Ga naar inhoud

Spannend!! Maar nog 1 vraag!


Ashleyfit

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Morgen ga ik 4 weken naar Spanje (heerlijk!!) En kom 22 juli terug, en 25 juli mn boobiessss

 

Maar ik zoek me suf voor een 80G beha met voorsluiting het liefst. Nio raadde me Triumph Tri Action te bestellen maar die maat hebben ze niet met voorsluiting, ik bestel er trouwens wel 80F! Waar vind ik een stevige sportbeha in maat 80G met voor rits sluiting?

 

Liefss xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Summer2:

Ik heb de carefix anna, zit zo lekker!! Die gaat tot maat xxl. Er zit een maattabel bij. Na 1 week voelde ik hem niet eens meer zitten. Fijne voorsluiting met rits. is echt een super bh. Op 'online care' hebben ze die. 

Welke versie heb je genomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook een ander model gekocht dan de thriumph, toen ik deze op een laatste voor consult meenam zei nio dat ik echt die thriumph moest halen omdat hij daar mee werkt. Dus alsnog die thriump aangeschaft zoals hij bij de intake al zei haha. Eerste weken alleen thriump gedragen maar na ca 3weken ook de anita heavy support welke ze net even beter op zn plek hield. Zou het voor de zekerheid nog even navragen bij nio voordat je voor niets die BH aanschaft. Ik pas de Anita nu gelukkig nog wel met sporten dus komt wel weer van pas in mijn geval. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op t forum lees je dat voorsluiting handig is omdat je niet goed bij de haakjes op je rug kunt...

Dat de thriump geen voorsluiting heeft heb ik geen last van gehad. Gewoon haakjes aan de voorkant sluiten en BH omdraaien naar achter en dan aandoen.

En vriendlief gewoon gevraagd om m los te doen als t nodig was :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De triumph tri-action workout moet je hebben.. Deze heeft idd geen voorsluiting, maar daar heb ik bijvoorbeeld ook geen last van gehad..
Ik zou, als nio deze adviseert, deze ook aanschaffen..  :) Hij is niet zo een voorstander van andere bh's.. tenzij het de hema heavy sport unpadded is. Maar geen idee of die in die maat te verkrijgen is

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.