Ga naar inhoud

Heavenli : 20 juni 2016 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 23 juni 2016 om 13:21 zei Heavenli:

Ik denk dat ik toch een beetje te licht heb gedacht over het herstel, want ik ben zooo moe! Ik voel me ook niet helemaal 'aanwezig' steeds. Vanmorgen even met m'n vriend mee naar de supermarkt en ik stond gewoon constant in de weg voor mensen omdat ik aan het wegdromen was :blush: 

Gelukkig gaat het met m'n borsten wel heel goed, ik was na de operatie wat teleurgesteld over de grootte, het was toch anders om van 2 theezakjes naar 320 cc te gaan dan nu van 320 cc naar 400 cc. Ik miste gewoon dat 'wauw-effect' toen ik onder het operatieschort keek. Maar nu ben ik helemaal blij als ik in de spiegel kijk, want ik vond de grootte prima zoals ze waren, het past bij mijn lichaam en ik ging helemaal niet voor grotere borsten, maar voor gelijke borsten die allebei even zacht zijn. En gelijk zijn ze, eindelijk geen scheve truitjes meer en straks weer gewoon een bikini aan zonder franjes en vulling! :43:

Zoooo herkenbaar ik ben van aa toen met 300 cc gegaan. Wowwwwww effect aanwezig. En nu idd vervangen met 375 cc maar zie nog geen verschil. Alleen hangen ze niet hahahahaha.  Per dag zien ze er toch wel mooier uit. Benieuwd over een paar maanden. 

 

 

Ps ik was met beide zwangerschappen 25 kilo aangekomen. Dus ja... Ook alles er weer af hoor maar daar hebben mijn boobies wel een klap van gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk maar eens een fotoalbum aangemaakt. Ben daar niet zo handig in dus hoop dat het goed is zo. Wie ze wilt zien, let me know, dan kijk ik weer even verder hoe dat werkt haha! 
Er staat ook een foto bij van 2009 voor mijn bv. Wauw, ik was even vergeten dat het zo erg was! Mijn vriend snapt nu ook goed waarom ik ze heb laten vergroten haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Heavenli:

Eindelijk maar eens een fotoalbum aangemaakt. Ben daar niet zo handig in dus hoop dat het goed is zo. Wie ze wilt zien, let me know, dan kijk ik weer even verder hoe dat werkt haha! 
Er staat ook een foto bij van 2009 voor mijn bv. Wauw, ik was even vergeten dat het zo erg was! Mijn vriend snapt nu ook goed waarom ik ze heb laten vergroten haha. 

ikke ikke ikke ikke ikke :43: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mamalisa ik heb je toegevoegd hoor! 

Gister hele dag een bruiloft gehad (leuk trouwens, een jurkje vinden die niet al te moeilijk aan/uit gaat en waar je de sportbh niet bij kunt zien). Gisteravond begon ik links last te hebben van het litteken. Een beetje branderig gevoel. De hechtpleisters zitten er nog op en kon er niet aan zien. Vanmorgen dat ik wakker werd was het gelukkig weg. Ook ga ik nu regelmatig automatisch op mijn zij liggen, zou dat erg zijn? Ik ben maandag 2 weken po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Heavenli:

@Mamalisa ik heb je toegevoegd hoor! 

Gister hele dag een bruiloft gehad (leuk trouwens, een jurkje vinden die niet al te moeilijk aan/uit gaat en waar je de sportbh niet bij kunt zien). Gisteravond begon ik links last te hebben van het litteken. Een beetje branderig gevoel. De hechtpleisters zitten er nog op en kon er niet aan zien. Vanmorgen dat ik wakker werd was het gelukkig weg. Ook ga ik nu regelmatig automatisch op mijn zij liggen, zou dat erg zijn? Ik ben maandag 2 weken po. 

Geen idee of dat erg is meid. Misschien aan bb of desert rose vragen. Ik slaap alweer paar dagen op mn zij. Ben dat op mn rug liggen zat. Ik merk t wel als ze sochtends opeens op mn rug zitten ofzo.

Ik had gehoopt dat mijn pleisters er af mochten met de 1e controle. Weet jij wanneet ze eraf mogen dan? Vind het irritant dat ik de wondjes niet in de gaten kan houden. Gelukkig doen ze bij jou nu geen zeer meer.. lijkt me dan helemaal naar als je niet kan kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Flowaatje:

@Heavenlitoen ik Nio vorige week zei dat ik geen idee had hoe ik op mn rug moet slapen zei hij dat dat niet hoeft. Hij zei rug of zij. Zelf was ik ook verbaasd. 

Xx

Heel fijn om te weten, ik slap namelijk ook alweer op mijn zij paar dagen, is fijn om te weten dat het mag!

@Flowaatje wel verwarrend dat jij pas na 2 weken mocht autorijden. Ik had voor mezelf al besloten om niet meer hier op het forum te kijken wat wel en niet mag, want je leest zulke tegenstrijdige adviezen. Als Nio niet expliciet heeft gezegd dat ik iets niet mag doen dan doe ik het gewoon. Mijn lichaa geeft zelf we aan wat we en niet gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet zozeer verwarrend als een pc tegen de een dit en tegen de ander dat zegt.. Hij weet wat hij bij die persoon gedaan heeft en dus past hij zijn advies aan op zijn behandelwijze....
Luister dus gewoon naar wat je pc tegen jou gezegd heeft...
@Flowaatje@Heavenli @Mamalisa

Nio is een goede pc, die weet wat goed voor je is.
Ga je tegen zijn advies in, dan zal hij ook lastig doen als het op garantie aankomt.. Zeker als je overmatig kapsel ontwikkelt...
Zou zo zonde zijn, toch?

Dit forum geeft een richtlijn van algemene adviezen.. Het is echter van belang, altijd naar je eigen pc te blijven luisteren en het advies dat specifiek voor jou geldt, op te volgen. :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei best_boobie:

Het is niet zozeer verwarrend als een pc tegen de een dit en tegen de ander dat zegt.. Hij weet wat hij bij die persoon gedaan heeft en dus past hij zijn advies aan op zijn behandelwijze....
Luister dus gewoon naar wat je pc tegen jou gezegd heeft...
@Flowaatje@Heavenli @Mamalisa

 

Oh ja, dat klinkt heel logisch eigenlijk, advies is gewoon afgestemd op de persoon zelf... Jep seems legit :) 

hij heeft alleen niks tegen mij gezegd, zei alleen niet gaan lopen zwaaien de hele dag want je armen mogen niet omhoog, en toen ik vervolgens een mailtje stuurde bleek ik veel meer dingen niet te mogen. 

Het is dat ik al het een en ander wist van dit forum, maar als je hier niet zit en je krijgt geen informatie mee, ik had waarschijnlijk gewoon weer staan strijken 2 dagen na de operatie, of gestofzuigd, staat nergens in de brief die je mee krijgt dat dat niet mag. Er staat: alle handelingen die je pijnloos kunt uitvoeren zijn toegestaan. Dat vind ik dan weer wel verwarrend! Schrijf dan ook meteen op zo'n brief dat herhaalde bewegingen niet zijn toegestaan. En er staat ook nergens in die brief dat je niet voorover mag bukken, heeft Nio ook niet gezegd, het is dat ik dat hier ergens heb gelezen anders had ik dat ook niet geweten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mamalisa:

Oh ja, dat klinkt heel logisch eigenlijk, advies is gewoon afgestemd op de persoon zelf... Jep seems legit :) 

hij heeft alleen niks tegen mij gezegd, zei alleen niet gaan lopen zwaaien de hele dag want je armen mogen niet omhoog, en toen ik vervolgens een mailtje stuurde bleek ik veel meer dingen niet te mogen. 

Het is dat ik al het een en ander wist van dit forum, maar als je hier niet zit en je krijgt geen informatie mee, ik had waarschijnlijk gewoon weer staan strijken 2 dagen na de operatie, of gestofzuigd, staat nergens in de brief die je mee krijgt dat dat niet mag. Er staat: alle handelingen die je pijnloos kunt uitvoeren zijn toegestaan. Dat vind ik dan weer wel verwarrend! Schrijf dan ook meteen op zo'n brief dat herhaalde bewegingen niet zijn toegestaan. En er staat ook nergens in die brief dat je niet voorover mag bukken, heeft Nio ook niet gezegd, het is dat ik dat hier ergens heb gelezen anders had ik dat ook niet geweten...

dat moet je tegen hém zeggen haha..
Een slak gaat dood door zout he, dat weet je ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Flowaatje ik voel me goed! Vind het, vooral omdat het geen pijn doet, wel lastig wat nu precies wel en wat niet mag en af en toe voel ik wel dat ik te veel heb gedaan, dan voel ik wat steken. Maar verder mag ik niet klagen. Voor jou nog even spannend! Gelukkig schiet de tijd al op! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Heavenli:

Gister mochten de pleisters eraf, maar ik kwam er niet aan toe. Vandaag geprobeerd, maar ze zitten nog muurvast. Ik ben bang dat ik het open trek als ik ze er af haal. Iemand tips? 

Hoi Meis.

Ik heb dit oude topic gevonden ( gewoon de pleisters laten zitten)

xx Ank

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ank:

Hoi Meis.

Ik heb dit oude topic gevonden ( gewoon de pleisters laten zitten)

xx Ank

 

Thanx @Ank, ik heb ze er vanmorgen toch maar voorzichtig afgehaald, want ik was toch wel erg nieuwsgierig hoe het er uit zag onder de pleisters. Er kwamen wat korstjes mee, maar gelukkig is het mooi dicht gebleven en ziet alles er goed uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Flowaatje:

Wat heerlijk @Heavenlidat je geen pijn hebt.

Misschien kan je de dagen dat je steken krijgt even nalopen wat je had gedaan. Misschien even noteren.

En als je echt het gevoel hebt dat je alles kan maar het niet durft, misschien even voor leggen aan de arts.

Maar geniet ervan dat je, op af en toe een steek na, geen pijn hebt, maar maak ook gebruik van de gelegenheid dat je nu nog eens, zonder je schuldig te voelen, mag chillen met een goed boek of film :)

Ja heb er inmiddels zin in :43:

Ohh dat klinkt heerlijk, @Flowaatje, chillen met een boek of film, maar helaas, 3 kids (waarvan 1 een ondernemende peuter) en een partner die gewoon aan het werk is. Ik mag dus al blij zijn als ik 's middags een half uurtje kan chillen :12:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag 5 weken po! Het gaat lekker! 

Ik heb wel een vraag. Normaal draag ik mijn peuter vaak in een draagzak, nu noodgedwongen maar een buggy gebruikt de afgelopen 5 weken. Ik vind dat echt ondingen en wil zo graag weer gaan dragen. Woensdag wil ik even op pad met haar, maar we gaan met de trein en de drukte in dus een buggy zeker niet handig, nu is mijn vraag dus, zou ik haar al kunnen/mogen dragen? 

Ik heb voor de spier en Nio zei sowieso na een week al dat ik haar gewoon mag tillen en alles mag doen, behalve zwaaien, maar ik ben daar toch wel voorzichtig in geweest. 

Het gewicht hangt op mijn heupen en een beetje aan mijn schouders, alleen als ik haar op mijn rug doe moet ik de schouderbanden even op borsthoogte vasthouden en hangt haar gewicht aan mijn arm.

 

Wat denken jullie? Zou het kunnen? Ik heb donderdag, de dag erna dus, pas weer controle. 

@best_boobie misschien heb jij een advies? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.