Ga naar inhoud

Wellness kliniek Genk


kandersashley

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben Ashley 20 jaar en ben nieuwe op dit forum.

Heb geen enkel idee hoe alles werkt, kom er echt niet wijs uit. Kan iemand me misschien een beetje weg wijs helpen?

Ik word in augustus geopereerd en wil een beetje informatie en ervaringen op doen.

Bedankt. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Welkom op het forum ! ;)

Door wie wordt je geopereerd? Hoeveel cc krijg je? welke cup heb je nu?  

Als je vragen hebt, kan je ze gewoon in je eigen topic (deze dus) stellen en er zullen altijd wel dames zijn die ze beantwoorden & anders kan je rechtsboven de zoekbalk gebruiken om informatie te zoeken. Je kunt bij borstvergrotingen, operatie verslagen kijken en van verschillende dames hun reis voor de bv tot na hun operatie lezen... :) dus je vind hier alles wat je vinden wilt ;) 

Qua foto's moet je zeker 5 berichten geplaatst hebben dacht ik & dan kan je foto's zien, zijn er toch die je niet kunt zien kan het zijn dat je eerst toestemming moet vragen :) 

 hier vind je hoe je zelf een album kunt aanmaken

en hier vind je ook uitleg over de soorten leden en forum en... :) 

Succes!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Wat wil je precies weten? Als het goed is, heb je bij je aanmelding een pb gekregen (als je op dat envelopje klikt rechtsboven, of via mobiel eerst op de streepjes tikken) en daar staan al verschillende dingen in vermeldt.

Als je specifieke info zoekt over een kliniek of pc, kun je elke zoekterm die je wilt, die langer is dan 3 tekens, intikken in de zoekbalk, rechtsboven.

Zoek je op categorie, dan tik je linksboven op 'borstenforum', Scroll je wat naar beneden, voorbij de shoutbox en enkele topics, en dan staan de categorieën onder elkaar :)

Heb je specifieke vragen, stel ze gerust in dit topic, er is altijd wel iemand die een antwoord weet, of er een verzint :lol:

Xx BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Heel erg bedankt voor de informatie.

In augustus word geopereerd door dr. Verdonck in de Wellness kliniek in Genk. Pas nu een 75B omdat een 74A net wat strak zit maar een volle B cup zou ik het niet kunnen noemen, pc zei ook tussen een a/b cup.

In Maart ben ik op intake gesprek geweest en kwam ik met de pc uit op een 300cc, maar aangezien dit dus al maanden geleden is en ik veel nagedacht heb en toch een heleboel dingen op internet tegen kwam twijfel ik aan de maat. Ik ben 1.78 en weeg 59 kilo. Ben erg smal maar wil toch op een mooie D uitkomen (voor het oog dan, ik weet dat de bh maten dan hoger liggen heb ik gelezen.)

Heb ook al wat ervaringen over Verdonck en de Wellness Kliniek in Genk gelezen maar ben toch erg benieuwd naar wat ervaringen van meisjes/vrouwen die 350 cc geplaatst hebben gekregen en eventueel wat foto's. (Ik kan inderdaad nergens albums of foto's zien staan.)

Begin redelijk nerveus te worden maar met heel veel goeie zin tel ik de dagen af! :wub:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, er zijn veeeeeel dames bij hem geweest dus zul je vast info over vinden, gebruik de zoekbalk maar eens om verdonck te zoeken :-) genoeg operatieverslagen :-) 

Succes! Je bent in goede handen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames

Ik ben een studente van 20 jaar en wordt in augustus door Dr. Verdonck geholpen aan een borstvergroting.

Nu heb ik al veel gelezen maar blijf twijfelen over de CC's omdat ik in Maart al op intake ben geweest en mijn operatie toch nog een week of 6 ongeveer duurt.

Ben 1.79 en 59 kg heb nu een cup tussen de a en de b in 70/a-b, heb in Maart 300 cc afgesproken. Maar lees dat veel meisjes/vrouwen na de operatie toch liever voor wat meer gekozen hadden.

Heb zelf ook met zakjes water eens geprobeerd en vind 350cc net iets mooier als 300cc.

Wat zijn jullie ervaringen met 300 en 350cc? Enige tips of foto's die me misschien wat weg wijs zouden helpen.

 

Heel erg bedankt, erg spannend tel de dagen al af. :wub:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even je twee topics samengevoegd, aangezien dat overzichtelijker is voor jezelf, maar ook voor ons :) 
Als er een titel aangepast moet worden, of je moet verhuisd worden naar een andere categorie, hoef je maar desert-rose of mij te taggen, of een bericht van ons te citeren en dan krijgen wij daar een melding van :) Of je stuurt een van ons een pb, dat kan natuurlijk ook.

Het passen met aantallen cc thuis is heel verraderlijk. Je moet namelijk uitgaan van de breedte en de projectie van de prothese die gekozen is, en dat kun je thuis niet precies nabootsen, tenzij je daar de materialen voor hebt.
Ben je onzeker over de maat, plan dan nog een passessie in bij de kliniek. Normaal gezien moet dat geen probleem zijn namelijk. Dan ga je wel iets zekerder de operatie in.. Plan dit niet in de laatste week, soms moeten prothesen ook nog besteld worden namelijk.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh bedankt voor het samen voegen, is inderdaad iets overzichtelijker.

Ja ik hoorde gister dat cc gelijk staat aan ml, maar leek me inderdaad een beetje vreemd zal natuurlijk onderhuids een heel ander resultaat geven.

 

Ik heb tussen de albums al een beetje geneusd, maar als ik 350 cc in de zoekbalk intyp vind hij niks. Dus wacht ik even af tot iemand met deze ervaring reageert dan kan ik in hun album eens een kijkje nemen.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.borstenforum.com/search/?&q=350cc

wel niet vergeten, het is niet omdat iemand 350cc krijgt dat jij exact dezelfde grootte krijgt he, dat is bij iedereen verschillend zelfs al heb je de zelfde begin cup enz enz.. bij de ene is 350cc erg groot, en bij de andere weer niet :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Miss.S:

http://www.borstenforum.com/search/?&q=350cc

wel niet vergeten, het is niet omdat iemand 350cc krijgt dat jij exact dezelfde grootte krijgt he, dat is bij iedereen verschillend zelfs al heb je de zelfde begin cup enz enz.. bij de ene is 350cc erg groot, en bij de andere weer niet :) 

@Miss.S @kandersashley
Het gaat niet om het aantal cc, het gaat om de breedte en de projectie van de prothese. Als iemand dezelfde bouw heeft, dezelfde voorsituatie (dus dezelde cupmaat), dezelfde prothesemerk, profile en dus breedte en projectie, dán is het te vergelijken..
Van een ander merk kan natuurlijk ook, maar dan is het vaak een ander aantal cc, zolang de breedte van de prothese en de projectie maar overeen komt, en dus de bouw en cupmaat van te voren van die persoon.
Oh ja.. en of je ronde of anatomische prothesen krijgt, speelt ook een grote rol.

Je kunt niet sec op cc vergelijken dus, maar ook niet thuis zomaar passen.

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

@Miss.S @kandersashley
Het gaat niet om het aantal cc, het gaat om de breedte en de projectie van de prothese. Als iemand dezelfde bouw heeft, dezelfde voorsituatie (dus dezelde cupmaat), dezelfde prothesemerk, profile en dus breedte en projectie, dán is het te vergelijken..
Van een ander merk kan natuurlijk ook, maar dan is het vaak een ander aantal cc, zolang de breedte van de prothese en de projectie maar overeen komt, en dus de bouw en cupmaat van te voren van die persoon.
Oh ja.. en of je ronde of anatomische prothesen krijgt, speelt ook een grote rol.

Je kunt niet sec op cc vergelijken dus, maar ook niet thuis zomaar passen.

xxxx

hehe dat bedoelde ik :P ik ben alleen niet zo goed in woorden & hoe ik alles moet uitleggen en ja :) maar dit wist ik wel ^^ hihi, xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Miss.S:

hehe dat bedoelde ik :P ik ben alleen niet zo goed in woorden & hoe ik alles moet uitleggen en ja :) maar dit wist ik wel ^^ hihi, xx

haha maar iemand anders kan dat niet uit jouw woorden halen, vandaar dat ik het even aangaf :) Als je het niet weet te omschrijven, dan liever iemand taggen die dat misschien wel kan :) Is geen verwijt he meid :53: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei best_boobie:

haha maar iemand anders kan dat niet uit jouw woorden halen, vandaar dat ik het even aangaf :) Als je het niet weet te omschrijven, dan liever iemand taggen die dat misschien wel kan :) Is geen verwijt he meid :53: 

hahaha dat weet ik wel hoor :45: uiteindelijk heb jij wel gelijk ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, bedankt voor jullie hulp. Nu begrijp ik het inderdaad een beetje beter. Denk dat in in de loop van de weken nog een intake plan, zo kan ik nog eens passen en alles bekijken. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.