Ga naar inhoud

Karma


Gast bobbiejaantje

Aanbevolen berichten

Gast bobbiejaantje

Zoals ik ook in mijn profiel heb staan; Ik ben gewoon bang voor KARMA; omdat ik in een gezond lichaam ga snijden, dat ik daarvoor gestraft word ofzo. Kijk ik mag niet klagen en

ben best tevreden met mijzelf alleen die moeder-tietjes zitten me gewoon dwars! Ik heb er hard voor gespaard en ben nu volgende week 21 juli eindelijk aan de beurt

Maar nu ben ik zooo chicken!!! Ik snap dat dit heel erg hocusspokus klinkt maar ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. heeft een van jullie ook deze vreemde gedachtes? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bobbiejaantje

Zoals ik ook in mijn profiel heb staan; Ik ben gewoon bang voor KARMA; omdat ik in een gezond lichaam ga snijden, dat ik daarvoor gestraft word ofzo. Kijk ik mag niet klagen en

ben best tevreden met mijzelf alleen die moeder-tietjes zitten me gewoon dwars! Ik heb er hard voor gespaard en ben nu volgende week 21 juli eindelijk aan de beurt

Maar nu ben ik zooo chicken!!! Ik snap dat dit heel erg hocusspokus klinkt maar ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. heeft een van jullie ook deze vreemde gedachtes? :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bobbiejaantje

Ik ben geen boeddhist hoor :rolleyes: .. Ik bedoel gewoon dat ik een goed gezond lichaam heb gekregen. En dat ik niet mag klagen over mijn gezondheid of uiterlijk. Maar dat ik nu in een gezond lichaam ga snijden voelt niet goed, alsof ik against nature ga en het daarom fout kan gaan... ach terwijl ik aan het typen ben weet ik dat ik uit mn nek aan het lullen ben.... maar het was gewoon een gedachte die ik wilde delen :D Ik ben ben gewoon bang voor de operatie en dan spookt er van alles door mn hoofd :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh zo,je gelooft dus in boeddhisme of hindoeïsme??

ja daar wee tik zelf niks van,maar vroeg het me toch eens af,wat je ermee bedoelde

zo slecht vind ik je borsten niet,ja er zit wat veel hang in mischien,idd echte moeder borsten,maar qua maat,ben je daar ook niet tevreden mee?of is het echt de hang die je stoort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou idd...

Flaporen laten mensen ook rechtzetten.. scheve tanden ook dmv een beugel, en luie ogen worden ook weer rechtgezet.

Dus kleine borsten laten helpen door er siliconen in te stoppen vind ik niks mis mee! Bijna iedereen laat wel een keer iets in zijn leven veranderen denk ik.

Denk dat karma ook meer iets is met je gedrag naar anderen. Als je iets goeds geeft, krijg je het vaak ook terug. Wees gewoon erg aardig tegen al het personeel in de kliniek :4:

Dont worry! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bobbiejaantje

hahaha ja ik zal heeeel aardig tegen ze zijn! hahaha nee hoor ik ben over het algemeen wel een aardige meid :125:

Volgens de dokter zullen ze minder gaan hangen door de prothesen onderaan mijn borst te plaatsen wat de rest dan moet gaan liften.

Hij kan helaas nog niet zeggen hoeveel cc maar ik heb aangegeven dat het er zo natuurlijk mogelijk uit moet komen te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bobbiejaantje

Vind ze ook flink aan de maat evengoedm, ja ze hangen inderdaad wel wat.

Ben je niet bang dat ze straks nog meer gaan hangen met een prothese erin?

Ja ik ben daar idd wel bang voor. Maar heb een beetje vertrouwen in de dok. Hij zegt dat ze juist een beetje zullen liften doordat hij de prothese onder aan de borst plaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.