Ga naar inhoud

vakantiedagen of ziektedagen


Bianc

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Ik had mijn BV op een dinsdagavond. Die dag nog gaan werken en de woensdagmorgen heb ik me ziek gemeld.

Ik kreeg een doktersbriefje van mijn huisarts. Na 8 dagen ben ik terug aan de slag gegaan en heb toen pas mijn baas ingelicht van de exacte reden (was toen toch al achter de rug hé) :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En Dombo hoe reageerde je baas???

Liefs Bianc

Hij reageerde positief. Hij vroeg of alles goed verlopen was maar had het toch liever op voorhand geweten.

Nu ja, veel tijd om het te vertellen had ik toch niet want ik wist de vrijdagnamiddag dat ik de dinsdagavond zou geopereerd worden.

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

bij mij is het ook 50/50.

Ik ben sraks 4 weken vrij, waarvan ik voor 50% in de ziektewet kan.

Ben erg blij dat ik het zo heb kunnen regelen. Werk in de kinderopvang, veel tillen dus. Ik moet dus haast wel minimaal 4 weken thuis blijven.

Heb het mijn leidinggevende gevraagd na mijn consult, maar dat had ik ook al in maart gehad haha en wordt pas 17 sept geopereerd.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag gebeld voor concult afspraken en heb een periode aangegeven waar ik kan en ze zeiden dat dat geen probleem was voor de PC aangezien het nog een maand of 6 duurt...

Dus heb ik ff de tijd om uit te zoeken of het me minimaal 4 weken verlof gaat kosten OF ziektewet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb je mooi geregeld A70, ik werk ook binnen de kinderopvang maar heb zelf 3 weken vakantie op moeten nemen en daarna nog eens 4 weken de helft van mn uren (omdat ik ook binnen een sportschool werk en 6 weken geen les mag geven). Maar ja tis voor een goed doel!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.