Ga naar inhoud

Beugel-bh: nooit meer?


Gast SunnyButterfly

Aanbevolen berichten

Gast SunnyButterfly

Beste mede-forummers,

Ik zit met een vraagje en hoop dat jullie het antwoord weten. :rolleyes:

Ik heb gehoord van iemand die al jaren een borstvergroting heeft, dat beugelbh's -voor altijd- uit den boze zijn!? Dit, omdat de littekentjes tegen de beugel aan drukken & de borstprothese zou kunnen verplaatsen en anders zou kunnen staan na het veelvuldig dragen van een bh met beugel. Zou dit dus betekenen dat ik altijd beugel-loze bh's zou moeten dragen en dus ook geen push-up's meer?

Wat is jullie kijk hierop en jullie ervaring?

Alvast bedankt!

SunnyButterfly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een stevige bh betekend juist met beugel..ik zou ook liever geen beugel meer dragen maar t staat gewoon ook mooier,voller dan.

De chirurg adviseerde mij zelfs push up te dragen als ik decolete wilde !!

maar absoluut niet nix dragen,das funest ,dan heb je binnen 1 jaar hangborsten zei hij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja mischien kan je beter dan toch iets nemen om je littekentjes te beschermen als je een beugelbh draagt,want iedereen draagt zulke,is haast niks anders meer te verkrijgen lijkt het wel,doe er een gaasje tussen,tussen je bh en je littekentje,dan heeft je littekentje minder druk.

maar je hebt ook zat bh,s zonder beugel hoor,ik droeg bij me dual plane ervaring ook niet graag beugelbh,s droeg gewoon zelf bh,s zonder beugel,en zat heerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

beugels geven gewoon veel steun en dat heb je na een borstvergroting vaak nodig (moon uitgesloten :153: ).

Dus het is juist belangrjk om goede bh's te gebruiken om zo lang mogelijk plezier van je bv te hebben.

Heel vroeger zeiden ze inderdaad wel dat beugels slecht zouden zijn, maar nu allang niet meer hoor..gelukkig maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha nee ik ben niet zo voor de beugel bh,s

doe ze wel aan hoor,maar wissel dus ook geregelt af met gewone beugelloze bh,s

ligt eraan wat ik aan heb qua kleding.

wel draag ik vaak bh topjes,zitten ideaal,geen naden die door je shirts prikken,en zit fijn,en ze zijn dan zo mooi rond,en het ondersteunt toch :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SunnyButterfly

Fijn deze reacties te lezen, ik schrok al namelijk bij de gedachte nooit meer beugelbh's te kunnen dragen! :unsure: Maar goed, gewoon voorzichtig mee omgaan en dan komt het goed!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, mss nog even dit...ik heb gisteren mn hechtingen eruit laten halen en ik moet dus, net als iedereen natuurlijk netjes mn sportbh de volle 6 weken uitdragen. Dit ga ik dus ook zeker doen. Maar ik trouw 4 augustus en dan ben ik 4 weken PO. Aan Dr.Visser van de WK in Genk heb ik gisteren gevraagd of ik dan toch voor één dag een andere bh mag aandoen. Mn jurk is een haltermodel en ik zal dus een halterbh aanmoeten. Nu, die bestaat alleen met een beugel.

Ik mocht dat van haar doen, maar ze raadde me dan aan om tss mn litteken (dat trouwens al goed erbij staat) en mn beugelbh een gaasje te steken. Dat verzacht dan een beetje. :rolleyes:

Dus hopelijk valt dat mee die dag.

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.