Ga naar inhoud

Ik ga eindelijk voor mijn wissel! Alle boobs boven de 500CC verzamelen aub!


Aanbevolen berichten

Hoi guys! (meiden dan) 

Ik ben terug van weggeweest!
Hoop dat de oude garde mijn nog kan herinneren. Even kort samengevat: 
IK had mijn borsten bij dr. Lichtenegger laten doen (Bergman kliniek) Waar ik alles behalve tevreden over was.
Second opinion bij Dr. Nio. Hij had ernaar gekeken en zei dat het allemaal in orde was, heel mooi natuurlijk resultaat maar dat hij het zelf anders had gedaan. 
Ik weet zijn advies niet meer, maar was iets in de richting van 600cc? en hij zei iets over huid wegsnijden om de tepel hoger te krijgen? 
Goed, Heb van de klacht uiteindelijk geen werk gemaakt en heb mijn obsessie voor borsten naast mij neergelegd. Does it ring a bell? :P 
Ik ben nu een paar jaar verder én een baby rijker. Mijn dochter is nu inmiddels bijna 1 jaar oud en mijn borsten hebben de borstvoeding-sessie's overleefd. 
Ik moet zeggen dat ze er niet echt lelijker op geworden zijn.. 

We zijn een paar jaar verder en in mijn hoofd heb ik de maandelijkse berekening gemaakt dat ik het geld er inmiddels uit heb gehaald. :P Het wordt dus tijd voor mijn wissel! :D

Ik durf nu eindelijk ook gewoon eerlijk te zijn over wat ik wil. Dat wat ik voorheen blijkbaar niet durfde. 

Mijn huidige situatie: Ik ben 1.68 en weeg nu 58 ehmmm ohja, sindskort 60 kilo :P Ik heb ver uit elkaar staande met lichte hang in de borsten (door dual plane lijkt het alleen maar alsof ze onder mijn oksels zitten)
waar de volume voornamelijk aan de onderkant zit. Oogt heel natuurlijk. Ik zit nu op een 75E 
Mijn situatie voor de BV: Lege zakjes cup c (voor de nieuwsgierige zie mijn privé album) 

Mijn wens:  Waarschijnlijke het onmogelijke. We gaan voor grote ronde tetten die op de een of andere manier hoger geplaatst moeten worden, dichter tegen elkaar moeten komen te staan, met het liefst veel volume aan de bovenkant (zie voorbeeldfoto)
Zonder BH zo perfect dat je weet dat ze nep zijn. 


Nu: Ben ik het he-le-maal zat en ben ik drastisch op zoek naar een chirurg die weet hoe ik het gewenste resultaat kan bereiken met mijn geschiedenis. 
Dr. Nio staat al in mijn top drie! 

Mochten er hier dames zijn met suggesties en foto's met soortgelijk resultaat, laat je aub horen. Ik ben reuze benieuwd! 

Liefs, 

Tas 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis:48: ik kende je nog niet, maar dan kom ik me even voorstellen.

ik ben mamalisa (lisa dus) 28 jaar, 1 dochter van 5 jaar. Ik heb net afgelopen vrijdag mijn wissel gehad van 275cc naar 600cc ronde protheses van eurosillicone, door dr Nio dual plane geplaatst. Ik ben nog geen 160cm en woog ten tijde van de operatie 44,5kg. Ik zal je toevoegen aan mijn prive album, maar let wel, ze zijn pas 4 dagen oud dus heel mooi zijn ze nog niet :P 

mag ik ook bij jou kijken? Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mamalisa!
Aangenaam kennis te maken! :D
Gefeliciteerd met je twins! Hoe voel je je en ben je happy? Vast wel! 

Tuurlijk mag je kijken. Ik snap alleen dat nieuwe volg systeem niet zo? 
Ik doe in ieder geval een poging haha! 



 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei 75C:

Hoi mamalisa!
Aangenaam kennis te maken! :D
Gefeliciteerd met je twins! Hoe voel je je en ben je happy? Vast wel! 

Tuurlijk mag je kijken. Ik snap alleen dat nieuwe volg systeem niet zo? 
Ik doe in ieder geval een poging haha! 



 

Ja ben wel redelijk happy, moet even kijken hoe ze eruit kmen na 3 maanden, maar ik denk dat het wel een tikkie groter had gemogen haha. Ik hou van lekker groot!

en als je een album hebt en die staat op prive dan ga je naar dat album toe, klik je op album bewerken, dan vervolgens kun je in het vakje 'Leden met toegang' de naam van het forumlid invullen die jij toegang wil verschaffen. Voorheen moest je geloof ik iemand volgen en dan kon je in het album kijken maar dat is niet meer zo, jij moet zelf leden toegang verschaffen door ze handmatig in je album toe te voegen. 

Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @75C welkom terug dan maar!

Ik ken je nog niet van eerder maar ik ben 33 jaar en heb één dochter van 3 en een lieve vriend :)

voor mijn 34 verjaardag geef ik mezelf een tweede bv cadeau :P

Ik heb acht jaar geleden 245 anatomisch achter de spier gekregen. Nu wil ik een stuk groter. 

Ik krijg bij nio 500cc hp maar twijfel nog wel iets over het aantal cc. Doet vlees mij 99 %

Ik denk dat jij heel goed weet wat je wil en ik zou naar twee of drie pc's op consult gaan waaronder nio.

En dan kijken waar je het beste gevoel bij hebt.

Veel succes met oriënteren!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben van de nieuwe garde, 3 mei dit jaar 700cc uhp laten plaatsen. In mijn fotoalbums kun je ze zien :1bouncingboobs: 

Mijn voorsituatie was een slappe e cup, had ooit een flinke volle 75F maar die is door veel en in korte tijd afvallen met de noorderzon vertrokken. Zit op dit moment op 75I.

Leuk en spannend dat je voor echt GROOT gaat! Ik hou ervan. 

Heel veel succes met je zoek en inspiratie tocht

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites


Marietje, 

Bedankt voor je bericht. 
Geweldig! 700cc Ultra high profile! 
Ik hoop ook dat ik zoveel mogelijk info kan verzamelen en wat beter het consult in stap.

Mijn eerste BV ging ik er zo vanuit dat de PC mij wel begreep en had er toen de ballen verstand van.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei 75C:


Marietje, 

Bedankt voor je bericht. 
Geweldig! 700cc Ultra high profile! 
Ik hoop ook dat ik zoveel mogelijk info kan verzamelen en wat beter het consult in stap.

Mijn eerste BV ging ik er zo vanuit dat de PC mij wel begreep en had er toen de ballen verstand van.


 

Dank je, ja zo ben ik er ook ingegaan hoor, jammer genoeg ben ik pas na mijn bv wijzer geworden van soorten protheses, verschillende pc's e.d. 

Nu krijg je je tweede kans :) als ik ooit weer voor een tweede kans ga weet ik het al wel ;) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze nog niet, maar word volgende maand geopereerd door dr Nio en krijg 600cc UHP(al overweeg ik misschien voor 650 te gaan.. keuzes keuzes) . Zit nu op 75C/D en ben 1.68 lang en 63 kilo (hoop 60 te wegen op moment van operatie). Op het moment dat ik ze heb mag je wel bij mij komen kijken hihi :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom terug! ;)

20 juli krijg ik 600cc van Dr. Nio! Ik ben 175cm lang, weeg 63kg en heb op het moment een kleine 75B. Van mij mag je ook meekijken als ik ze heb :rolleyes: 

Ben benieuwd waar je uiteindelijk voor zal kiezen! Probeer inderdaad zo goed mogelijk uit te leggen wat je wil door middel van foto's etc., denk dat je dan het meest gewenste resultaat zult krijgen ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Melonas:

Ik heb ze nog niet, maar word volgende maand geopereerd door dr Nio en krijg 600cc UHP(al overweeg ik misschien voor 650 te gaan.. keuzes keuzes) . Zit nu op 75C/D en ben 1.68 lang en 63 kilo (hoop 60 te wegen op moment van operatie). Op het moment dat ik ze heb mag je wel bij mij komen kijken hihi :D

Als het enkel de 50 cc verschil is, zou ik honderd procent zeker weten voor 650 gaan. :D 
Ik ben heel erg benieuwd naar je boobies. Ik ga je volgen! Of, volg ik je al? ff kijken hoor. haha 

Ik zie het! ik volg je al. :) Krijg je ze voor de spier of dual plane? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei 75C:

Als het enkel de 50 cc verschil is, zou ik honderd procent zeker weten voor 650 gaan. :D 
Ik ben heel erg benieuwd naar je boobies. Ik ga je volgen! Of, volg ik je al? ff kijken hoor. haha 

Ik zie het! ik volg je al. :) Krijg je ze voor de spier of dual plane? 

Ja moet ook ff overleggen met Nio want ik  ben aan het afvallen sinds het consult. Ik krijg ze dual plane, ben ik stiekem wel beetje huiverig voor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi 75C. 

Zit zelf nog niet zo lang hier op het forum. Ik krijg over een maandje ook boobs boven de 500 cc :43:We gaan voor 650/700 cc van dr tits van velthuis. Dual plane. Mijn voorsituatie is een b theezakje. Als ik het forum eerder had ontdekt was ik denk ik naar dr Nio gegaan omdat hij mooie grote borsten kan maken. Maar heb over mijn pc ook zeker een heel goed gevoel.

Je hebt mooie voorbeeldfotos van grote boobies. Is een goed idee om deze mee te nemen dan weet de pc wat je in gedachte hebt.

Veel plezier met info inwinnen hier .

Groetjes Zinin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.