liz Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Ben heel benieuwd wanneer dit weer mag?snap dat we 6 weken aan onze sportbh vastzitten,maar ben benieuwd wanneer jullie dit zijn gaan doen?ben nu namelijk al een aantal keer met dit mooie weer naar een zwembad of naar het strand geweest, en braaf tot mijn middel in het water geweest.Neem aan dat je niet in de 1ste 6 weken evenn wat baantjes moet trekken,maar gewoon ff helemaal afkoelenliefs liz Link to comment Share on other sites More sharing options...
buffeltje Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Ik zit hier al regelmatig in het zwembad hoor, lekker spelen met de kinderen, wel nog niet zwemmen. Mijn draadjes waren er heel snel uit en littekentjes zijn afgeplakt, ga gewoon helemaal kopje onder hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liz Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 Mijn pleisters zijn er inmiddels af en de knoopjes zijn geknipt, zou het dan ook al in de zee kunnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 zodra je hechtingen eruit zijn,kan je naar zee/zwembad enzo,maar niet zelf zwemmen met je armen he,dus beetje poedelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
lesilla Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Ik mocht bij het uitdoen van mijn hechtingen in de douche maar nog niet in bad? Dus in een zwembad zitten ook niet Raar toch he hahah Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suzan031 Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 In bad doe ik ook nog niet maar lekker even afkoelen in de zee heb ik al wel gedaan hoor met 3,5 week.. Wond goed dicht dan kan het best even Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 lesilla,ik heb het vaker gehoord en gelezen,dat je nog niet meteen in een bad mag,is dit niet wegens het badcreme dat je er nog niet inmag? waarom dat verschilt van arts dat advies,is me soms toch een raadsel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts