Ga naar inhoud

HappyK : 29 augustus 2016 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hee meid,

Wat fijn dat je consult goed is gegaan en dat je super enthousiast bent geworden.

Bij Frans van Straten zit je in goede handen, ben zelf ook geopereerd door hem op 12 juli en heb 345 anatomische.

Gefeliciteerd ook met je datum nu kan je lekker aftellen!

Mocht je nieuwsgierig zijn kun je altijd even spieken in mijn foto-album.. helaas kan ik je niet helpen aan foto's met ronde prothese's maar wellicht is er iemand anders op het forum die het wel heeft!

Erg spannend! Heel veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey @Lotte90

Thanks voor je berichtje.. ik heb je foto's bekeken en wat zijn ze super mooi!!! 

Aftellen is nu echt begonnen.. kan bijna nergens anders meer aan denken.. ben heel benieuwd naar hoe ik me erna voel.. zie best op tegen de pijn en het niets kunnen doen.. hoe was dit bij jou?? 

@Desert-Rose thnx meid.. ik zag het indd en er ging volgens mij iets mis door die post nog een keer te plaatsen..

 

Xx keoma 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei HappyK:

Heey @Lotte90

Thanks voor je berichtje.. ik heb je foto's bekeken en wat zijn ze super mooi!!! 

Aftellen is nu echt begonnen.. kan bijna nergens anders meer aan denken.. ben heel benieuwd naar hoe ik me erna voel.. zie best op tegen de pijn en het niets kunnen doen.. hoe was dit bij jou?? 

@Desert-Rose thnx meid.. ik zag het indd en er ging volgens mij iets mis door die post nog een keer te plaatsen..

 

Xx keoma 

Aah dankjewel meid.

De pijn is bij iedereen verschillend de een stopt na 3 dagen met de medicatie en de ander maakt de medicatie af.

Als ik eerlijk na mij zelf kijk heb ik de eerste week heel veel pijn gehad vooral een drukkend en brandend gevoel.

Ook was ik heel erg afhankelijk en had ik daar ook moeite mee dat ik zelf niks kon. Het is dus belangrijk dat je de eerste week echt iemand in huis heb die voor je kan zorgen. 

Veel slapen en op tijd mijn medicatie innemen heeft voor mij erg goed geholpen. 

Ik had het een beetje onderschat tuurlijk weet je dat het niet niks is maar het viel voor mij best wel tegen.. ik wil je niet bang maken maar je moet wel beseffen dat het niet niks is en dat je echt hulp nodig gaat hebben. Na 2 weken voelde ik mijn eigen echt weer super.

Heb je al iemand geregeld? En de dagen door komen is vooral tv kijken, slapen en de grootste verslaving dit forum. 

Heel erg fijn om met andere te kunnen kletsen die hetzelfde mee maken of hebben mee gemaakt.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoort indd verschillende verhalen maar ik houd rekening met het ergste.. mijn man is de 1e week gelukkig vrij van zijn werk dus die blijft thuis om me te helpen en te verzorgen, dus dat is erg fijn!

Medicatie had ik ook al besloten gewoon in te nemen.. 

Heb nog eens naar je foto's gekeken, prachtig!! Vrijwel direct al erg mooi vind ik! Dit forum is zooo fijn! Om alles te lezen maar ook fotos te bekijken. Zo ben ik me er meer dan bewust van geworden dat de 1e dagen a weken de borsten echt niet altijd heel mooi al zijn.. als ik dat niet had gelezen en gezien denk ik dat ik een zenuwinzinking zal krijgen als ik ze de 1e dagen zou zien hahahah. 

Wat was jouw voorsituatie? En op wat voor cupmaat zit je nu ongeveer?

Xxx K

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meid lekker gaan aftellen nu. Ik ben dinsdag aan de beurt bij frans straten. Krijg 450 of 500cc high profile rond. Foto's van mijn voorsituatie staan in me topic. Ikzelf heb de Anna carefix besteld in maat l. Want die heeft een voorsluiting xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan idd beter rekening houden met het ergste dan kan het achteraf nog mee vallen.

Fijn dat je man thuis is de hulp kan je goed gebruiken.

Dankjewel voor je compliment, erg lief.

Haha klopt aan het begin is alles heel puntig en zijn ze heel ongelijk maar dat komt echt allemaal goed met de tijd..

Mijn voor sitiatie was een 70a en waar ik nu op zit weet ik niet heb een sportbh van 75c aan maar ze moeten nog verder zakken en dan 'ploppen' zoals ze hier noemen ben dinsdag alweer 5 weken gaat zo snel.. maar ik zou uitkomen op een mooie volle C.. maar met bh maten is het vaak groter omdat prothese's meestal 1 maat groter nodig hebben.

Hoe gaat het verder met jou? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ayaa bijnaaa!! Hoe voel je je?? Zenuwachtig? Ik wel al hihi.. droom er bijna elke nacht over:P ..

Wow nice.. ik wilde ook graag zoveel CC maar gaat helaas niet passen.. er is voor mij 375 en 400 besteld, ook rond. Mijn voorkeur gaat naar 400 dus hoop dat het past! Ben heeel benieuwd hoe je het gaat ervaren etc dinsdag.. heeeel veel succes en ben benieuwd naar je ervaringen! Xx

@Lotte90 oke.. ze lijken echt veel groter dan een C-cup. Ik moest een 75D sportbh aanschaffen dus ben benieuwd hoe die zit. Heb je al BH's aangeschaft of wacht je daar nog mee tot na de 6 weken?

Met mij gaat het goed. Ben echt aan het aftellen, nerveus en kan bijna niet meer wachten haha! Hoe is het met jou? De pijn al weg? En kan je het dagelijks leven alweer oppakken?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HappyK ben echt al ontzettend zenuwachtig dus mag van mij al zo ver zijn :P mijn voorkeur is ook echt de 500cc dus dat zal ik dinsdag nog wel ff tegen fransje zeggen haha maar 375 of 400 is ook mooi hoor! Mijn vriendin heeft 400 en is op een f cup uitgekomen maar die had al wel een c cup xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei HappyK:

@Ayaa bijnaaa!! Hoe voel je je?? Zenuwachtig? Ik wel al hihi.. droom er bijna elke nacht over:P ..

Wow nice.. ik wilde ook graag zoveel CC maar gaat helaas niet passen.. er is voor mij 375 en 400 besteld, ook rond. Mijn voorkeur gaat naar 400 dus hoop dat het past! Ben heeel benieuwd hoe je het gaat ervaren etc dinsdag.. heeeel veel succes en ben benieuwd naar je ervaringen! Xx

@Lotte90 oke.. ze lijken echt veel groter dan een C-cup. Ik moest een 75D sportbh aanschaffen dus ben benieuwd hoe die zit. Heb je al BH's aangeschaft of wacht je daar nog mee tot na de 6 weken?

Met mij gaat het goed. Ben echt aan het aftellen, nerveus en kan bijna niet meer wachten haha! Hoe is het met jou? De pijn al weg? En kan je het dagelijks leven alweer oppakken?

Xx

Hee chick!

Jaa ze lijken idd groter elke avond zit ik in mijn blote tetten een uurtje per dag mag ik ze loslaten haha dat is zo heerlijk.. ik wacht nog even met shoppen hoor dat je dat het beste na 3 maanden kan doen omdat ze ook nog gaan ploppen.. ga met 6 weken alleen een saaie witte en zwarte aanschaffen ben anders bang dat ik ze anders niet meer ga passen.

Na 2 weken was ik al helemaal zelfstandig heb ook helemaal geen pijn meer gehad moet alleen opletten dat ik niet teveel doe.

Spannend he.. heb je al een kalender waar je op af telt of een app.. het liefst ga je vandaag nog onder het mes dan morgen he haha xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahahah @Lotte90 kan me voorstellen!! Vind bhs nu al vervelend laat staan dag en nacht met zo'n sportbh.. lekker laten luchten ;)

Oow ja das wel een goeie indd wachten tot na 3 maanden. Denk dat ik sowieso een volledig nieuwe garderobe moet aanschaffen. Draag nu meestal XS maar denk dat ik mn bloesjes en jasjes niet meer dicht krijg straks!

@jaino goed om te horen! Wauw een F! Nice hoor.. heb je misschien wat fotos? 

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei HappyK:

Ooow meiden ik ben zo nerveus.. slaap er slecht van en moet nog 1.5 week!!! Hahahha iemand tips voor me om een beetje te relaxen???

Heey meid helemaal begrijpelijk hoor dat je nerveus ben! Mijn tip is als dat bij jou ook kan ga lekker veel werken! Bij mij waren de laatste dagen zo om omdat ik mezelf helemaal vol gepland had met werk :) ik ben gisteren geopereerd door Frans en heb alleen wat last van druk geen pijn gelukkig! Dus komt helemaal goed is bij mij 500cc rond in gegaan foto's en verslag staan in me topic xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei HappyK:

@Ayaa ik heb je verslag en foto's gezien.. ziet er echt super uit!! Hahah houd mezelf indd bezig en de dagen dat ik niet werk zijn volgepland hahah.. wat fijn dat je weinig pijn hebt zeg!! Hoe voel jeje vandaag? Liefs

Dat scheelt al een hoop he tis zo 29 augustus :P ik voel me nog steeds heel goed! Heb bijna geen pijn alleen spierpijn maar dat is goed vol te houden! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden...

Ik vroeg me af.. waarom worden er soms drains gebruikt? Ik word door Frans Straten geopereerd en volgens mij gebruikt hij geen drains?? 

Jaa ben rete zenuwachtig en de meeste horrorgedachten passeren de revue.

En heeft iemand nog tips qua voorbereidingen op de operatie?? Ik heb een week hulp in huis want mijn man heeft vrij genomen maar wat verder voor aanpassingen of dergelijke?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa mijn tijd is bekend!! 29-8 om 8.00 melden!!

Had er even een emotionele breakdown van.. alle spanning blijdschap en nervositeit kwam eruit!

Nu lig ik op de bank tieten foto's te bekijken.. krijg helaas zelf om de 1 of andere reden geen foto's geupload. Zal het binnekort eens via de laptop proberen.

Wil toch even mijn beginsituatie plaatsen

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De afgelopen week te kampen gehad met enorme pijn vanwege een ontsteking onder mijn verstandskies. Pijn was extreem doordat het op mn zenuwbaan drukte. Kies moet er ter zijner tijd uit, nu 6daagse antibiotica kuur waarvan ik nu op dag 3 zit en de pijn gelukkig al aanzienlijk minder is. Geen koorts gehad en overlegd met frans en mag gewoon geopereerd worden maandag!

Nog 3 nachtjessss ik kan niet wachten en heb er super veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen maandag was mijn dag.. om 8.00 melden en naar mijn eigen kamertje gebracht. Al met al nog best even moeten wachten. Werd iets voor 10u gehaald. Infuus werd aangelegd. Hele aardige verplegers en frans kwam nog even aftekenen. Besloten om rechts 400cc en links 375 te plaatsen omdat mn borsten toch qua folume wat verschillen.

Toen werd ik naar de OK gereden. Mocht op de operatietafel gaan liggen en de narcose etc werden ingespoten. Zuurstof masker op en heb lekker mn ogen dichtgedaan en mn laatste gedachte was: straks heb ik borsten.

Werd al heel snel wakker en voelde me direct goed. Vroeg of ik wat mocht drinken , had zo'n dorst haha maar dit moest nog even wachten. Voelde geen pijn en echt goed. Mocht kijekn en ze waren prachtig! Werden nog wat controles gedaan en toen werd mijn sportbh aangedaan en mocht ik terug naar mijn kamertje. Daar zaten mn man zus en moeder te wachten. Was helemaal bij en voelde me goed. 

Uiteindelijk tot half 6 gebeleven. Tanne kwam met een bloemetje langs en marissa kwam ook nog even kijken. Erg fijn en super lief! 

De autoreis was wat minder, moest van nijmegen terug naar den haag.

Eenmaal thuis op de bank patatje gegeten. Knapte ik erg van op. 

Nog een tijdje op de bank gelegen tot ik steken in mijn rechterborst kreeg. Ik lag niet meer lekker en ben toen in bed gaan liggen. Redelijk goed geslapen tot half 8 volgende morgen.

Gister overdag prima. Pijn goed vol te houden. Mijn moeder kwam om me te douchen en we deden mijn bh uit. Fjieuw toen ging ik opeens bijna van mn graatje. Snel 2 foto's gemaakt en bh weer aan. Er toen maar voor gekozen om me aan de wasbak te wassen. Kon maandag en dinsdag niet naar de wc voor de grote boodschap dus erge last van obstipatie. Gisteravond om 21.00 in bed gaan liggen en al snel.in slaap gevallen tot een uur of 01.45. 3.00 pijnstiller genomen en werd rond half 7 vanmorgen wakker van ernstige buikkrampen. Op de wc werd ik helemaal.misselijk van de pijn en kramp. Moest overgeven, maar alleen gal.

nu met buikkrampen elke keer naar de wc en beetje rillerig en niet lekker ervan.  Met de borsten gaat het goed. Pijn, maar vol te houden. Vooral druk erop en door het overgeven en op de wc zitten wat steken. Vandaag onder de deken op de bank. Ben er moe van. Herkent iemand de obstipatie en heeft iemand tips? Heb meer last van mn buik namelijk dan van mn boobs..

Liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi HappyK, 

 

Ik lees je laatste verslag en merk veel gelijkenissen. Ik ben ook maandag geopereerd, en na het douchen vandaag ook even een moment moeten gaan zitten omdat ik bijna flauwviel. Verder ook heel de dag last van obstipatie. Ik denk dat dat komt door weinig lopen in combinatie met veel medicatie? Het is in ieder geval erg vervelend. Ik heb geen tips ervoor dus, maar ik lees mee : ) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mmile

Hoe is het met jou? En de pijn en hoe voelen jouw borsten nu aan?

Ik denk inderdaad dat het een combi van bovengenoemde dingen is. Vooral het weinig bewegen.. Probeer veel gezond te eten. Goede vetten avocado zalm en heb het idee dat het begint te helpen.

Bij mij is de pijn 100% meegevallen. Heb vandaag wat steken aan de zijkanten van mijn borsten verder nog wat spierpijn. Ze staan wel onder erg veel spanning. Alsof ze uit mn vel knappen zeg maar hahah. Ook af en toe wat prikken hier en daar en jeuk!

Nou meid ik hoor graag hoe jouw ervaringen zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HappyK 

Mijn borsten voelen hard, maar ik merk dat de bovenkant al een beetje als 'borst' begint te voelen, heel erg fijn gevoel, haha!

De pijn viel de afgelopen dagen ook heel erg mee, waardoor ik het mezelf iets te druk heb gemaakt. Er kwam veel bezoek en heb misschien iets te weinig rust genomen. Daarom voelden ze vandaag wat meer gespannen aan. Ook kreeg ik een tubigrip aan tegen de zwelling. Omdat deze zo strak zit is de pijn denk ik iets erger. Ik haal hem er elke dag een kwartiertje af om even bij te komen, want vind dat ding echt verschrikkelijk! 

Slim van je om die goede vetten binnen te krijgen. Mijn dieet afgelopen week was niet optimaal, dus dat ga ik vanaf het weekend even aanpassen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.