Jump to content

Schiettecatte boobs hier!!

Summer2

Recommended Posts

Posted

Omdat er meerdere topics zijn over artsen, was ik heel erg benieuwd wie er allemaal is geopereerd door Schiettecatte (of nog wacht op haar boobies). Ik lees niet zo heel veel over hem namelijk. 

Wie o wie???? :D 

Ikzelf heb 300cc rond dual plane gekregen van hem! 

Posted

Fijn ik zat hier ook al op te wachten een schiettecate topic :D

ik word 3 augustus geholpen door schiettecate

en ben zelf ook benieuwd naar de ervaring van andere 

Posted

Als je zijn naam intikt bij vergrootglas en dan afbeelding krijg je er best wel wat

Posted
14 minuten geleden zei BBA:

Als je zijn naam intikt bij vergrootglas en dan afbeelding krijg je er best wel wat

Het is leuk en fijn om alle dames bij elkaar te hebben. Kijken hoeveel we er hebben op het forum :) ik ben al geopereerd namelijk 

Posted

Hai!

Hier nog 1 in afwachting van Schiettecatte boobs in Amstelveen ;-)

Sta gepland op 2 augustus ! advies van hem is MP+ 400 cc coh2 dual plane rond

Posted

Ik ben ook al geopereerd bij Schiettecatte in maart moderate plus 400 cc ben er heel tevreden mee! 

• 2 weeks later...
Posted

12 juli de grote dag dat schiettecatte mijn vlakke voorgevel gaat voorzien van vrouwelijkheid hihi. Ik kan niet wachten, maar door de zenuwen heb ik soms een twijfel. Maar dit is niet heel gek. -_-

• 2 weeks later...
Guest AlisonDW
Posted

Ik ga morgen op eerste consultatie. ^^, ik hoop in augustus geopereerd te worden. Perfecte verjaardagscadeau :D 

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.