Ga naar inhoud

Mellie91 : 1 augustus 2016 : Dr. Kolkman : Amphia Ziekenhuis : Breda


Aanbevolen berichten

Haaj dames

Ik heb 1 autgustus mijn BV bij dr Kolkman in het Amphia ziekenhuis Breda. 

Door het vele sporten zijn mijn borsten nu een soort leeggelopen en heb een kleine 75B. 
De PC adviseerde om 325 CC anatomisch dual plane te doen!

maar als ik fotos zie van anderen lijkt het de ene keer groot en andere keer klein

 

ik ben 1,78 en 58 kilo

Hebben jullie ervaring met deze CC's bij dit postuur?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ook op zoiets uitkomen. Maar BH maten zijn heel raar bij borstvergrotingen toch? Vriendinnen van mij hebben een cup G maar ziet eruit als een D. Dus lastig te zeggen!

Het mag in ieder geval wel gezien worden, dus ben bang met mijn lengte dat het in een shirt alsnog heel gewoontjes staat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ja denk dat jij makkelijk meer kan hebben als je op het zelfde wilt uitkomen. Bh maten na borstvergroting zijn idd groter omdat ze meer ruimte nodig hebben. 

Bij mij paste maximaal 315cc omdat die 11.8 breed zijn mijn borsten zijn 11.5cm breed dus was echt het maximale. Ik heb wel high profile zodat ik wat meer projectie heb. 5.1cm dus dat is best veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He meis, 

Als je blijft twijfelen over de maat en aantal cc dan is het misschien verstandig om nog eens een extra consult te plannen bij je pc, en eventueel te kijken of er niet meer geplaatst kan gaan worden.

Want het zou echt zonde zijn als je achteraf spijt hebt dat je niet voor groter bent gegaan( mits het past natuurlijk) 

Ik heb je titel even aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder alles in kwijt, en ook als je het leuk vind na je operatie je verslag neer zetten.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.