicht voor veel dames herkenbaar. Dr. Straten een mail gestuurd met deze vragen en foto en hij vond ze nu al heel mooi en zei dat ze alleen nog maar mooier zouden worden. Dat ik zeker 6 tot 12 maanden geduld moet hebben ivm strakke huid en spieren. Enigszins gerustgesteld. En soms moet je gewoon even terugkijken naar wat het was. I'm a happyK again ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mooi zeg!. Hoeveel cc heb jij gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Mandy85

Alles goed hier.. vandaag 7 weken PO. Ik ben professioneel salsadanseres. Van het weekend gedanst, niet te veel, maar ging goed. Vanaf morgen weer rustig aan beginnen met trainen. Merk wel dat ze na inspanning meer strak/gezwollen zijn..

Hoe is het met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.