Ga naar inhoud

Linkse borst groter dan de rechtse


Cyntje

Aanbevolen berichten

Hoi dames, 

ik ben nu twee weken en twee dagen po en maak me best veel zorgen ben eergisteren bij de kliniek geweest zijn me hechtingen eruit gehaald hij zei dat alles goed was maar nu kwam ik er savonds achter dat bij me rechtse borst bij het litteken een bobbeltje zit niet echt groot ofzo maar toch me vriend zei dat het littekenweefsel is maar ik kan me hoofd er niet vanaf zetten hebben meer dames dit gehad ook is me linkse borst groter dan de rechtse ook daar maak ik me best zorgen om ben al zo stres kip :wacko:maar nu poeh! Zal er ook even foto's bij doen hoop dat ik me voorniks teveel  zorgen maak en meer dames hier last van hebben gehad. 

 

Veel liefst Cynthia :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid! Wauw je boobs zien er super mooi uit zeg.. gaat echt wel goed komen!! Bij mij was links ook een hele tijd groter ben nu 4 weken po en voor mn gevoel lijken ze nu meer gelijk!  Er gaat nog zo veel veranderen maak je niet druk :) 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis 

 

aa super dankjewel dat geeft me toch wel weer hoop dat dus goed gaat komen! :D:wub:  maak me al sinds ik geopereerd ben al zorgen dan weer dit dan weer dat haha hopen dat over paar weekjes al minder is! Xxxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie boobs!! Ennuh komt goed hoor.. je ene borst is gewoon wat meer gezakt dan de ander zoals ik het zie.. ik ben 8 weken po en ze zijn nog niet helemaal hetzelfde, links zit nog ietsiepietsie hoger :) 

Je littekens zien er ook goed uit..niks geks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Marietje:

Mooie boobs!! Ennuh komt goed hoor.. je ene borst is gewoon wat meer gezakt dan de ander zoals ik het zie.. ik ben 8 weken po en ze zijn nog niet helemaal hetzelfde, links zit nog ietsiepietsie hoger :) 

Je littekens zien er ook goed uit..niks geks!!

Hee Marietje.. 

 

Dankjewel xx ja ik vind best wel eng om te zien van me borsten haha maar als ik al de reacties lees ben ik toch al meer rustiger dan vanmiddag maakte me echt zorgen maar dat hoef dus niet! Bij me litteken voel ik soort bultje zelfs de kliniek gebeld zeiden ook al geen zorgen maken maar toch hahaha zal het dan litteken weefsel zijn net wat me vriend zegt? :blush: Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, June 29, 2016 om 22:03 zei Cyntje:

Hee Marietje.. 

 

Dankjewel xx ja ik vind best wel eng om te zien van me borsten haha maar als ik al de reacties lees ben ik toch al meer rustiger dan vanmiddag maakte me echt zorgen maar dat hoef dus niet! Bij me litteken voel ik soort bultje zelfs de kliniek gebeld zeiden ook al geen zorgen maken maar toch hahaha zal het dan litteken weefsel zijn net wat me vriend zegt? :blush: Xx 

Hey meis, lees je berichtje nu pas..maar inderdaad is waarschijnlijk gewoon littekenweefsel. Een litteken zit niet alleen aan de buitenkant, dus wat jij ziet. Maar voornamelijk aan de binnenkant. Het is toch best een snee die ze gemaakt hebben. Dus vanbinnen heb je ook flink wat littekenweefsel, de een wat meer dan de ander..of op een bepaalde plek wat meer als een ander. Niks om je druk over te maken. Je lichaam is bezig om alles weer op orde te maken en dat heeft nu eenmaal zijn tijd nodig.. word minder met de tijd... geduld is ook hier weer het toverwoord ;) 

Ben blij te lezen dat je wat geruster bent. Meid je boobs zien er geweldig uit, je litteken rustig en strak. Niks aan het handje. Het heeft gewoon zijn tijd nodig maar wij hebben gewoon geen geduld!! Wij willen gelijk perfecte borsten, liever gisteren dan vandaag!!! Helaas zo werkt het niet.. :angry: maar komt goed echt waar :53:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Marietje:

Hey meis, lees je berichtje nu pas..maar inderdaad is waarschijnlijk gewoon littekenweefsel. Een litteken zit niet alleen aan de buitenkant, dus wat jij ziet. Maar voornamelijk aan de binnenkant. Het is toch best een snee die ze gemaakt hebben. Dus vanbinnen heb je ook flink wat littekenweefsel, de een wat meer dan de ander..of op een bepaalde plek wat meer als een ander. Niks om je druk over te maken. Je lichaam is bezig om alles weer op orde te maken en dat heeft nu eenmaal zijn tijd nodig.. word minder met de tijd... geduld is ook hier weer het toverwoord ;) 

Ben blij te lezen dat je wat geruster bent. Meid je boobs zien er geweldig uit, je litteken rustig en strak. Niks aan het handje. Het heeft gewoon zijn tijd nodig maar wij hebben gewoon geen geduld!! Wij willen gelijk perfecte borsten, liever gisteren dan vandaag!!! Helaas zo werkt het niet.. :angry: maar komt goed echt waar :53:

Xx

Hee meis, ja dat klopt liever vandaag dat de borsten perfect zijn haha maar inderdaad werkt het zo niet ben blij met je berichtje want geef me toch wel goed gevoel.. Zag je foto op profiel jou boobs zijn veeeeeeeel mooier wauwieee! :wub: welke cup heb jij als ik vragen mag ik ben van B naar grote C gegaan wou graag D maar dat wouden ze niet doen omdat ik maar 49 weeg en heel slank ben dat het dan geen mooi gezicht ging worden maar jij bent volgens mijn ook slank? Wel erg gaaf hoor je boobies.. Dankjewel dat je me gerust gesteld heb nu genezen en de tijd geven als is het moeilijk haha 

xxxxx :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cyntje ah dank je wel voor het compliment :53: Ik ben wel slank (op mijn onderbuik na hihi) maar ben een stuk zwaarder hoor! Ik ben 1.67 en weeg op dit moment 72 kilo. Maar ben breed gebouwd zeg maar en ik heb altijd veel gesport. En mijn voorsituatie is ook anders geweest dan die van jou, ik had voordat ik afgevallen was een volle cup F dus ben altijd al grote borsten gewend en toen waren ze ineens heeeeel snel foetsie :( Ik zit nu (niet schrikken) op een 75I. Maar dat zijn 'kunstborsten' maten he! 

Ja ik weet er alles van meis het is een heel proces. Je voelt vanalles en je koppie moet ook nog even om. Iedereen die voor de eerste keer een bv ondergaat heeft wel last van onzekerheden. Ik ben nu bijna 9 weken po en voel nog weleens wat maar weet nu dat het erbij hoort. 

Ik wens je een voorspoedig herstel, je hebt een stel prachttieten waar je heel trots op mag zijn!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.