Ga naar inhoud

Iemand ervaring met dr Hawinkels?


Jolientje

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en heb een vraag aan jullie. Ik ben op consult geweest bij aesthetic beauty clinic in Veldhoven. Ik ging voor een borstvergroting (heb nu een 70b). Maar de dokter vertelde mij dat een borstvergroting niet mogelijk was maar dat ik eerst een borstlift operatie moest ondergaan omdat mijn borsten niet gelijk zijn. Maar dan zou ik pas na 8 maanden een borstvergroting kunnen ondergaan. Nu lees ik hier regelmatig dat het ook gewoon tegelijk in een operatie gedaan kan worden. Nu is mijn vraag hoe is dat bij jullie gegaan en wat kunnen jullie mij aanraden? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah de eerste vraag die in mij op kwam is de vraag van best_boobie. Deze PC geeft dit vaak aan omdat hij alleen " makkelijke"  borsten doet. Op deze manier jaagt hij mensen weg.

Mijn advies: zoek een PC die je wel netjes behandeld en je van goed advies voorziet. Want een hele grote kans dat als je naar een andere PC gaat je helemaal geen lift nodig hebt.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Bruisend:

Ah de eerste vraag die in mij op kwam is de vraag van best_boobie. Deze PC geeft dit vaak aan omdat hij alleen " makkelijke"  borsten doet. Op deze manier jaagt hij mensen weg.

Mijn advies: zoek een PC die je wel netjes behandeld en je van goed advies voorziet. Want een hele grote kans dat als je naar een andere PC gaat je helemaal geen lift nodig hebt.

 

Succes!

Om deze reden dus idd, dankje Bruisend :)

Het is altijd verstandig Jolientje, om een andere arts te spreken nog.
Meiden die een beetje hang in hun borsten hebben (geen idee of dat bij jou zo is, maar afgaande op het oordeel van Schiettecatte van de lift) kunnen vaak zonder lift uit als ze de juiste pc treffen. Moet het wel binnen het beeld passen wat je voor ogen hebt natuurlijk.

Ik weet niet hoe Koeijers omgaat met wat hang in borsten, maar lees eens hier op het forum wat verder en je zult zien dat er ook pc's zijn, die wel hele mooie borsten kunnen maken, ook al bestaat er al wat hang.
Je krijgt dan natuurlijk geen pronte borsten zoals bij een lift, maar het ligt er dus maar net aan wat je wilt :)

Oh en er zijn maar weinig pc's die niet een lift en bv samen doen. Dus ik zou zelf even verder zoeken :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor jullie reacties! Hij raadde me een lift aan omdat mijn borsten wat verschillend zijn en de ene tepel wat lager zit als de andere.. Zal eens kijken of ik bij hem ook nog op controle kan. Waar zijn jullie nog geweest en wat kunnen jullie aanraden? Ik ben zelf ook aan het zoeken naar een kliniek in België maar heb nog niet de juiste gevonden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In belgie zit dr plovier! Die staat hier goed aangeschreven. Wie hier met stip op 1 staat is dr Nio. Die werkt bij de parkkliniek in rotterdam en in het slaz. Die doet ook vaak bv zonder lift waar anderen wel een lift aanraden.

je kunt rechtsbovenin de zoekbalk gebruiken. Je kunt daar Plovier intikken bijv. En als je dr Nio wil zoeken moet je OLVG of SLAZ invoeren. nio pakt ie niet omdat de zoekbalk minimaal 4 leestekens nodig heeft. Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Hawinkels is idd bekend op dit forum, tenminste, ik heb in het verleden recensies van hem gelezen.
Als je rechtsboven zijn naam in de zoekbalk in tikt, dan zie je wat er over hem bekend is :)

Veel succes morgen met je consult!! en leuk als je vertelt hoe het gegaan is :) (mag liefst gewoon in dit topic , wij kunnen titel en categorie aanpassen)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.