Ga naar inhoud

Muis91 : 12 juli 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

8 minuten geleden zei Vrouwtjelief:

Ontzettend spannend. Ik heb m'n afspraak al een paar maanden staan.. Kan je vertellen t is een hele rollercoaster aan emoties en twijfels geweest. Elke dag had ik een ander onderwerp om over te twijfelen. Nu ik een laatste consult heb gehad kan ik genieten en gewoon aftellen. De twijfel zal daarna wel weer komen, ben ik bang... Hihi

@Mamalisa kan er prachtige verhalen over vertellen..

Waarover?:huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 161
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Mamalisa:

Ja erg he die onzekerheden. Heb ik ook gehad. En met ons verder iedereen op dit forum :P helaas hoort dat erbij, en dat word niet minder hoor, word alleen maar erger, zeker als je lang moet wachten voordat je geopereerd word en dan na je operatie begint deel 2 van alle twijfels. Want je hebt zo'n bv nog nooit meegemaakt, dus hoort dit wel, gaat dit wel goed, moeten ze niet al zachter zijn. Meid het is 1 grote gekte hoor zo'n borstvergroting haha je hebt er geen idee van voordat je eraan begint. En das maar goed ook eigenlijk. Maar stiekem ook wel leuk allemaal natuurlijk! Tussen alle zenuwen door voel je ook wel vlindertjes, zeker als je hier weer mooie foto's voorbij ziet komen, en dat is dan wel weer erg leuk! 

Ja niet gedacht ik daar zo een last van zou krijgen.. Ik dacht echt zeker van m'n zaak te zijn

maar dat blijkt als het zover is dus helemaal niet het geval haha

 

na de operatie geloof ik ook maar al te goed ben heel blij ik op dit forum terecht ben gekomen er zijn heel veel dingen die ik te weten ben gekomen door het forum wat hopelijk de onzekerheden enigszins zal verminderen  straks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vrouwtjelief:

Hihi je deed t hierboven al.. Die emotionele rollercoaster hahaha:4:

Haha inderdaad ik heb het een beetje onderschat denk ik van ach dit doe ik wel ff 1,2,3 huppakee

ik wil grote borsten en verder vind ik het wel best haha

totaal niet het geval als de stap eenmaal is gezet 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei lissie:

Ja niet gedacht ik daar zo een last van zou krijgen.. Ik dacht echt zeker van m'n zaak te zijn

maar dat blijkt als het zover is dus helemaal niet het geval haha

 

na de operatie geloof ik ook maar al te goed ben heel blij ik op dit forum terecht ben gekomen er zijn heel veel dingen die ik te weten ben gekomen door het forum wat hopelijk de onzekerheden enigszins zal verminderen  straks 

Ik was ook zoooo zeker van mijn zaak. Want ik had al een keer een bv gehad (ga nu voor een wissel) en ik zou tenslotte naar Nio gaan, de grote favoriet hier, en ik kreeg geen keuze over het aantal cc, 600 was het maximale, punt. Nou wat valt er dan nog te twijfelen? Genoeg! Echt, als je een bv gaat laten doen vind je wel iets om over te twijfel ook al is er helemaal niks haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Vrouwtjelief:

@Muis91 ik denk dat een maatje groter je ook heel mooi staat..:44: (zeg ik heel eerlijk)

ben benieuwd waar je met schiettekatte op uit komt.

X

@Vrouwtjelief groter zal mij vast ook wel mooi staan maar met mijn leven moet het ook praktisch blijven. Hihi.  Ik zal er de 28e nog even kritisch naar kijken als ik bij schiettecatte ben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis,

Ik heb even je titel aangepast en je topic vast verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder al je updates, eventuele vragen en na je operatie ook je verslag neer zetten,zodat je alles netjes in 1 topic bij elkaar hebt staan.

Nu lekker aftellen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo! Afspraak met pc gehad. Alles is opgemeten en ik krijg links 350cc en rechts 325 om de twee gelijk te maken :) van de week nog even een mrsa test doen bij de dokter omdat ik met dieren werk. Als alles goed is dan is het 12 juli eindelijk zo ver! Haleloeja wat komt het nu dicht bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei boobli:

@Muis91

Spannend! De maat op je foto past naar mijn idee echt perfect bij je figuur.

Ik wens je alvast heel veel succes, de dag na jou mag ik eindelijk onder het mes!

Jaa :) ik kan niet wachten!

Voor jou ook spannend! Wat gaat het worden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Whoop whoop.

Overmorgen is de grote dag eindelijk daar. Van de week heb ik even foto's gemaakt van mijn huidige en nog natuurlijke ik. Ook ideaal voor als ik er straks even door heen zit, dan kan ik zien waarvoor ik het allemaal doe. 

Ik ben ontzettend zenuwachtig en hoop zooo dat mijn herstel goed verloopt maar ik zal vast niet de enige zijn haha.

Hoe zijn jullie door de eerste (pijnlijke) nachten gekomen? Ik heb een elektrisch verstelbaar bed en ik denk dat het prettig zal zijn dat ik iets rechter op slaap. Iemand ervaring?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Muis91 heel veel succes!!!! Ik ben 5 juli door Schiettecatte geopereerd. Je bed een stukje omhoog zetten is zeker aan te raden! De eerste dagen is gaan liggen en omhoog komen pijnlijk. Plat liggen ging bij mij na een tijdje ook pijn doen. Maar de nachten gingen eigenlijk al gelijk best goed! Ondanks dat ik plat lag en geen rugslaper ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DaisyDaisy thnx voor je berichtje!  Hoe gaat jou herstel tot nu toe ? :) 

Gelukkig ben ik het gewent om op mn rug te slapen. Mijn kat ligt altijd op mijn borstkas.. dat zal nu wel raar voor dr worden dat ze even een tijd niet bij mij op de kamer mag komen en sowieso niet op mijn borstkas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Muis91 het herstel verloopt goed! Ik heb me de eerste dagen wel een beetje verkeken op het herstelproces. Ik was thuis en deed niet veel. Daardoor had ik weinig pijn, vooral last van een stijve rug. Ik riep heel hard het gaat super goed en ik ben zo weer up and running. Afgelopen dagen ben ik een paar keer weg geweest (met mijn vriend boodschappen doen, naar de ikea, naar vrienden, buiten de deur lunchen..), ondanks dat ik niks heb gedragen had ik de avonden ontzettend veel pijn. Ze gloeiden en stonden zo op spanning! Ik kon alleen nog maar voetje voor voetje heel voorzichtig lopen anders was het al te veel.. Dus nu toch maar even een stapje terug. Rustig aan doen en het iets meer tijd gunnen!

De meeste pijn kwam bij mij trouwens door de tape. Ik weet niet of Schiettecatte dat altijd doet maar bij mij in ieder geval wel. Daardoor zaten ze echt bijna in mijn nek en dat drukte zo erg! De tape mocht er na twee dagen af en dat was echt een opluchting. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Muis91 Slim!! Nogmaals heel veel succes!

@Toetje1993 250 en 275 cc, ik had een klein borstverschil. De rechtse plooi was ongeveer een halve centimeter lager dan links. Als het goed is nu niet meer. Maar er zitten nog pleisters op dus ik heb nog geen idee haha. Ik heb een paar foto's gemaakt maar nog niet online staan. Ga ik er binnenkort opzetten (even uitzoeken hoe het werkt ;)). En jij? Al aan de beurt geweest? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.