Ga naar inhoud

bijn een maand po en nog steeds brandende borsten als ik uit bed kom??


Gast wendy80

Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

even een korte update,

donderdag alweer 4 weken po,wat gaat de tijd snel!nog ruim 2 weken en dan weg met die sportbh

:rolleyes:

het gaat heel goed.de pijn is zo goed als weg,op wat steken na.vooral als ik mijn ziekenhuis bh inruil tegen mijn mediumsportbh van hema dan voel ik het wel in de loop van de dag,maar als ik dat witte omageval weer aandoe is het gelijk over.

ik zie ook dat mijn borsten steeds meer gelijk worden.de ene is nog wat groter,maar slinkt met de week.

auto rijden gaat me alweer goed af.ik doe al redelijk wat dingen in het huishouden zelf.

het vervelendste is wel dat als ik me snachts omdraai,mijn borsten zo branden,ook als ik uit bed wil smorgens,brand het nog steeds.het is niet meer zon drama als wat het was,dat mn man mij uit bed moest helpen,maar nog wel vrij hinderlijk.is het normaal dat dit gevoel er na 4 weken nog steeds is?

heeft iemand hier ook last van (gehad)?en hoe lang kan dit nog duren?

hoop wat van iemand te horen,

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik ook en vroeg het aan de pc, het zijn je spieren volgens hem. Soms voel ik het 's nachts ook nog, als ik van zij naar rug draai ofzo. Maar eens ik op ben trekt het héél snel weg en vergeet ik alweer dat ik het voelde toen ik lag. Geduld hebben, spieren en pezen hebben tijd nodig om te genezen. Doordat we ze onder de spier hebben is alles uitgerokken zeg maar, komt wel goed.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan maanden duren,echt waar,niet leuk te lezen,maar is een feit.

je spieren zijn rare dingen hoor,kan je lang last van hebben met een beetje pech,ik had het zelfs met me dual plane,dat ik nog erg veel (spier)pijn had op 5mnd po :unsure::angry:

echt waar?na 5 mnd? :84:

ik had die verevelende steken vorige week,maar nu ik mijn sportbh weer ingerolen heb voor mijn sexy ziekenhuisbh :124: is dat weer weg.

ik word regelmatig wakker als ik van mijn zij naar mijn rug draai van die branderige pijn aan de randen van de protheses,ook bovenop mijn borsten brand het dan.

ik weet wel zeker dat ik nooit geen dual plane of onder de spier of wat ik dan ook heb,nooit meer doe.wat een ellende zeg.ik vind dit herstel zo lang duren.al 4 weken elke dag,24 uur ben ik met mijn borsten bezig,elke beweging die je doet herinnerd je aan je operatie.overdag geen pijn,maar wel een onwennig gevoel in je borstspier,dat je toch die bewegingen wil vermijden.

ik ga zo eens kijken of er ergens wat vitamines of zo zijn die het spierherstel bevorden,

:116: wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zeggen dat die vitamine c (bruis)tabletten goed werken voor je weerstand en dus je herstellend vermogen. Ik ben nu 7,5 week PO en heb ook vrij lang last gehad met de ochtenden maar ik kan me niet meer precies herinneren wanneer dat precies weg was.. Ik denk rondom 5 weken. Smeer je ze ook in met bijvoorbeeld bio oil? Doe ik wel en heb toch wel het idee dat dit me :1boobs: wat soepeler maakt waardoor die stijfheid ook weer minder is. Je denkt nu misschien nog oh my god het word nooit meer normaal, maar na die 6 weken zul je echt merken dat je bijna de oude weer bent :rolleyes: . Ook het vreemde gevoel als je je borstspieren aanspant gaat weg, ik heb daar nu praktisch geen last meer van (al durf ik nog niet arm/borstspier-oefeningen te doen maar dat zit gewoon tussen mn oren denk ik).

Ik heb ze dual plane en het is mij niet tegengevallen, maar dat komt denk ik puur omdat ik mezelf voorbereidde op heel veel pijn de eerste week vooral, nou en dat had ik ook echt wel. Ik zal een bv ook niet aanraden tenzij mensen het echt echt echt echt echt zekerweten zoals ik. Het is toch echt een zware ingreep ben ik van mening, maaaar achteraf is het ALLE pijnen waard! :127:

Alles goed vast en zeker goed! Gedulddddddd :ph34r:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zure appel om doorheen te bijten nu , ik kan ervan meespreken ... heb ook dual plane gehad met een zwaar en lang herstel erachteraan . Ook ik had regelmatig een dip en dacht dikwijls 'waarom heb ik me dit toch weer op de hals gehaald' . Zoals je zegt 24u , 7op7 wordt je ermee geconfonteerd .

Ik kon pas na 10 weken een beugelbh verdragen en die steken , branderig gevoel enz. zijn er idd na maanden nog al verminderen die wel en worden ze minder frequent en pijnlijk met de tijd .

Op mijn zij slapen in bed , ik denk toch ook een 6-tal weken en dan niet de hele nacht .

Dat branderig gevoel is idd je spier die moet genezen en die moet terug wennen aan die dagelijkse bewegingen waar nu dan nog eens 'extra gewicht' bijkomt .

Heb 't ook vaak verwenst maar nu zou ik toch iedereen dual plane aanraden aangezien de voordelen die deze plaatsing heeft .

Al te vaak lees je hier verhalen van hoe prachtig en pijnloos het allemaal is en als het dan net bij jou zo'n omgekeerde wereld is vraag je je af of 't wel allemaal goed komt > ja dus , het duurt spijtig genoeg alleen wat langer . Een bv wordt flink onderschat , het is toch een hele operatie .

Dus , nog even doorbijten , binnekort mag die 'lelijke' bh toch al uit , klamp je daar aan vast .

Zorg af en toe voor een opkikkertje voor jezelf .

Koop eens een leuke top in de solden (ook al heb je'r geen zin in) , lees een goed boek , doe een wandeling , geniet eens van een etentje of een goed gesprek met een vriendin .

Of smijt het gewoon op 't borstenforum , dan zorgen wij wel voor een nieuwe boost ! :38:

Toitoi !

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik je als tip nog kan meegeven(niet te gebruiken als je aan lijnen bent)

is drink elke dag een shakebeker mammoth 2500

is een poeder,kan je als een shake maken op water en of melk basis,kost wel wat,en dat is voor spierherstel,je kan ook erg veel eiwitrijke produkten tot je nemen(eiwit hersteld ook spierafbouw)en je kan zelf eiwitshake,s maken en die nemen,doet wonderen,kan je kopen,als je er echt meer over wilt weten,pb me dan,dan geef ik je een link enzo erover mee :6:

ik had precies hetzelfde hoor wat je beschrijft,bij elke beweging(inspannen of niet)werd je herinderd aan die operatie,en na een paar weken breekt dat op ja,snap ik en herken ik wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat frustrerend om te lezen :(. Ik word elke keer na een uur of 2 a 3 wakker en dan schieten de pijnen ook door mijn borsten. Ik hoop elke nacht dat ik weer eens ga doorslapen en de pijn maar 1 x voel, maar helaas :(.

Ga vandaag maar eens naar de drogist om te kijken wat voor rommel ik er voor kan kopen en misschien ook slaappillen ofzo <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat het al wat beter Wendy? met het uit bedje komen en zo?

neemt vast gauw af,is ff door de zure appel bijten he,maar je komt erdoor heen hoor :6:

hoi lieve moon,

ik heb geen pijn meer bij het uit bed komen gelukkig :rolleyes:

wel regelmatig snachts een heel branderig gevoel,dan weer even draaien en draaien,even rechtzitten en dan klaar wakker :blink: als ik uit mijn bed ga is het gelijk over.

bij aanspanning voelt het nog steeds heel raar in mijn borsten,geen pijn of zo,maar een vreemd gevoel :unsure:

ik was echt aan het aftellen tot de 6 weken,maar dan realiseer je je,dat iedereen een eigen herstel proces heeft en dat die 6 weken maar een richtlijn is,en dat het misschien nog wel 10 weken kan duren voor alles "normaal"is :100:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wendy,ja klopt,de 6weken is idd een richtlijn en het kan dat je eerder geen last meer hebt,maar vaker lees en hoor je juist dat het lamger duurt hoor,eerder je echt pijntjesvrij bent,mijn arts zegt zelfs dat het een jaar duurt eerder je weer alles als vanouds kan :6:

wel fijn dat je in elk geval al beter je bed uitkomt,en dat kan wel kloppen hoor,dat je vlak erna niks meer voelt,de zwaartekracht speelt even op na ontwaken en opstaan he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooraf kreeg ik de tip om Arnica tabletjes van VSM aan te schaffen. Daar ben ik ruim een week vooraf mee begonnen. Om je spieren een spoediger herstel te bezorgen. Uiteraard weet je nooit of het echt helpt, maar met mijn spieren gaat het nu een week later redelijk goed.

Je kan er altijd alsnog mee starten! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gaat het al wat beter Wendy? met het uit bedje komen en zo?

neemt vast gauw af,is ff door de zure appel bijten he,maar je komt erdoor heen hoor :6:

hey moon,ik heb eigenlijk nog een vraag :blush:

ik heb van die dikke blauwe aders over mijn borsten lopen :ph34r: is dat normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wendy

Het hart pompt het bloed via de slagaders naar de spieren en de organen. Daar verdelen de slagaders zich in steeds kleinere bloedvaatjes en geven onder andere zuurstof af. Dan moet het bloed weer terug naar het hart via de aders. Daar zorgt de spierpomp voor: door samentrekken van de spieren stroomt het bloed weer naar boven. Om terugstromen te voorkomen zitten er kleppen in de aders. Als de druk te hoog wordt, verwijden de aders en gaan die kleppen lekken.

als je huid wat dunner is(wat nu kan kloppen door je bv) dan zijn deze aders gewoon wat meer zichtbaar,we hebben ze allemaal hoor,niks ergs verder,alleen akelig zicht als je je eraan stoort :blush:

ik heb ze ook gehad tijdens me zwangerschap enzo, :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 years later...
Op 13-7-2010 om 07:40, Gast wendy80 zei:

echt waar?na 5 mnd?

ik had die verevelende steken vorige week,maar nu ik mijn sportbh weer ingerolen heb voor mijn sexy ziekenhuisbh is dat weer weg.

ik word regelmatig wakker als ik van mijn zij naar mijn rug draai van die branderige pijn aan de randen van de protheses,ook bovenop mijn borsten brand het dan.

ik weet wel zeker dat ik nooit geen dual plane of onder de spier of wat ik dan ook heb,nooit meer doe.wat een ellende zeg.ik vind dit herstel zo lang duren.al 4 weken elke dag,24 uur ben ik met mijn borsten bezig,elke beweging die je doet herinnerd je aan je operatie.overdag geen pijn,maar wel een onwennig gevoel in je borstspier,dat je toch die bewegingen wil vermijden.

ik ga zo eens kijken of er ergens wat vitamines of zo zijn die het spierherstel bevorden,

wendy

@wendy80 hoi wendy, ik ben het met jou eens.

ik ben drie weken sinds po maar heb er ook nog een infectie met antibiotica erbij. Nu hiervan herstellende en ook hele erge branderige borsten snachts. Dan ga ik weer iets rechtop liggen en dan lijkt het weer iets af te nemen. Ik vind het herstel ook heel lang duren en de pijn ook, ik heb het onderschat denk ik. Ik vind het ook heel lang duren, tenminste dat ik na 6 weken weer alles zou kunnen geloof ik niet.. 😅 Ik word erg onzeker van het feit hoelang het nog gaat duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.